* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Nee hoor, je mag gewoon nog naar huis toe! Dus niet in de supermarkt op de grond gaan liggen en in paniek je vk bellen 😜
    En maar 5% van alle bevallingen beginnen met gebroken vliezen. Je krijgt toch vaak eerst weeën en dan heb je echt geen zin meer om de deur uit te gaan.

Oh en voetballiefhebbers, jazeker!! Ik durf haast niet eens te kijken, zo zenuwachtig ben ik vaak haha. Zo nu en dan ga ik met m'n vader naar de ArenA, leuk vader/dochter uitje. Maar het kan haast niet meer mis gaan, toch..

2. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo gaat het bij mij ook, voel met je mee. Sommige momenten voel ik me heel sterk en stuk beter, andere momenten stort ik in. Hormonen, herstel, vermoeidheid en de situatie... Blugh. Ik kon nog 4 dagen nadat ik bevallen was in het ziekenhuis blijven, maar we wonen er 10 minuten vandaan. Daarnaast kom im in het ziekenhuis zo niet tot rust, dat ik thuis mijn rust in vertrouwde omgeving wilde pakken. Kan vertellen dat dat me heel goed doet! Dikke knuffel

3. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Ikke hopelijk komt jullie kleine snel zodat je vader er zo lang mogelijk van kan genieten!
    En morgen bevallen is idd niet de beste timing haha!
    En lekker dat jullie tuin af is, kan je lekker van genieten nu met het heerlijke weer!

Linnepin ik zou het dinsdag nog eens aan de vk vragen haha. Voor ik inderdaad in zware paniek op de grond ergens ga liggen en dat totaal niet nodig is 😜
    En leuk dat jij ook Ajax fan bent haha! Ik ga ook een paar x per jaar naar wedstrijden, altijd leuk! En laatste wedstrijden waren wel echt killing he! Vooral tegen Utrecht 😵 Morgen zou ook wel spannend zijn, maargoed als ze dit weten te verkloten verdienen ze t ook niet om kampioen te worden haha 😉

4. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Hier ook nog niet ingedaald dus moet ook bellen. Moet zeggen dat ik me er nog weinig zorgen om maak omdat ik t idee heb dat t nog wel even duurt.
    Vandaag vrijgezellenfeest van m'n schoonzus gehad. ben gezellig de hele dag mee geweest tot en met na het eten. Nu lekker nog even op de bank.

Wij zijn beide hele erge voetbalfans.. Mijn man van Feyenoord en ik van ADO den haag.. Is soms dus erg gezellig hier haha.
    Maar inderdaad een spannende dag morgen! Ik zit er klaar voor 😁

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hoe gaat t met iedereen?

Hier echt een onwijze rot nacht gehad.. tot kwart voor 3 geslapen, daarna niet meer. Nou nog ff lekker met mn manneke in bed liggen, kwam net zn zelfgemaakte moederdag cadeautjes brengen haha..

Fijne (eerste), (bijna) moederdag! 🎉

6. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Snelle update: vanmorgen veel bruin slijm verloren en ook weer bloedverlies. Daarnaast ook krampen die overgingen in weeën. Echt pijnlijk alleen maar 30-45 seconde.
    Verloskundige gebeld en toch weer naar ziekenhuis gestuurd. Baby doet het goed en heb 3cm ontsluiting. Afwachten of het nu echt gaat doorzetten of niet.

7. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Spannend Inky! Veel succes!

8. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Wat vervelend tibo!

Inky spannend. Succes 😉

Hier alles rustig. Toch naar mn ouders gereden, met de vluchttas in de auto haha.

Fijne dag allemaal!

9. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik heb een hele fijne moederdag gehad! Lieve cadeautjes van Quinn en mijn man en we hebben iets heel fijns kunnen regelen voor volgende week. We liepen echt tegen een logistiek probleem aan. Mijn man gaat weer werken, maar ik mag niet autorijden. En eigenlijk kan hij me dan alleen 's ochtends brengen en 's avonds halen, maar dan ben ik er de hele dag en kan ik niet rusten. Omdat het rustig is op de afdeling kan Quinn met de couveuse en de bewaking zoals op de high care naar een kamer op de medium care. Hier is ook ruimte om een bed voor mij neer te zetten. Oftewel ik kan de hele dag bij hem zijn en toch ook even slapen! Mijn dag kan niet meer stuk. En dan slaap ik 's avonds lekker in mijn eigen bed. Morgen avond ga ik naar huis toe en dan gaan we vanaf dinsdag zo verder.

Hopelijk hebben jullie ook een fijne moederdag gehad en zijn jullie ook verwend!

Bijgevoegde bestanden:

10. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Succes ermee Inky!

En wat leuk dat ze dat zo voor je geregeld hebben Caroline! Dat gaat jullie beiden vast goed doen. :D

11. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Nou het is allemaal heel snel gegaan vandaag. Weeën kwamen na mijn laatste bericht goed op gang, om 14:00 hebben ze mijn vliezen gebroken waarna ik echt een paar heftige weeën kreeg. En om 14:30 is na 5min persen onze zoon Floris geboren. 3320 gram!

Hij doet het goed. Maar omdat hij rand-prematuur is moeten we wel 24 uur blijven zodat ze zijn bloedsuiker en temperatuur in de gaten houden. Zelf veel last van nabloedingen en grote stolsels, maar gaat steeds beter.

We zijn iig helemaal in de wolken!

12. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Jij hebt wel t allermooiste Moederdag cadeautje ooit gekregen inky! Van harte gefeliciteerd! En heel fijn dat jullie morgen in principe weer naar huis mogen! Lekker genieten!!

13. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Inderdaad Nursekel, wat een mooi cadeautje voor jou Inky! En wat een snelle bevalling zeg! Heel veel geluk samen!!

14. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Amm hoe gaat het met jou en Luuk?

15. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Gefeliciteerd Inky! ❤️😍 Floris is echt een super mooie naam!!!

16. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Gefeliciteerd inky! 🎉 idd snel gegaan. Mooiste moederdagcadeau wat er is!

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Jeetje inky, dat is snel gegaan! Gefeliciteerd met Floris! Mooie naam en mooi gewicht voor dat termijn!
    Idd een heel mooi moederdag cadeau!

Super caroline, dat jullie het zo kunnen regelen! Gaat je veel rust geven waarschijnlijk!

18. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat een geweldig moederdagcadeau Inky! En wat een mooie naam ook! Hopelijk gaat het allemaal gewoon goed met jullie en mogen jullie snel naar huis toe.

19. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Fijn dat dat zo geregeld kan worden Caroline, zal vast meer rust gaan geven.

Spannend wie de volgende zal zijn die gaat bevallen!
    Ik voorlopig nog niet. Alles weer rustig hier. Strippen heeft niks gedaan blijkbaar. Hopelijk woensdag meer ontsluiting. Liever alleen vliezen breken als inleiden nog.
    Manlief gaat morgen weer naar zn werk ipv thuiswerken. Vind dat wel spannend. Hij moet ruim een half uur rijden om thuis te komen weer.

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Spannend ikke.. Hoop idd voor jou ook op meer ontsluiting woensdag.
    Hier zal voorlopig niks gebeuren.. Zal wel gewoon oertijd gaan net als bij Liam.
    Denk wel dat ik morgen even ga bellen met wat vragen.. dan moeten hun maar kijken of ze t telefonisch willen behandelen of dat de controle afspraak vervroegd wordt.

Deel Deze Pagina