@lin1989 Heb je er geen speciale zakken bijgekregen? Ik heb ze in verschillende kleuren ontvangen, misschien dat het dan wat minder opvalt...Misschien kun je er telefonisch of op het depot naar vragen.
Dat slecht slapen herken ik heel goed! Kom moeilijk in slaap en als ik dan slaap ben ik erg onrustig. Als ik vriendlief mag geloven ben ik de afgelopen dagen in ieder geval druk aan het kletsen en schreeuwen in m'n slaap.. Haha. Verder nog geen misselijkheid of iets, heb sowieso echt nooit iets aan mijn maag en de laatste x dat ik heb overgegeven was ik 10 ofzo.. Weet niet of dat iets uit maakt? Wel had ik vanmiddag na m'n cup a soup erg last van maagzuur. Ook weinig last gehad van m'n buik/rug/heup vandaag.. Blijft vreemd. Vanochtend na +- een week ook weer een testje gedaan en deze was goed duidelijk. Verder maar weer afwachten dus!
Thnx nog veela voor het toevoegen van m'n gegevens aan de lijst! Ik heb veel last van mijn "onderkant". Vanmiddag even langs de dokter geweest of het toch geen baarmoederverzakking is. Maar gelukkig was dit niet duidelijk het geval. Wel een gezwollen/uitgerekte vaginawand. Dus zal ik daar wel last van hebben. Echt een vervelend gevoel, net of er een stuk uit hangt zo voelt het... Lang staan of lopen is erg vervelend, en dat met 5 weken al
@veela Ja ik heb er wel zakken bij gekregen.. allemaal in het groen. staat niks op dat wel. Ik wil heel graag meewerken aan moeders voor moeders.. alleen via deze manier wordt voor mij de drempel wel hoger zeg maar. Misschien dat ik daar morgen nog wel even heen bel. jeetje deb vervelend dat je zo last van je onderkant hebt! gelukkig is het geen verzakking!
Goedemorgen dames! Heb alles weer even bij gelezen, hoe gaat het vandaag? Misselijkheid komt bij mij nog steeds met vlagen en neemt zo nu en dan toe. Gisteren een echo gehad! Ze konden uiteraard nog maar heel weinig zien, maar de meting klopt bij het aantal weken dat ik zwanger ben (positieve ovulatietest 4/5 sep). Ook zagen we dat het in de baarmoeder genesteld zit, dat stelt me ook wel weer gerust! Volgende week woensdag mag ik weer en dan ben ik rond de 6 weken. Hopelijk zien we dan hartactie! Zo niet, dan mag ik zelfs die daarop volgende vrijdag al weer langs komen om te checken. Wel fijn dat ik zo vaak mag langskomen. Ik vind het heel spannend, maar ik ben nog steeds heel positief en ik kan ook echt wel genieten van deze prille zwangerschap Fijne dag nog!
Fijn Leelaatje, dat t er goed uit zag! En dat ze t zo goed in de gaten houden en je gerust stellen 😊 Vanmorgen voor de eerste keer overgegeven.. niets nieuws haha. Had ik wel verwacht, was bij de vorige zwangerschap hap ook. Ff doorzetten.. Nog 1 weekje tot de echo! Spannend!
Nou kan ook niet wachten tot de eerste echo, ben de dagen aan het aftellen.. Nog even geduld! Hier met vlagen misselijk, maar die moeheid wat een ramp! Ben werkelijk waar de hele dag door uitgeteld. Lig telkens na het eten op bed om wat te rusten wat me goed doet en de nachten lig ik wakker.. Leelaatje, fijn dat het er goed uitzag! Hopelijk zie je snel een hartje kloppen..
Pffff de dagen kruipen voorbij naar de eerste echo toe.. Moet nog een weekje geduld hebben helaas. @Vermoeidheid: herkenbaar! Hier ook in de nacht wakker of gewoon om 5.00uur niet meer verder kunnen slapen en de rest van de dag ben ik een zombie haha #Gezellig!
Hehe eindelijk gevonden hihi. Ben een tijdje offline geweest omdat de laptop kadoek was, maar ik ben er weer. Zag dat er veel zwangere van ons nod clubje waren echt super..... En...............ik mag me er bij voegen yeah!!!! Ik weet niet hoe lang ik zwanger ben word eind mei of begin juni. Maar mag ik me ook weer bij jullie voegen? Vond het wel zo gezellig daar...
Rustig hier nog! Zal wel weer drukker worden als straks de eerste echo's komen. Ik ben de laatste dagen erg misselijk en ook echt van s ochtends vroeg tot s avonds laat... Van mij mogen die eerste weken snel voorbij gaan zodat het echte genieten kan beginnen. Nu eerst druk aftellen tot de eerste echo, nog 1,5 week! Hoe gaat het met jullie kwaaltjes?
Hier ook flink misselijk, al een aantal keer overgegeven, vooral s ochtends, s middags gaat t goed s avonds wisselt. Tis fijn dat Liam nu op een leeftijd is dat ie zn eigen best wel even zelf kan vermaken.. kan ik ff op de bank blijven liggen 😉 Wij hebben donderdag de echo.. spannend. M'n man is er op de een of andere manier van overtuigd dat t er 2 zijn.. haha.
Hey meiden goeiemorgen! Hier weer een levensteken van mij! Drukdrukdruk geweest dus niet echt tijd om te reageren steeds. Manlief is aan het werk en de kleine man uit logeren (hadden gister een bruiloft) dus ik lig nog heerlijk in bed 😊 Ik word er gek van dat ik zo onrustig slaap, 3x per nacht eruit om te plassen en veel draaien en woelen. Hoop niet dat dit 9 maanden zo gaat! Af en toe wat misselijk maar als ik regelmatig eet valt het mee. Wij hebben over 2,5 week de eerste echo. Ik mocht ook al met 7 wkn komen maar daar zie ik het nut niet zo van in. Met 9 wkn zie je al veel meer dus heb daar voor gekozen. Verder weinig nieuws. Ik merk wel dat ik minder geduld heb met de kleine man. Ik wijt het maar aan m'n hormonen, die gieren weer door m'n lijf heen!
Goedemiddag iedereen! Hier vanaf gister beetje misselijk en erg last van m'n darmen. Vannacht er gewoon van wakker gelegen en vanochtend ook weer voor de wekker wakker (heb ik normaal nooit). Heb ook pds dus m'n darmen zullen er nu wel erger op reageren.. Verder nog steeds m'n heup en bil links maar m'n linker onderbuik is wel minder gevoelig dan aan t begin. Over een week intake bij de vk dus dan kan ik ff al me vragen op tafel gooien. Fijn weekend meiden!
Oh ja, en m'n boobies zijn voller geworden. Bh's zitten nu bijna te strak! En ik heb al 70E... Ben benieuwd haha
Hier nog iets meer dan een weekje tot de acht weken echo. Ben vooral echt super moe zo rond 17:30 ben ik helemaal gesloopt. Daarnaast vind ik het bijvoorbeeld lastig te kiezen wat ik op brood wil. Heb dan gewoon eigenlijk nergens zin in! Hebben jullie al nagedacht over jullie werk? Best wel lastig om in te schatten hoe weinig ik zou kunnen werken zodat we nog rondkomen. Dus binnenkort de financiën maar eens heel goed op een rijtje zetten!
Ik zit nog steeds onder de puistjes.. en heb s avonds als ik mn BH uitdoe wel even pijnlijke borsten haha. Verder gaat het wel, soms iets vlagen van misselijkheid, maar met eten verhelp ik dat meteen weer. Hier nog ruim 3.5week tot de echo.. duurt lang!
Hier moe!! En n btje gestrest! Gedoe op mijn werk.. en de zwangerschap maken me onzeker en onrustig. Vindt t zo spannend! ik wil 3 dagen gaan werken ipv 4. Ga binnenkort personeelszaken eens mailen voor n loon inschatting!
Herkenbare kwaaltjes! Ik heb trouwens ook echt superveel puistjes op mijn borst. Qua werk zit ik er ook over te denken om minder te gaan werken. Ik werk nu 4 dagen maar zou met een tweede erbij eigenlijk wel naar 2,5 willen. Denk dat ik het eerste half jaar 50% ouderschapsverlof op neem! En het daarna opnieuw bekijk. Dan weet ik ook of dat bevalt en hoe het dan komt met de financiën.
Ik werk 25 uur, denk dat ik dat met de 2de erbij blijf doen. Als t nou later niet werkt en wegen de gastouder kosten niet op tegen mn loon dan kan ik nog altijd minderen. Vandaag familie dag.. Hopelijk ben ik niet zo misselijk meer vanmiddag 😕 Fijne zondag iedereen!