* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Wat vervelend Caroline. Fijn dat je iig morgenochtend weer controle hebt.

2. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Wat leuk iedereen die nog uit eten gaan, geniet er lekker van!

Inky ja ik ben wel aardig geslaagd ja.. In ieder geval voor 2 bevallingsshirts en megaonderbroeken haha.. Ook nog van allerlei andere spulletjes en sieraden voor de bruiloft die ik over 2 weken heb. Thuisgekomen uiteindelijk aardig ingestort. Zag de dingen allemaal ff helemaal niet meer zitten. Heb zoveel dingen in t huishouden zolang uitgesteld dat ik nu ff niet weet waar k moet beginnen. En hoe ik dat allemaal moet doen straks als de kleine er is.. Naja ik ben nu al wel weer wat rustiger.

Caroline wat heftig.. Wat was er niet helemaal goed dan met het hartfilmpje? En als het morgen onveranderd is wat gaan ze dan doen? Spannend allemaal hoor.. Sterkte, lijkt me allemaal niet makkelijk voor jullie!

3. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Als je kindje niet zo actief is, dan blijft de hartslag de hele tijd een beetje hetzelfde. Dat is dan weer een teken dat je kindje weinig energie heeft. Een kindje dat zich goed voelt heeft regelmatig versnellingen in de hartslag zitten. Die waren er gisteren in eerste instantie niet genoeg, dus hebben ze langer gekeken totdat ze alsnog tevreden waren.

Twijfel ook om nu te bellen.. Het is zo stil in m'n buik en heb er geen goed gevoel over.

4. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Bij twijfel altijd bellen lijkt mij, beter een keer te vaak als te weinig. Sterkte meid!

5. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    En Mommytobee, kan je niet voor 1 of 2 keer een hulp in de huishouding regelen om alles aan kant te krijgen? Dat geeft misschien rust. Ik heb zelf de hulp van de buren hier paar gehad, en nu kan ik het weer goed bijhouden zelf.
    En je heb ook website waar je bijv een hulp voor 1 dag kunt inschakelen.

6. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Zo, we zitten weer in de auto naar huis. Toch maar gebeld gelijk. Het blijft heel goed in de gaten houden. Desnoods gaan we vanmiddag weer zeggen ze. Nu eerst slapen, ben doodop!

7. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Goed dat je gebeld hebt! En slaap lekker nu eerst

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Jeetje caroline, wat spannend voor jullie allemaal. Kan me voorstellen dat dinsdag dan nog erg ver is als t zo onzeker is. Goed dat je gebeld hebt! Slaap lekker!

Amm, hoe gaat t bij jou? Al mama? ☺

Hier een redelijk goede nacht gehad.. nou Weer wakker in bed, heb zo'n honger maar ik wil er nog niet uit 😉

9. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caroline wat vervelend en onzeker! Fijn dan alles zo in de gaten gehouden wordt, maar kan me heel erg indenken hoe het is allemaal. Je wordt geleefd in zulke situaties..

Hier nog geen activiteit, had ook gedacht van nou daar gaan we.. Beetje dubbel, aan ene kant is het goed voor het kindje om even te blijven zitten. Maar aan de andere kant denk ik, nou laat het nu dan ook maar komen. Merk ook weinig activiteit sinds de vliezen gebroken zijn, zo weer aan de ctg. Afwachten vandaag of er iets op gang komt.. Wel 'fijn' idee dat ik a.s. vrijdag hoe dan ook ingeleid wordt.

10. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Hey meiden! Ik probeer wel regelmatig mee te lezen maar reageren schiet er steeds bij-in.

Amm, spannend zeg! Is het niet zo dat je bij gebroken vliezen na 24 uur sowieso moet bevallen dan? Of laten ze je gewoon tot vrijdag liggen?

Caroline, ik hoop dat je inmiddels lekker slaapt. Blijft steeds spannend bij jullie zeg! Succes er nog mee!

Hier gister ook aan de CTG gelegen in het zh. Was donderdag op controle geweest en voelde me helemaal niet lekker. Overgegeven, veel vocht vast houden en hoofdpijn. In combinatie met hoge bloeddruk wilde ze me gister weer terug zien. Ben direct doorgestuurd naar het zh, omdat m'n bloeddruk nog hoger was geworden.
    Gelukkig bleken m'n urine en bloed in orde dus zwangerschapsvergiftiging is in principe uitgesloten. Moet straks weer terug en weer aan de CTG. Hartje klopte in principe goed maar was naar hun zin eigenlijk wel te rustig. Hier ook geen uitspattingen qua hartslag. En in combinatie met m'n toch wel erg hoge bloeddruk voor mijn doen willen ze het extra in de gaten houden, of de kleine man het nog wel naar z'n zin heeft in m'n buik.
    Tevens laten ze me zoals het er nu naar uit ziet in ieder geval niet over tijd lopen, om het zekere voor het onzekere te nemen.

11. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Inky heb afgesproken met vriendlief om morgen ff samen het 1 en ander op te gaan ruimen.. Hopelijk komen we een eind.

Caroline goed dat je hebt gebeld, beter een x te vaak bellen dan te weinig! Slaap lekker nu!

Amm spannend allemaal.. Succes!

Linnepin wat vervelend! Gelukkig is het geen zwangerschapsvergiftiging en houden ze je goed in de gaten! Beterschap!

Hier een aardige nacht gemaakt! Jammer genoeg stonden ze bij de buren om 8u al te schuren en boren, maar ach je kunt niet alles hebben 😉

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Jeetje Amm, moet je dan tot vrijdag wachten op een inleiding? Ligt de baby goed voor de Uitgang? Want dan maak je natuurlijk weer wel vruchtwater bij aan toch? Hopelijk komt t voor die tijd op gang.. vrijdag is nog best wel ff..

Linnepin, was bij jou ook spannend dan! Idd gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging. Fijn dat ze jullie goed in de gaten houden! Doe rustig aan!

13. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jammer Amm dat het nog niet op gang komt. Ben inderdaad benieuwd of ze je dan tot vrijdag laten liggen.

En wel weer heftig hoor Caroline, hopen dat het vanmiddag weer wat beter is dan als je terug moet. Kan me voorstellen dat dinsdag nog ver weg is voor je als je steeds in onzekerheid zit.

En hoop dat het bij jou ook weer wat beter gaat bij de volgende CTG Linnepin. Wel fijn dat je weet dat ze je in principe niet overtijd laten lopen.

Als ik dat zo lees allemaal dan moet ik me maar niet zo aanstellen met alle kwaaltjes en het (lange) wachten tot ze zich aandient.

Bij mij komt mijn moeder deze week nog een dagje helpen met schoonmaken MommyTooBee. Ik heb zelf ook helemaal geen behoefte om iets te doen. Die nesteldrang is bij mij ver te zoeken volgens mij. Althans, het zit bij mij niet in het schoonmaken van het huis. :D

Wij gaan vanavond nog een avondje naar de bios, misschien wel de laatste keer dat we zonder oppas te regelen met zijn tweetjes kunnen.

14. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Wow... Caroline, ik heb zo met jullie te doen... Goed dat je hebt gebeld. Altijd bellen! Beter 1 keer te veel bellen dan te weinig! Nu maar lekker slapen. Ik hoop dat je je rust kunt vinden, want op deze manier duurt het nog best lang totdat het dinsdag is :( heel veel sterkte! Ik denk aan jullie!

Amm, ik meende ook dat je 24 uur nadat de vliezen zijn gebroken zou moeten bevallen! Spannend hoor. En blijf vooral rustig. Vrijdag is nog best een eindje weg inderdaad.. Hou je ons op de hoogte?

Linnepin, jeetje dat is ook schrikken zeg... Gelukkig is het geen zwangerschapsvergiftiging en word je in de gaten gehouden! Jullie ook veel sterkte toegewenst.

Hier niets nieuws. Heb nu officieel verlof! En het gaat goed. Ik slaap goed, eet goed, geen pijntjes, baby groeit en beweegt goed. Kinderkamer en geboortekaartje klaar. Happy :D

Hopelijk hebben jullie allemaal een goede dag vandaag!

15. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Mommytoobee hopelijk zijn ze dan klaar met klussen als jullie kindje er is!

Lijkt wel alsof iedereen een beetje aan het kwakkelen gaat nu. Schijnbaar tijd dat de kindjes gaan komen zo onderhand!

Je kunt geloof ik best lang met gebroken vliezen rondlopen maar in de praktijk beginnen vaak de weeën binnen 24 uur. En ik geloof dat jullie kindje wel mooi op grootte was Amm, dus hopelijk mag je die snel in je armen houden!

Toen ik gisteren aan de ctg lag werd degene naast mij opgenomen vanwege zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig is dat bij jou niet Linnepin :)

16. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Amelie wij zijn trouwens gisterenavond ook nog even naar de bios geweest, jungle boek. Was leuk en had m nog nooit gezien. Welke film gaan jullie?

En Leelaatje fijn dat je nu ook verlof hebt! Klinkt redelijk rustig bij jou ;) Misschien ben jij dan een van de weinigen hier bij wie het wel 40 weken gaat duren?!

17. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    We weten nog niet precies welke film we gaan Caroline, waarschijnlijk Demolition, Jungle Book of Mothers Day. Afhankelijk waar we nog goede plekken kunnen krijgen in de zaal. Vorige film zaten we helemaal op de voorste rij en dat was geen succes. ;)

We hebben cadeaubonnen gekregen zodat we nog een keertje samen weg kunnen maar die kun je bij Pathe alleen in de bioscoop zelf inleveren, niet bij online reserveren. :( Bastards! En ik ga vandaag toch echt niet nog een keer heen en weer om al kaartjes te halen. :) Dus we zien vanavond wel wat het wordt.

18. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2658 Amm, 30 apr 2016
    Laatst bewerkt: 30 apr 2016
    Als je voldragen bent, dus 37 weken en je vliezen breken wachten ze meestal 24-48 uur inderdaad en gaan ze het halen. Echter was ik gister precies 36 weken, ze proberen het dan te rekken tot 37 weken mits er geen complicaties ontstaan en het zelf niet start. Als het niet doorzet wordt het een lange week, echt afwachten dus...
    Je blijft inderdaad vruchtwater aanmaken, maar het blijft dus ook gewoon 'eruit' lopen.

19. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoop voor je dat het dan toch wel door komt zetten Amm. Of denk je er zelf anders over?

20. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Ff een update, vanmorgen in t ziekenhuis geweest ivm erge pijnen in rug en buik. Vanmiddag weer thuis gekomen.
    Nu alweer een uur harde buiken en rugpijnen. Ook wat licht roze met bruin bloedverlies. Ziekenhuis gebeld en moet even een uurtje aankijken.
    Als ik wil mag ik straks nog langskomen, maar twijfel... Vanmorgen was er ook niks aan de hand..enige verandering is dat de Hond de hele tijd bij mij hangt en piept. Ben benieuwd of ik tot maandag thuis blijf...

Deel Deze Pagina