Wij zijn de trotse papa en mama geworden van een jongetje! Dat zag ik echt niet aankomen, ik ben echt de hele zwangerschap zo overtuigd geweest van een meisje, maar daardoor vind ik het nu extra leuk dat we het een verrassing hebben gehouden!! Quinn is om 10:02 geboren en liet zich gelijk goed horen. Hij weegt 1810 gram en ligt lekker warm in de couveuse, maar ook af en toe een half uurtje bij mij op de borst te slapen. Papa mag straks helpen met de voeding. Drinken uit de borst lukt nog niet. Morgen hebben we een gesprek met de kinderarts over de verwachtingen enzo. Mijn placenta is naar het lab om te kijken of er nog een oorzaak gevonden wordt. Voor nu gaat het heel goed en zijn we ontzettend blij!
Gefeliciteerd caroline! Wat een leuke naam! Fijn dat alles goed gaat! Geniet ervan! En succes met het herstel!
Gefeliciteerd Caroline!! Super fijn dat het goed gaat. Geniet lekker van jullie jongetje Hier, controle gehad. Alles was goed. Kleine is ingedaald en ligt al vast. Ook nog even over de bevalling gehad. Hebben jullie een geboorteplan gemaakt?
Gefeliciteerd Caroline met de geboorte van jullie mannetje! Wat een leuke naam 😊 Wenda fijn dat de controle goed was! Hoop dat ons mannetje ook snel in gaat dalen want zit me toch niet helemaal lekker. We hebben wel een soort van geboorteplan gemaakt, maar stelt eigenlijk niet echt wat voor.. Moeilijk om vantevoren te zeggen hoe ik alles hebben wil terwijl ik dit nog nooit heb meegemaakt..
Gefeliciteerd Caroline! Hele leuke naam! Wij hebben qua geboorteplan met de verloskundige besproken wat we willen en die heeft dat genoteerd in ons dossier. Maar ik heb ook nog de vragenlijst ingevuld op GEBOORTEPLAN CHECKLIST - KNOV - Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen ingevuld zodat ik niks over het hoofd zie. Die print ik uit en gaat in de tas.
*Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 27 Mei 2016 Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ydNEW// 31 jaar// 3de kindje // jongen ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 6 Mei Tibo // Controle gyn 6 Mei Ikke7 // Controle gyn 10 Mei MommyTooBee // Controle vk 10 Mei Amelie // Controle verloskundige 17 Mei MommyTooBee // Controle vk 18 Mei Amelie // Controle verloskundige 24 Mei MommyTooBee // Controle vk Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 * Geboren 🍼: Amm: Luuk // 1 Mei 💙 Caroline1: Quinn // 3 Mei 💙 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
Hier weer thuis. Ontsluiting blijft rond de cm. Thuis verder aankijken.... Hopelijk lekker slapen vanacht
Caroline, Van harte gefeliciteerd met Quinn!! Hopelijk sterkt jullie manneke snel goed aan en groeit hij goed!! Ben je nu aan het kolven om hem toch borstvoeding te geven? Ik wil jullie heel veel geluk wensen! Hoe lang moet jij nog in het ziekenhuis blijven?
Wat een onwijs lieve foto 😍 Welterusten! Ikke wel lekker dat je weer thuis bent, hopelijk slaap je goed vannacht.
Vannacht eindelijk weer s een keer een redelijk nacht gehad, nog wel veel wakker geweest maar sliep weer snel terug in. Verder niks aan de hand hier.. we wachten maar af en genieten van t weer. Ikke en inky, alles rustig of niet?