Fijn dat je weer wat beter geslapen hebt Tibo. Ik heb supergoede nacht gehad, van 22:00 tot 8:00 geslapen en maar 1x wc en was daarna gelijk weer weg. Gisteravond paar pijnlijke hard buiken maar alles voelt nu weer rustig. Ook geen menstruatiepijn meer, dus dat is een goed teken! Jij nog weer voorweeen/harde buiken gehad Ikke?
Mooie foto Caroline! Hier een rotnacht gehad.. Veel weeën en rugpijn. Zo'n pijnlijke weeën dat ik niet wist hoe ik moest staan, liggen, zitten etc. En nu niks meer... Gelukkig vrijdag controle bij mn gynaecoloog. Hoop dan iets meer ontsluiting te hebben. Zo duurt t lang voor het maandag is. Inleiding doen ze pas bij 37 weken. Hoe is t met de rest?
Ikke wat vervelend dat het niet echt doorzet! Zo duurt het idd lang tot t maandag is.. Hier weer slecht geslapen, word er een beetje moedeloos van. Slaap heel licht, word constant wakker, en vriendlief snurkt ook nog eens dus dat helpt ook niet echt mee.. Verder voel ik me opzich prima en gaat t allemaal zo zijn gangetje.. Zolang ik me niet te druk maak en alles op m'n eigen tempo doe gaat t prima!
Hè vervelend ikke.. Hopelijk zet t gewoon zelf door. Zo duurt t idd erg lang en ben je straks al helemaal afgebrand als t echt begint. Vervelend MommyTooBee.. ik slaap ook erg licht, word ook echt van elke geluidje wakker. Je lichaam en geest bereiden zich nou ook alvast voor op de gebroken nachten.. alleen een beetje jammer dat je dan moe de bevalling in gaat.. bij slapen gaat daarna ook niet echt.
Wat lief Caroline! Slaap hier op zich nog wel goed, 1 tot 3 keer eruit snachts dus kan niet klagen. Maar baby mag van mij nu wel al komen hoor. Hoop in iedergeval dat jullie tijd voor dutjes hebben! Succes voor vrijdag al Ikke.
Ikke, vervelend zeg Slapen, ik slaap ook niet echt lekker meer. Veel wakker worden en niet meer in slaap kunnen vallen door maagzuur en niet meer weten hoe ik liggen moet. Als zl smiddags gaat slapen ga ik meestal ook even liggen. Ben ik 's avonds tenminste ook nog een beetje aanspreekbaar
Heel vervelend ikke, hopen dat je dat niet elke nacht gaat hebben tot dat de kleine er is! Hier vanmorgen controle bij de verloskundige gehad, alles weer helemaal goed. Kleine ligt met d'r hoofdje netjes voor m'n bekken, maar helaas nog niet ingedaald. Hoop dat ze dat wel nog gaat doen de komende weken 😊
Meh, vervelend Ikke, dat je zulke nachten moet meemaken. Ik hoop voor je dat het zelf doorzet, want zo duurt maandag inderdaad vrij lang... Hier vanmorgen ook controle bij de VK gehad. Hoofdje ligt goed en hij is veel ingedaald. Gisteren tijdens het lopen kreeg ik ineens veel last van mijn schaambeen, pijnlijke steken. En vanochtend werd ik wakker met oefen-weeën, ook interessant! Bij mij begint het nu toch wel te rommelen. Verder voel ik me goed, slaap gelukkig ook nog goed Genieten jullie ook zo van het mooie weer? En hebben jullie nog plannen voor morgen? Of lekker rustig aan doen?
Wenda, Een aantal weken geleden een beetje zeiden ze toen, bij mn vorige controle hebben ze er niets over gezegd, zal t vrijdag is navragen. Denk aan mn buik en aan de harde buike en steken die ik van de week heb gehad dat ze wel wel verder ingedaald is. Ik heb Liam nooit voelen hikken in mn buik toen.. en deze baby echt heel veel de laatste dagen haha.. raar dat er zo veel verschil in kan zitten.
Sorry kan nog niet zo heel veel reageren op alle verhalen enzo! Maar hoop dat het bij iedereen goed gaat. Ben nog een beetje gevloerd door de keizersnede.
Heel begrijpelijk Caroline. Rust jij maar lekker uit en geniet van je kleine mannetje! Ikke vervelend zulke nachten! Hoop ook voor je dat de kleine uit haarzelf komt van de week. Slapen hier is mwoh. Ene nacht beter dan de andere maar probeer overdag niet te slapen, aangezien ik anders 's nachts nog beroerder slaap. Verder vandaag weer controle gehad. Bloeddruk is gezakt, yes en nu dus gewoon helemaal goed!! Hier wel echt blij mee. Dus de vk wilde me ook wel onder controle houden, dus de laatsten weken dubbele controles. Dan kan ik evt. gewoon nog thuis bevallen als ik dat zou willen.
Leelaatje fijn dat de controle goed was! NurseKel ook een goede controle, fijn! Linnepin fijn nieuws dat je bloeddruk weer goed was. Helemaal als je thuis wilt bevallen. Tibo de nachten zijn hier ook drama ja. Voorbereiden op gebroken nachten hoeft van mij niet Hier ook vaak een hikkende meid. Nog een 'laatste' buikfoto erbij hoop ik haha. Hele dag veel weeën gehad, paar keer heeeeel pijnlijk maar onregelmatig. Mn man heeft t gevoel dat t erger wordt en ik vanacht naar t ziekenhuis moet. Ben benieuwd. Hond is wel weer onhandelbaar en aanhankelijk. Gaan t zien
Ben benieuwd Ikke! Wel vervelend als die nachten aan blijven houden zonder dat het doorzet, dan ben je straks helemaal gebroken als het echt zover is. Maar goed, ik help je hopen dat het vannacht doorzet.