Veela dat schiet ook al op. Succes de laatste daagjes! Caroline buikje groeit nu lekker! Leelaatje hoe waa de echo? NurseKel leuk zo'n babyshower ☺
Mooie buikjes allemaal! Hoe was de echo leelaatje? Hebben jullie ook zo'n last van je ribben? Alhoewel ze al een beetje ingedaald zou zijn ligt ze toch nog erg hoog, maar ik ben ook maar klein. En af en toe doet t zo zeer aan mn ribben 😕 Mja, nog even! Haha..
Goedemorgen! Net terug van controle. Onze eigenwijze man heeft zich omgedraaid. Z'n beentjes liggen nu links en z'n billen rechts.. Gek want heb t niet doorgehad.. Heb ook niet t gevoel dat t anders voelt, of hij moet zojuist weer omgedraaid zijn 😅.. Hij is nog steeds niet ingedaald, hopelijk gebeurd dat snel! Tibo hier ook vaak dat hij onder m'n ribben ligt. En idd minder prettig gevoel 😉 maar ach nog fftjes doorbijten en dan zijn onze wondertjes er 😃
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 28 April Amelie // Controle verloskundige 28 April Tibo // Controle Gyn 28 April Ikke7 // Controle Gyn 2 Mei Ikke7 // Dagopname + verwijderen hechtingen 2 Mei Inky85 // Controle VK 3 Mei MommyTooBee // Controle vk 10 Mei MommyTooBee // Controle vk 17 Mei MommyTooBee // Controle vk 24 Mei MommyTooBee // Controle vk Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
Sterkte voor je vader, jou en je familie Ikke! Tibo, hij ligt erg hoog maar ben zelf 185cm dus gelukkig blijven mijn ribben bespaard. 😛 De kleine lag goed met de 34 afspraak, maar is volgens mij nog niet ingedaald. Donderdag de 36 weken afspraak. En zaterdag al 37 weken, IEK!! 😔 komt zo dicht bij nu he. 😅
Mommytoobee.. Hier draait ze volgens mij ook regelmatig van links naar rechts, koppie blijft wel mooi beneden dus dat is mooi. Echt stil liggen doet ze toch niet haha.. heb echt regelmatig een hele harde buik omdat ze zo druk aan t bewegen is. En constant een andere vorm buik. Haha.. raar. Ooh dat komt echt heel dichtbij hè Glaewil.. ik heb af en toe ineens t besef dat we al zo ver zijn en dat ze in principe elk moment kan komen.. krijg t er soms een klein beetje benauwd van haha.. maar ik heb er ook wel weer heel veel zin in!
Hello ladies! Sorry, gisteren niet meer gereageerd; nieuwe Game of Thrones aflevering moest ik echt even zien Echo was gisteren goed! Hij is al flink ingedaald en beweegt erg goed, maar het zijn meer vegen dan trapjes. Hij heeft ontzettend lange benen en onwijs veel haar op het hoofd! Haha! Ben benieuwd wat voor aapje ik te zien krijg na de bevalling! Vandaag aan het werk en komende donderdag en vrijdag nog. Dan heb ik ook verlof! Yay! + 2 extra weken na mijn bevalling daar ben ik zo blij mee! Hoe gaat het met jullie? Genieten jullie al van jullie verlof? En hoe is het met de pijntjes en kwaaltjes?
Tibo hier geen last van de ribben. Gelukkig 'spaart' ze me een beetje. Wel constant geboks tegen de blaas, ook niet erg fijn. Heb ook een Best lang bovenlijf, dus ze heeft genoeg ruimte in principe. Glaewil komt snel dichterbij nu hè?! Voor we t weten.... Haha Leelaatje fijn dat de echo goed was! Leuk zo'n bos haar. Hier ook het geval, ben zo benieuwd. Hier nog steeds een druktemakertje in de buik. Schuift de hele dag door van links naar rechts en terug. Gelukkig ligt het hoofdje al vast en ingedaald. Verder al 2 dagen veel oefenweeën. Vooral in mn onderrug en af en toe een onrustige buik. Buik voelt ook heel zwaar en drukkend.. Heel apart. Ben benieuwd hoe t gaat lopen allemaal.
Dat herken ik wel ikke, ook regelmatig last van mn onderrug en ook een zware buik, erg drukkend gevoel van onder zeg maar.. ben benieuwd of t iets zegt..
Vandaag weer controle gehad en helaas was ons ukkie niet zoveel gegroeid, ongeveer 130 gram erbij in de laatste twee weken. De schatting is nu 1780 gram. Volgende week dinsdag staat de keizersnede gepland, daarvoor heb ik vandaag nog weer een hele rits afspraken in het ziekenhuis gehad. In mijn buik is het ook wel erg onrustig wat betreft de oefenweeën, dus nu maar eens kijken of ons kindje nog tot volgende week dinsdag kan wachten. Fijn dat jullie kindjes allemaal nog zoveel bewegen! Ook al is dat misschien niet altijd leuk voor je ribben of je blaas.. Het is wel een teken dat ze het goed hebben
Hier ook nog wel last van m'n ribben, vooral als ze met d'r kont er tegen aan zit te duwen! Verder komt het inderdaad ineens erg snel dichterbij! Jammer dat de kleine niet zo heel veel gegroeid is de afgelopen 2 weken Caroline! Duimen dat ie zich nog spontaan aandient! Wel bijzonder om te weten dat ie in ieder geval dan volge de week komt!
Oh dat is jammer caroline, lijkt me dan ook wel fijn dat je nou een datum hebt om naar uit te kijken! Spannend hoor! Ga je vrienden en familie vertellen over de datum of laat je t toch nog een beetje een verrassing?
Ah Caroline balen dat jullie kleine niet zoveel meer is gegroeid! Spannend hoor volgende week dinsdag al.. Benieuwd of ze blijft zitten tot dinsdag! Succes iig!
Vrienden en familie weten wel dat het volgende week dinsdag gaat gebeuren ja. Eigenlijk sinds het 'niet goed' gaat houden we de meeste mensen wel op de hoogte van de resultaten van de onderzoeken steeds. Ikke, voor jullie ook nog heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie meisje op tijd zal komen! Bij vrienden van ons speelt toevallig precies hetzelfde. Zij zijn met de verloskundige aan het kijken voor mogelijkheden om de bevalling te vervroegen (Zij is nu ook 36 weken). Misschien dat zoiets voor jullie ook nog zou kunnen? Maar wie weet komt het bij jullie ook wel makkelijker spontaan. Voor diegenen die morgen de kou gaan trotseren, succes met het afstruinen van de rommelmarkt! Altijd veel babyspullen te vinden
Ja snap ik caroline, en steun van je vrienden en familie kun je ook goed gebruiken! Hoop heel ergert de keizersnede je mee gaat vallen! Kunnen ze een gentle sectio doen of kan dat niet omdat t kindje klein is? Bij ons was t spoed dus kon niet, maar als t gepland is doen ze dat mss wel.
Ja, dat mag bij ons wel Tibo. Dus ik kan het kindje 'geboren' zien worden. Op het moment dat het eruit wordt getild kun je dan meekijken. Wel jammer om niet zelf te mogen bevallen vind ik. Maar dat is natuurlijk van ondergeschikt belang. Tibo jij moet dus ook in het ziekenhuis bevallen. Waardoor is het de vorige keer een keizersnee geworden? Mijn nichtje is OK assistent en zal erbij zijn. Dat vind ik wel heel leuk. Naast dat ze mijn nichtje is, is ze namelijk ook een van mijn beste vriendinnen. Ook wel weer bijzonder!
Oh dat is fijn caroline! Dan komt het kindje na de geboorte ook eerst bij jou op je borst ipv dat t gelijk nagekeken wordt door een arts toch? Fijn hoor.. Ja kan me wel voorstellen dat je even moet omschakelen dat je al weet dat je dit keer geen natuurlijke bevalling hebt, maar als dit t beste is voor je kindje. Fijn dat je nichtje erbij kan zijn! Heel bijzonder! Min nichtje is ook mn beste vriendin 😉 Ja ik heb vanaf nu de controles in t ziekenhuis, moeten idd daar bevallen. Vorige keer was t eigenlijk domme pech en samenloop van omstandigheden, ontsluiting kwam niet verder als 7 cm, baby daalde niet verder in, hij was een sterrekijkertje, hij reageerde helemaal niet goed op de weeën opwekkers.. uiteindelijk na een hoop gedoe is er over gegaan op een keizersnee. Hoop dat t dit keer totaal anders loopt.. 😉
Caroline dank je. Ja we kijken maandag even aan of het doorzet en anders gaan we t wel bespreken. Geeft ook extra stress en harde buiken. Lijkt mij niet goed voor t kindje. Maar volgens mij zou ik sowieso maar tot 38 weken hoeven te lopen. Alvast heel veel succes dinsdag!
Spannend al bij jullie dames! @Caroline; jammer dat ze nog zo weinig gegroeid is. En wat leuk dat je nichtje aanwezig is in de OK. Nog minder als een week, spannend hoor. En Ikke voor jou komt er ook spannende week aan! Benieuwd hoe je lichaam maandag reageert als hechtingen eruit komen. Hier is het rustig. Mannetje is laatste dagen rustiger (beweegt nog wel paar keer per dag) en weinig harde buiken of steken. Had alleen paar dagen geleden heel veel harde buiken en steken nadat we gemeenschap hadden gehad, hield echt de halve nacht aan. Dat doe ik dus voorlopig niet weer Wat jammer he van het weer vandaag. Wij zijn net met dochtertje naar de vrijmarkt in een overdekt winkelcentrum geweest. Was erg gezellig en erg druk. En voor 4,- mooie kinderwagen met babypop en luiertas met flesjes ed gekocht. Mijn dochtertje is er helemaal gelukkig mee