* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Wij hebben eik niks gezien van Koningsdag. Alleen maar op visite geweest vandaag.

Heel veel last gehad van mn onderrug vandaag. Echt met enige regelmaat wat krampen en harde buiken. Ik lig nou ff lekker in bad. Ook weer flink last van mn banden.
    Tot nu toe nog steeds 12 kilo aangekomen.. bijna 13. Dr komt echt maar amper iets aan nou terwijl t bij Liam nou echt super snel ging die laatste weken.
    Morgen weer controle.. kijk ik toch wel naar uit! 😊

2. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hier vandaag ook niet veel gedaan. Ik kan ook niet zoveel meer want dan krijg ik last van mn bekken.

Inky, leuk! Schattig dat ze er zo blij mee is:)

Aankomen, hier nog geen 8kg. En het loopt maar heel langzaam op. Ik denk dat het komt doordat ik minder rust heb doordat zl een bewerkelijk jongetje is:)

Caroline, fijn dat je nichtje erbij is. Super spannend nu. Hoe voel je je er onder?

Ikke, spannend hoor. Hoop je dat het doorzet of dat de kleine nog even blijft zitten?

Hier, herkent iemand het dat als de baby beweegt je pijnscheuten krijgt door je heup en been? Ik heb er heel erg last van. Kan dan ook niet lopen en haast niet staan. Lijkt wel of de kleine dan tegen een zenuw drukt ofzo. Herken het helemaal niet van mn vorige zwangerschap

3. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Mijn buik is ook zo onrustig en gevoelig! Heb gisteren een hele tijd om de 10 minuten harde buiken gehad en vanochtend bij de controle kwamen ze ook heel regelmatig om de 10 minuten. Ze doen verder niets qua ontsluiting maar wel vervelend hoor.

Tibo, ik ga er eigenlijk niet vanuit dat mijn kindje bij me mag liggen direct na de geboorte. Hopelijk valt het dan mee en mag het wel :)

4. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Hier Koningsdag ook weinig gedaan! Bij vrienden langsgeweest maar was ook heel gezellig!

Vannacht echt een waardeloze nacht gehad. Erg last van rechts onderin m'n buik, wist me geen houding. En werd ik ook nog wakker dat ons kereltje heerlijk onder m'n ribben lag wat aardig zeer deed. Denk dat ik half 3 uiteindelijk pas sliep maar hele nacht onrustig geweest..

Ik ben tot nu toe 10kg aangekomen, benieuwd hoeveel dit uiteindelijk is.

Wenda ik herken het niet.. Alleen pijnscheuten onderin, voelt als steken in m'n blaas.. Maar dit is maar heel af en toe.

Caroline dat lijkt me idd niet prettig! En ook wel heel erg vaak zeg, om de 10 minuten.. Maar zolang het geen kwaad kan.. Harde buiken zijn hier juist wat minder sinds ik nu verlof heb. Denk dat wat meer rust me goed doet.

5. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Wenda ik hoop dat ze maandag lekker komt. Voelt fijner, gezien ik waarschijnlijk weer meteen volledige ontsluiting zal krijgen zodra t begint. Dan is het ziekenhuis ineens ver weg.

Hier op koningsdag aan de tuin gewerkt en 's avonds uiteten geweest met mn schoonouders. Die zijn van de luxe etentjes, dus waarschijnlijk de laatste keer dat we mee zijn geweest voorlopig. Met een kleintje ga je niet relaxed 4 uur zitten tafelen in een luxe restaurant denk ik. Maar heeft daarom extra goed gesmaakt ☺

Vanmiddag om 16.30u controle. Vanacht veel harde buiken gehad. En wil toch de situatie met mn vader gaan bespreken ook. Gaf iemand hier aan, weet ff niet meer wie sorry 😊 volgens mij was t Caroline.

6. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

19 sep 2015
    326
    1
    0
    Ik ben gisteren met mijn 2 meiden de rommelmarkt over geweest, ze had een barbie gezien ergens maar wist niet meer waar.. dus wij tig keer die markt over. Helaas niet meer gezien.. maar ik kon op een gegeven moment geen stap meer zetten :( en nu last van soort spierpijn bij mijn bovenbeen tussen mijn heup in... dus was niet zo slim om dat te gaan doen gisteren.

waar ik zo moe van word... is dat er een hoop mensen, voornamelijk mannen, die geen besef hebben ofzo over hoe een zwangere zich voelt.

Ik kwam gisteren verrot thuis van die markt. overal pijn, er waren meerdere mensen, geen stoel te bekennen, niemand die even zal zeggen; hier heb je een stoel, ga lekker zitten.
    nee moet zelf een plastic tuinstoel gaan halen :S

en dan ook nog allemaal koffie willen hebben, nee ipv zelf zetten, verwachten ze dat ik dat ook nog even doe. Nou ik zeg wat denk je zelf?

T lijkt of mijn omgeving denkt dat ik het allemaal makkelijk kan doen even een baby dragen 9 maanden, plus 2 dochters erbij en nog steeds aan het werk... ja t houdt een keer op... Vreselijk kan er zo niet tegen!

7. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Grrrr, ik had net een heel verhaal getypt en toen vloog mijn internet eruit. :(

8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Het kwam er in ieder geval op neer dat ik het spannend vind dat volgende week de eerste kindjes / het eerste kindje geboren gaan worden in dit groepje. :)

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Haha dat is t zeker Amelie! Komt heel dichtbij nou!

Hier net controle gehad.. alles goed. Das dan weer een groot nadeel van t ziekenhuis.. gewoon meer als een uur moeten wachten en de afspraak zelf duurt maar 5 minuten.. pff.

10. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Tibo, fijn dat alles goed was! Oh wat vervelend zeg:cool:

Amelie, ja vind ik ook hoor. Daardoor lijkt het allemaal nog wel dichterbij te komen.

ydNEW84, dat is inderdaad vervelend. Net of je dan nog blaakt van de energie;)

Ikke, ja ik snap het! Nou duimen dan maar dat ze komt:)
    Succes vanmiddag! Ja moet je echt doen hoor! Ze kunnen allicht meedenken

Hier, vanmorgen compleet ingestort en ik heb huilend mijn man opgebeld. Ik kwam haast niet meer uit bed, zo'n last van mijn heupen had ik. En zl was weer lekker baldadig. De moed zakt me echt compleet in mn schoenen als ik eraan denk dat het nog wel 6 weken kan duren:( Ik vind het op het moment echt loodzwaar.
    Vandaag maar heel rustig aan doen en hopen dat zl lekker gaat slapen. Want dat is de afgelopen weken ook weer drama

11. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Fijn dat alles goed was tibo. Idd een nadeel van t ziekenhuis. Normaal ga ik om 9uur, ben je tenminste de eerste. Nu vrees ik ook voor uitloop vanmiddag. Dan zitten de stoelen daar niet heel comfortabel 😉

Amelie wordt zeker spannend nu! Komt snel dichterbij. Aankomend weekend is t al mei!

12. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Balen Wenda, hopen dat het geen 6 weken meer duurt dan. :)

Ik lig ook al de hele dag in bed en ik heb niet eens een tweede rondlopen. Ik ben elke keer veel te vroeg wakker, vanmorgen ook weer om 4 uur, last van mijn bekken en verschrikkelijke maagzuur. My god dat maagzuur is echt killing, ik weet echt niet meer wat ik daar mee aan moet. :( Niks helpt, althans niet voor langere tijd. Hebben meer dames daar last van?

Fijn dat alles goed was Tibo!

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Maagzuur heb ik ook wel last van, vooral s avonds, bij mij helpen rennies nog wel redelijk. Schijnbaar werkt een beetje melk of vanille vla ook.. heb ik gehoord.

Hier zijn de nachten ook rot.. Elke houding wordt na een tijdje ongemakkelijk, alles gaat zeer doen en t draaien is helemaal een ramp.. en een boekje van claim de breij beschrijft ze t als een krat bier om je buik binden en dan proberen te draaien haha.. vond ik wel een goede vergelijking.

Hè vervelend Wenda, ik vind t deze keer ook een stuk pittiger en ben ook elke keer blij als zoontje s middags een paar uur slaapt en als mn man thuis komt na t werk.. Hopelijk zijn de babies dr snel! Ik hoop iig echt niet weer over tijd te gaan.
    Succes nog!

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    * Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. *

♥♥Zwanger♥♥

21 Mei 2016
    Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

22 Mei 2016
    Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥

24 Mei 2016
    Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥

25 Mei 2016
    MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

26 Mei 2016
    Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥

27 Mei 2016
    Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

28 Mei 2016
    leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥

29 Mei 2016
    mltje // 27 jaar // 2de kindje
    NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥

30 Mei 2016
    Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥
    Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥

♥♥Afspraken♥♥

28 April Ikke7 // Controle Gyn
    2 Mei Ikke7 // Dagopname + verwijderen hechtingen
    2 Mei Inky85 // Controle VK
    3 Mei MommyTooBee // Controle vk
    6 Mei Tibo // Controle gyn
    10 Mei MommyTooBee // Controle vk
    17 Mei MommyTooBee // Controle vk
    24 Mei MommyTooBee // Controle vk

Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3)

Vlindertjes

Lin1989 // Okt 2015
    Meijtje // Okt 2015

* Geboren 🍼:

Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen,
    dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Al een Geboren kopje gemaakt.. volgende week sowieso de eerste! Spannend! 😊

16. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Leuk tibo, zag t idd. Wordt steeds echter zo 😉
    Hier in de wachtkamer. Loopt nu al 45min uit. Pffff.

17. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Vandaag 36 weken afspraak gehad, baby is 3/5 ingedaald. 😀
    Verder ook alles goed. ☺
    Ik mag niet klagen over het slapen, word 1 tot 3 x wakker voor toilet en slaap daarna meteen weer in. 😅

Ik denk dat baby met 38-39 weken komt, hebben meer dames zo sterk het gevoel dat baby eerder of later komt?

18. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Oh fijn ikke.. 😕 Succes nog!

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik heb heel erg t idee dat ze eerder komt.. dr gebeurd al zo veel in mn buik heb ik t idee, dat heb ik bij Liam nooit gemerkt. Maar ik durf er eigenlijk niet op te hopen.. bij Liam zei iedereen dat ik eerder ging bevallen en ging ook 5 dagen over tijd..
    Maar ik hoop ook zo dat ze iets eerder is 😉
    Na de 3de mag t.. dan is mn zusje nog jarig en daarna ben ik er klaar voor 😉

20. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weekje met afscheid en begrafenis voorbij, rust weer beetje wedergekeerd. Alhoewel hele middag in ziekenhuis gezeten, heb wat activiteit weer de laatste twee dagen en heb nu 2 cm ontsluiting inmiddels. Blijft daarop hangen, dus mocht naar huis verder afwachten. Kan een kwestie zijn van uren, dagen maar ook nog 1-2 weken, echt afwachten dus. Zelf het gevoel dat het niet heel lang meer gaat duren. Maar na de ziekenhuis opname met 24 weken mogen we al zo blij zijn dat we zover gekomen zijn.

Lees gewoon met jullie mee hoor meiden.. Gaat allemaal opschieten nu.

Deel Deze Pagina