* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik werk 24 uur en blijf dat met de 2e erbij ook doen. Ik denk dat ik het eerste jaar 1 dag in de week ouderschapsverlof opneem. Als de oudste dan na een jaar naar school gaat, wil ik weer 3 dgn gaan werken. Op mn werk vinden ze het in ieder geval allemaal prima.

2. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Ik werk nu 36uur. Ik ben dit jaar aan een vervolgopleiding begonnen op mn werk (gelukkig al in februari klaar). Zat bij dit contract een clausule dat ik minimaal 28uur moet blijven werken.
    Ben wel van plan om dat te gaan doen. :)

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier werk ik 24 uur, ook met nummer 3 is dat mogelijk.
    Maat dan werk ik 1 dag thuis en om het weekend. Dus past mijn moeder 1 a 1,5 dag op de kleintjes.

Verder ben ik alleen moe. Heb nog steeds het idee dat het niet goed zit... Hoop dat mijn gevoel er een keer naast zit. We zullen het woensdag zien. Gelukkig is manlief erbij... Mocht het niet zo zijn dan is hij er voor me.

Afgelopen weekend dochter 3 geworden, feest! Super leuk. Nog trakteren op peuterspeelzaal. Moet nog iets verzinnen....

Zo maar eens slapen, heb 2 verkouden meisjes, dus het zal een lange week worden...

4. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Wat vervelend dat je nog steeds het idee hebt dat het niet goed zit. Ik hoop op een mooie echo voor jou woensdag!

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja raar he. Ben niet in paniek, verdrietig, zenuwachtig of negatief.
    Het is gewoon een onderbuikgevoel. Weet niet.
    We zullen het zien woensdag.
    Als de kleine goed in ontwikkeling is, dan is er pas ongeloof.

6. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Hallo dames! Hier ben ik weer :) Drukke dagen achter de rug. 2x verjaardag van ons zoontje gevierd en vrijdag trouwde mijn broer.

Ook ik heb het gevoel dat het niet goed zit :( Mijn kwaaltjes nemen met de dag af en heb zaterdag een beetje bloedverlies gehad. Gelukkig heb ik woensdag al een echo, want op deze manier is het wachten niet te doen. Ik hoop heel erg dat het goed zit, maar eigenlijk ga ik er vanuit dat het foute boel is. :(

Ik werk trouwens niet. Mijn man en ik hebben ervoor gekozen dat ik bij onze kind(eren) thuis blijf en hij werkt. Nu is sinds een half jaar de situatie dat mijn man vanuit huis werkt. Dus wij zijn nu samen thuis. Het was even wennen, maar nu heel gezellig. Vooral ook dat we tijdens de lunch ook samen als gezin kunnen eten.

7. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Ook ik heb nog steeds alleen maar negatieve gedachtes.. Op de 1 of andere manier kán ik het me gewoon niet voorstellen dat het goed zit. Alleen moet ik nog 4 weken te wachten voor de echo het lijkt wel een eeuwigheid!

Over de vraag over het aantal dagen werken, ik werk nu 36u en wil er denk ik 32 gaan werken. Zo denk ik er in ieder geval nu over.

Nog even een andere vraag dames. Ik verf mijn haar altijd zelf, blond. Maar is dit nou wel of niet schadelijk voor de zwangerschap? Ik heb op t moment echt vreselijke uitgroei en t is echt hoog nodig maar weet dus niet of dit gewoon kan?

8. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Net wat donker bloedverlies gehad.. Wel erg van geschrokken! Aangezien het me allemaal sowieso niet echt lekker zit maakt dit me nóg meer onzeker.. Pff het wachten duurt laaaang 😩

9. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Laatste berichtje tot zo ver; Vk toch even gebeld en het voorgelegd en dat ik me toch wel erg zorgen maak en of ik niet eerder een echo kan krijgen. Nu mag ik vanavond 19.45 langskomen. Dat is wel fijn, of t nou goed of slecht nieuws is, ik weet in ieder geval dan waar ik aan toe ben.. Laten we duimen dat t tot nu toe allemaal goed zit!!

10. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Oh dat is wel heel erg fijn mommytoobee! Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Ik hoop op een mooie echo voor je! Laat je ons wat weten? Succes en hopelijk veel plezier vanavond!

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Dat is schrikken dan ja Mommytoobee, succes vanavond, laat je ons wat weten? Succes!

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Wat fijn dat je al terecht kunt mommytoobee.
    Wat het nieuws ook is, dan heb je duidelijkheid.

Mijn man zie ik alleen in het weekend. Alleen de vakanties zijn we echt dag en nacht samen haha.
    Gelukkig hoef ik me ook echt niet te vervelen.

13. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Mltje jij ook succes dan woensdag bij de echo.

Momtobee: dat is schrikken zeg! Hoop voor je op een goede echo vanavond!

Hier nog steeds erg misselijk! Dus dan stemt mij wel gerust. Maar echt gerust ben ik pas na mooie echo volgende week dinsdag!

14. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Oh nee, mommytoobe :( Gelukkig weet je vanavond meer. Ik zal voor je duimen dat alles goed zit.

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier idd ook nog erg misselijk en mn buik is flink opgezet. Dus dat stelt mij ook wel gerust.. heb dr opzich wel vertrouwen in dus probeer dr al lekker van te genieten.. nog een paar daagjes geduld tot donderdag! 😊

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Iedereen succes met de komende echo's! Leuk dat de eerste nu beginnen te komen.. Hopelijk allemaal mooie echo's!
    Duim duim duim!

17. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Bedankt iedereen! Ben wel erg zenuwachtig wat me te wachten staat.. Nog een paar uurtjes geduld en dan weten we meer.. De rest die vd week een echo hebben ook heel veel succes! Hopelijk heeft iedereen een mooie echo!

18. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Spannend mommytoobee! Waarschijnlijk ben je nog niet ver genoeg voor een kloppend hartje op de echo. Dat is wel jammer, zou toch nog meer zekerheid geven. Met mijn echo toen zagen ze echt alleen het vruchtzakje (was bij 5,5 week), dus dan is het toch weer afwachten tot het moment dat het echt groot genoeg is.

Hier nemen de klachten ook wel af hoor, met name de misselijkheid. Moest ik bij vijf weken al spugen, gebeurt me dat nu niet meer. Dat maakt me ook wel onzeker. Maar ben wel nog steeds erg moe na een werkdag en heb veel pijn aan mijn borsten. En ja, er zit toch niets anders op dan afwachten. Wij hebben de echo volgende week maandag.

19. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Tot zover goed nieuws; het vruchtje zit netjes in de baarmoeder en we hebben ook al een kloppend hartje gezien! Hij/zij is nu een halve centimeter groot en het ritme van het hartje was ook goed. Ze heeft ook nog even naar m'n eierstokken gekeken maar hier was ook niks geks aan te zien. Ik blijf realistisch en begrijp dat dit geen garantie is voor een goede zwangerschap, er kan in deze tijd nog zoveel mis gaan.. Maar ik ben wel een klein beetje gerust gesteld en hoop over 4 weken weer een goede echo te hebben!

20. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Wat fijn om te horen! Probeer er nu lekker van te genieten!

Deel Deze Pagina