* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Inky van harte gefeliciteerd, wat een prachtig Moederdag kado!

Caroline wat fijn dat jullie dat zo hebben kunnen regelen!

Hier vandaag eerst naar mijn familie geweest. Daarna Ajax gekeken.. Wat een domper was dat 😥.. En savonds gebbqt bij de familie van vriendlief. Nu eindelijk lekker in bed. Gelukkig is t wel lekker afgekoeld en kan ik hopelijk een beetje slapen vannacht..

Slaap lekker meiden!

2. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Nou pff wat een ellende.. Lig al uren wakker en ook vreselijke diarree gehad straks, vriend ligt ook al beneden op de bank met dezelfde klachten dus we hebben denk ik wat verkeerds gegeten.. 😞

3. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Iedereen bedankt voor de felicitaties! Gaat erg goed hier en mogen in de loop van de ochtend naar huis.

Wat vervelend mommytoobee, nog wat kunnen slapen? Hoe is het nu?

4. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Inky, van harte gefeliciteerd met Floris! Mag hij vandaag ook mee naar huis? Heel veel geluk gewenst!

Mommy, nou wat een drama!! Stomme ellendelingen! Maar er zijn ergere dingen! Ik lees vandaag de krant maar niet en open fb niet te vaak 🙈
    Heb je nog wat kunnen slapen?

Houden jullie ook zo veel vocht vast? Mijn enkels zie je bijna niet meer joh en kan m'n vingers 's ochtends vroeg bijna niet buigen.

Ben vandaag lekker dagje alleen. Manlief en ik zijn gisteravond nog lekker met z'n tweetjes uit eten geweest. Kleine boef bij m'n ouders laten slapen en maandag is de oppasdag van m'n moeder dus haal hem einde van de middag pas weer op.
    Moet vanmiddag weer naar het zh voor controle. Ga even flink klagen want heb zo'n ontzettend last van m'n rug, alleen liggen is vrijwel pijnloos, dus ben er aardig klaar me.
    Morgen gaat D. voor het eerst naar de peuterspeelzaal, dus moet vandaag ook nog even op pad voor een rugzakje. Kleine jongetjes worden groot. Hopelijk kan ik m'n tranen bedwingen met die hormonen haha!

Fijne dag vandaag meiden! Het is weer net zo mooi weer, heerlijk!

5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Inky, gefeliciteerd!! Fijn dat jullie vandaag naar huis mogen

Mommytoobee, oh wat vervelend zeg! Hoe is het nu?

Linnepin, hier ook ineens veel vocht. Hoort erbij denk:cool:

Het gaat nu wel ineens hard met bevallingen :) haha volgens mij blijf ik straks als enige over. Verwacht de kleine nog lang niet. Van zl liep ik ook een week over.

Hier, alles nog rustig. Het mag nu officieel komen en dat is wel fijn. Heel slecht geslapen vannacht en een drukke dag vandaag dus dat gaat wat worden:D

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Goedemorgen!

Fijn dat t goed gaat inky en dat jullie naar huis mogen straks!

MommyTooBee, wat rot! Nog wat kunnen slapen? Beterschap voor jullie allebei!

Linnepin, hier ook ineens sinds zaterdag heel veel vocht.. Vooral s avonds heb ik geen enkels meer en doen mn vingers zeer. Hoort erbij idd en dat warme weer helpt dan ook lekker mee 😉
    Wat vervelend van je rug! Misschien helpt even goed klagen.

Ik blijf lekker met jou wachten dan hoor Wenda.
    Dacht eerst echt dat ze nog wel s eerder kon komen maar heb daar steeds minder vertrouwen in. Ga gewoon weer over tijd.. 😉

7. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Inky wat fijn dat jullie naar huis mogen

Mommytoobee nog kunnen slapen?

Linnepin hier ook zoveel vocht idd. Warme weer helpt daar niet echt in mee.

Hier een beroerde nacht gehad. Hond denkt ineens de hele nacht te moeten blaffen, terwijl hij normaal nooit blaft zelfs overdag nooit.
    Straks ook even naar de huisarts. Kan amper wat door de rugpijn en paracetamol helpt niks. Wil nog wel even goed kunnen slapen voor de bevalling begint graag.

Geniet van t weer! Eind vd week is t alweer voorbij hoorde ik

8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Vervelend al die kwaaltjes he meiden.

Heb een paar drukke dagen gehad dus wel gelezen maar niet gereageerd hier. Gisteren lekker verwend door mijn vriend voor Moederdag en van het lekkere weer genoten de afgelopen dagen. Ik heb gelukkig geen last van rugpijn of vocht vasthouden, hoop dat dat zo blijft. Vandaag lekker chillen op de bank na alle drukte de afgelopen dagen.

9. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Inky Gefeliciteerd!!! Fijn dat jullie vandaag naar huis mogen. :)

Mommytobee, heel vervelend, slapen begint hier nu ook wat moeilijker te worden en de warmte die snachts naar binnen trekt helpt ook niet echt he? :(
    Kijken of je vandaag een dutje kunt doen! :)

linnepin, vandaag trouwring af moeten doen, was echt aan het knellen. Maar gelukkig valt het mee in de benen.
    Geniet van je ochtend en middag alleen! :D
    En succes vanmiddag. :)

Ikke de hond schrok mij hier wakker om 7 vanmorgen met zijn geblaf, buurman was iets in zijn busje aan het doen en dat mag natuurlijk niet zo vroeg! :p Hopelijk vind jij ook nog tijd om wat bij te slapen vandaag dan! Vooral als je dokter je wat extra pijnstilling heeft kunnen geven zou dat vast fijn zijn. :)

Alle dames een fijne dag toegewenst. :)

En mag ik nu!?!? :p (Ben het wachten wel een beetje zat, zo saai alleen in huis. ;) )

10. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Haha, tuurlijk Gleawill! Jongens eerst lijkt het wel, dus... :)

Spannend Linnepin dat je zoontje voor het eerst naar de peuterspeelzaal gaat. Zal misschien best even wennen zijn maar straks gaat hij er vast met veel plezier naartoe! En het is ook wel fijn straks met jullie babytje.

Ik ga vanavond lekker naar huis. Vind het wel spannend dat Quinn dan dus naar de medium care gaat. Is er toch niet continu iemand bij en hij is juist zo aan het kwakkelen met zijn snotterneusje. Hoop wel dat ze het dan merken als hij zo ligt te woelen. Hij huilt lang niet zo hard als de 'gezonde' baby's hier in de gang.

11. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Spannend Caroline! Maar ze zullen m vast wel goed in de gaten houden hoor!

Zijn jullie ondertussen thuis inky? Hoe vind grote zus haar kleine broertje?

Hier nog even een buikfoto-update van gister, 37+0 is nog wel flink gegroeid laatste 2 weken!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,6 KB
      Weergaven:
      5
  12. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Inky wat fijn dat alles zo goed gaat en jullie lekker naar huis mogen! Geniet ervan!

Vocht vasthouden valt wel iets mee. Al voelen m'n voeten en handen wel iets meer gespannen en gaan m'n ringen ook wat moeilijker af.

Caroline snap zeker dat dat even spannend is, maar ze houden hem vast goed in de gaten toch!

Nursekel mooie buik!

Hier vannacht geslapen van 6 tot 7 en nog van half 9 tot 11.. Gelukkig is de diarree over maar na zon nachtje ben je toch niet echt topfit he. Vandaag maar lekker rustig aan doen en op tijd naar bed vanavond.

13. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    NurseKel mooi buikje, laag al of niet? :)

Hier een 38 weken en 2 dagen foto, hij heeft het kontje eindelijk lager liggen. :)

I can breath again. :D

Bijgevoegde bestanden:

14. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Ook een super mooie buik glaewil!
    Ja ik heb zelf wel t idee dat m'n buik een stuk gezakt is inderdaad.. Al zit d'r kont nog regelmatig onder m'n ribben 😒 Haha.

Balen zo'n nacht inderdaad mommytoobee! Vandaag ff veel water drinken om je vocht op peil te houden!

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    *Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. *

♥♥Zwanger♥♥

21 Mei 2016
    Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

22 Mei 2016
    Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥

24 Mei 2016
    Caroline1 // 26 jaar // 1ste kindje //Verrassing ♥

25 Mei 2016
    MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

26 Mei 2016
    Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥

27 Mei 2016
    Amm // 24 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Siesa // 31 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

28 Mei 2016
    leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥
    Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥

29 Mei 2016
    mltje // 27 jaar // 2de kindje
    NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥

30 Mei 2016
    Inky85 // 30 jaar // 2de kindje // Jongen ♥
    Ikke7 // 30 jaar // 2de kindje // Meisje ♥
    Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥
    ydNEW// 31 jaar// 3de kindje // jongen ♥

♥♥Afspraken♥♥

10 Mei MommyTooBee // Controle vk
    10 Mei Amelie // Controle verloskundige
    11 Mei Ikke7 // Controle gyn + bevalling/inleiding
    13 Mei Tibo // Controle gyn
    17 Mei MommyTooBee // Controle vk
    18 Mei Amelie // Controle verloskundige
    24 Mei MommyTooBee // Controle vk

Jongetje (7), Meisje (4), Blijft Geheimpje (3)

Vlindertjes

Lin1989 // Okt 2015
    Meijtje // Okt 2015

* Geboren 🍼:
    Amm: Luuk // 1 Mei 💙
    Caroline1: Quinn // 3 Mei 💙
    Inky85: Floris // 8 Mei 💙
    Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen,
    dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    #2856 Tibo, 9 mei 2016
    Laatst bewerkt: 9 mei 2016
    T lijkt er idd op dat de jongens eerst komen haha!

Ikke, bij jou wss t eerste meisje! Spannend woensdag! Nu nog alles rustig?

Hier ook niks aan de hand.. heel soms eens een x een harde buik.. dat was t.
    Toch een telefonisch gesprek gehad met de gyn.. nou wel wat gerust gesteld.. Tis gewoon afwachten, ze kunnen er niks over zeggen of de ontsluiting dit keer wel verder gaat, of de baby verder indaald en/of weer een sterrekijkertje gaat zijn. Wordt allemaal pas duidelijk met de bevalling. Misschien gaat t dit keer helemaal anders en heel snel.. afwachten dus.
    iig zeker de moeite waard om t gewoon te proberen maar dat was ik ook zeker van plan.

t indalen.. of nou ja, t niet indalen was bij een 2de idd helemaal niks om je zorgen over te maken. Dat gebeurde dan vaak pas tijdens de bevalling.

Wil alleen vrijdag nog ff vragen in hoeverre een gentle sectio nog kan als het weer op een keizersnee uitloopt.

17. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Mooie buikjes!

Tibo goed dat je toch even gebeld hebt dan.

Hier alles rustig. Dus extra aan t genieten van de trappen etc in de buik tot woensdag 😀
    Huisarts kon helaas niks geven tegen de rugpijn. Hopelijk slaap ik de komende 2 nachten dan beter. Ben helemaal uitgeput, ook in combinatie met de warmte natuurlijk.

18. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Tibo ik heb wel een gentle sectio gehad, dus toen ze Quinn eruit pakten ging er een luikje open en kon ik het ook zien. Ze hebben hem ook even bij mijn gezicht gehouden, maar gezien zijn gewicht kon Quinn natuurlijk het beste zo snel mogelijk de couveuse in. Normaal gesproken mag je kindje dan ook echt nog wat langer op de borst liggen bij je. Wel mooi hoor om te zien! Hopelijk kan het dan bij jou ook mocht het nodig zijn.

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Nou idd dat is al meer als bij mijn keizersnee.. zag je niks en Liam wordt meteen erna eerst schoongemaakt en onderzocht.. snap ik ook wel als t spoed is. Maar lijkt me toch ook mooi om t van iets dichterbij mee te maken.. maar ga er alsnog vanuit dat een keizersnee niet nodig gaat zijn..

20. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Wat is het ontzettend hard en moeilijk om je kindje achter te laten... Je kunt wel een kamer huren voor 30€ per nacht, maar Quinn moet misschien nog wel 2 weken blijven en dat kunnen we gewoon niet betalen.. Dus dit moment waarop ik naar huis ga en mijn kindje niet komt toch. Of het nou vandaag is of later deze week.

Deel Deze Pagina