* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Wenda hopelijk heb je er nu wel wat minder last van! Wel balen dat t echt een hele operatie wordt straks..

Ikke spannend hoor! Benieuwd wanneer jullie kindje komt!

Caroline bij jou ook spannend! Hopelijk blijft ze nog even lekker bij jou in de buik en groeit ze nog wat!

Amélie succes vandaag laatste dagje! Ik heb morgen m'n laatste dagje kijk er erg naar uit!!

2. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Pff ben ineens enorm verkouden en heb de hele nacht niet geslapen, zo vol en vast zat alles in mijn hoofd. En dat terwijl ik mijn energie volgens mij voor iets anders nodig heb! Snap niet waar ik dat nou ineens heb opgelopen..

Amelie en Mommytoobee werk ze nog even en dan genieten van jullie verlof!

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hè vervelend caroline! Je kan je energie idd wel anders gebruiken nu!

Ik heb ook onwijs slecht geslapen, Liam heeft heel veel liggen dromen, dagje efteling verwerken denk ik.. maar hij huilde wel regelmatig in zn slaap. En ik ben bij elk kikje wakker en voordat ik dan weer s lekker lag en sliep.. pff. Gelukkig vandaag een rust dagje.. ☺

4. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    @wenda; Pfff dat klinkt indd niet fijn, logisch dat je er wat tegenop ziet. Maar zou wel fijn zijn als je d'r daarna geen last meer van hebt.

@amelie; mooi buikje hoor!

@tibo; leuk zo'n dagje Efteling! Maar kan we voorstellen dat je kapot bent erna. Zeker na zo'n nacht.

@caroline; wat vervelend die verkoudheid er nu bij, kan jij zeker niet gebruiken! Je bent nu extra vatbaar in de zwangerschap, dus verkoudheidje loop je snel op. Hoop dat het snel over is.

Hier ook slechte nacht. Last van mijn onderrug en kon niet echt een houding vinden in bed. Uiteindelijk beneden in luie stoel gaan liggen en toen toch nog paar uurtjes geslapen.
    Vanmorgen met dochtertje en buurmeisje naar de kinderboederij geweest. Hun lekker spelen en ik heerlijk met een cappuccino in de zon! Nu ligt ze lekker te slapen, dus ik ga ook ff middagdutje doen ;)

5. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Yes, straks half verlof. Haha!

Ik zou oorspronkelijk nog twee weken 32 uur werken (8 dagen). Maar ik heb zo onwijs veel overuren nog van vorig jaar zelfs, dat ik morgen en komende maandag vrij heb gekregen.

Volgende week werk ik dus nog maar 3 dagen :D Dinsdag, donderdag en vrijdag. En wellicht neem ik vrijdag ook nog vrij, woohoo!

Nog een half uurtje en dan lekker lang weekend!

Hoe gaat het inmiddels met jullie? Moeilijke nachten, een verkoudheid en een drukke Efteling-dag achter de rug las ik? Alweer een beetje bijgekomen, dames?

Gisteren ben ik bij de VK geweest voor controle. Het kindje ligt er helemaal goed bij :) hij is ook al wat ingedaald! Gelukkig heb ik er zelf nog niet heel veel last van. Ook is mij verteld dat ik, i.v.m. mijn zwangerschapsdiabetes, ingeleid zou moeten worden als ik over de 40 weken ben en dat het ziekenhuis mijn kindje onder controle wil houden en extra wil gaan voeden.

Ze adviseerde mij om alvast te beginnen met kolven vanaf 37 weken. Ben benieuwd! Heb er best zin in! Moet nu een voorraadje aan gaan maken en in de vriezer bewaren. Het wordt steeds echter allemaal... :D

Hopelijk slapen jullie vanavond beter :) lekker rustig aan doen!

6. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Haha dat heb je goed Inky! Lekker genieten van de zon. Ik doe zelf wel voorzichtig met de zon, heb geen idee of ik snel van die pigmentvlekken krijg.

Leelaatje, hoe zit dat ook weer precies met zwangerschapsdiabetes? Kan het zijn dat jullie kindje straks teveel insuline aanmaakt en daardoor laag in de suikers komt te zitten?

7. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Goh ik had ook al zon rotnacht afgelopen nacht haha. Niet lekker kunnen liggen, onrustig, dan weer last van m'n buik..

Leelaatje fijn dat de controle goed was!

Hier vanavond ook controle en echo gehad. Meneer liep echt precies op de dag af (35+1) op schema qua groei. Hoofdje beentjes en buikje allemaal op de middellijn. Hij werd nu geschat op bijna 2500gr, en zou betekenen dat hij +- 3500gr zou wegen met de geboorte.. Ook lag hij nog netjes met t koppie naar beneden, maar is nog niet ingedaald.

Ik ga maar eens op tijd slapen. Morgen nog 1 dagje werken en dan VERLOF 🎉

8. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Succes vandaag met je laatste werken mommytobee. En fijn dat de controle helemaal goed was!

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Werkse vandaag nog MommyTooBee! Bijna verlof! Voor de meeste nou.. lekker! Dan komt t echt dichtbij.. 😉

Ik heb weer zo'n rot nacht gehad.. bah. Hopelijk wil Liam vanmiddag een beetje slapen, kan ik dan ook nog een beetje rust mee pakken.

Fijn dat alle controles goed zijn!

10. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Succes vandaag nog MommyTooBee! Ik ben vandaag van mijn eerste dag verlof aan het genieten en het bevalt me nu al heel goed. :D

11. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik had ook al zo'n slechte nacht weer, harde buiken om de 10 minuten, maar niet pijnlijk en het werd ook niet sneller dan dat. Wat wel heel pijnlijk was waren mijn buikspieren! Kon niet op mijn zij liggen van de pijn. Denk dat ik ze teveel gebruikt hebt met elke keer mijn neus snuiten. Maar goed, toen ik eenmaal had uitgesloten dat de pijn en de harde buiken los van elkaar stonden ben ik na 1,5u bijhouden toch maar weer gaan slapen. Volgens mij komen ze nu nog steeds om de 10 minuten.

Haha we hebben het maar over 'genieten', maar dat is soms nog best lastig als ik het zo lees!

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    De laatste loodjes wegen echt t zwaarst wat dat betreft!
    Al kan ik echt wel genieten van t getrappel in mn buik! Dat zeker.. maar alles er om heen wordt ontzettend ongemakkelijk haha.. en je zult zien dat ik gewoon weer over tijd ga.. 😕 Ach ja..

Nog steeds harde buiken nou caroline? Moet je daar niet voor bellen dan als dat zo lang aanhoudt? Of kan dat geen kwaad?

13. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Als ze niks 'doen', niet pijnlijk zijn, dan hoef ik er niet voor te bellen. Ik heb net even wat uurtjes slaap ingehaald en heb momenteel nog niet zo goed opgelet of ik ze nog steeds heb.
    Was trouwens vanochtend in het ziekenhuis dus ze zijn ervan op de hoogte.

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Aha! Je bent al bijna bij de 36 weken weken! Super! Elke dag is er 1!

Voelen jullie je kindje veel? Ze zeggen dat dat nu weer wat minder wordt naar ik voel dr echt heel de dag Door.. voel soms ook echt precies een voetje of handje langs mn buik gaan, heel apart. Ze vermaakt dr eigen nog prima iig daar binnen volgens mij..

Fijn weekend allemaal!

15. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Hey meiden,
    Ik lees elke keer wel mee maar ben zelf niet zon poster. :)
    Ik wil jullie dames met problemen allemaal even succes en sterkte wensen! En alle andere dames hoop dat voor jullie de laatste paar weken ook nog lekker mogen gaan.

Komt zo dichtbij nu of niet?
    Ben ik nou de enigste die soms even in paniek denkt van: Was dit nou wel zon slim idee? / Kan ik dit wel? / Er komt straks een baby en die is zooo klein!?! HELP!! :p

Voor de geboorte zelf heb ik gelukkig helemaal geen vrees of zorgen, hopelijk valt dat bij jullie allemaal ook mee. :)

Ik wil jullie allemaal nog een paar fijne rustige dagen/weken toewensen!!

Ook nog even een buik fotootje toegevoegt. (Ik vind het zelf echt geen grote buik voor 36 weken! Maar nou ben ik ook best wel lang.)

Bijgevoegde bestanden:

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Mooi bescheiden buikje idd Glaewil!

Nee je bent niet de enige hoor, die dat soms zo denkt.. haf ik bij de eerste ook en nu ook weer hoor, van is t straks niet te druk, 2 kleine kindjes? Gaat Liam t leuk vinden? Hoe gaan we dat allemaal doen met 2 kindjes..
    Heel normaal denk ik.. maar volgens mij gaat t allemaal vanzelf en went het heel snel. Dat is iig bij de eerste mijn ervaring.

Jij ook succes! En geniet er nog van!

17. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Thanks, nou gelukkig maar! :) En dat is vast ook wel zo, ik en mijn man mogen gelukkig 1 nachtje extra in de birthcentre blijven wat wel fijn is aangezien ze hier geen kraamhulp hebben. :)
    En dankje, doe ik! ^_^

18. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Jeej verlof 🎉

Tibo ik voel ons mannetje ook nog steeds ontzettend veel, de hele dag door eigenlijk. Met de echo donderdag zat ie ook de hele tijd de verloskundige te trappen 😅

Glaewil je bent zeker niet de enige haha. Soms denk ik ook wel eens ooohjeee nu komt t wel echt dichtbij.. En kan ik dit wel weet allemaal helemaal niet hoe t moet haha.. Maja ik laat t ook maar rustig op me af komen, we zien t wel....

En mooie buik hoor! Hier van mij ook maar eens een buikfoto:

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Mooi buikje ook MommyTooBee! En geniet van je verlof! ☺

36 weekjes vandaag!
    Vorige week is de gipsbuik niet meer gelukt, denk dat er dat vanavond doen als er niks tussen komt.

20. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Geniet van je verlof mommytoobee!

Allemaal aftellen nu 😀

Deel Deze Pagina