Sterkte caroline.. Zal echt niet mee vallen nee. Succes.. Hopelijk kom je zelf thuis wel een beetje meer tot rust.
Lijkt me inderdaad heel zwaar Caroline. Sterkte voor de komende weken. Hopelijk kun je thuis wel een beetje tot rust komen.
Sterkte Caroline, dat lijkt me inderdaad ontzettend zwaar. Hoop dat hij snel mee naar huis mag. Hier gaat het goed; dochtertje is heel lief voor Floris, maar het vraagt wel veel van haar. Zeker met alle visite die steeds langskomen. Maar heerlijk om weer thuis te zijn, en hij doet het erg goed. Foto: Bekijk bijlage 500739
Sterkte Caroline.. Hopelijk mag hij snel mee naar huis! Inky wat een lieve foto! En wat een haartjes al 😍
Wat een lekker ventje Inky! Caroline, sterkte! Hopelijk kom je thuis een beetje tot rust en mag jullie mannetje snel naar huis! Hier einde van de middag zo'n 2 uur lang flinke voorweeën gehad. Nog niet het echte werk maar pijnlijk was het zeker wel. Verder weer controle gehad vandaag. Nu was m'n bovendruk weer te hoog. Weer terug gestuurd naar de verloskundige door de gyn, hier donderdag weer controle. Als m'n bloeddruk weer te hoog is moesten ze me maar weer terug sturen naar het ziekenhuis. Wordt dus lekker heen en weer gestuurd steeds. Ik duik lekker m'n bed in. Drukke dag gehad, dus hopelijk lekker slapen zo.
Mooi mannetje inky! Vervelend zeg Linnepin. Hopelijk is ie donderdag weer goed. Hier ziekenhuisbezoekje gehad. Verloor best veel vocht ineens en steken van binnen met harde buiken en rugweeën. Net weer thuis, waarschijnlijk toch voorwerk. Was iig geen vruchtwater waarschijnlijk. Rommelt vanavond goed, maar morgen moet ze blijven zitten. Verloskamers zijn vol geboekt 😮 haha. Nu bedje in, hopelijk heerlijk slapen
Vervelend ikke.. Hoe gaat t nu? Dat is ook wat als alle verloskamers volgeboekt zijn.. Hier weer een ramp nacht gehad.. Wij slapen op zolder en t was dr echt veel te warm. Pff.. van 3 tot half 5 beneden gelegen toen toch maar weer terug gegaan.. bah.
Dat ken ik tibo. Wij liggen ook op zolder. Warm hè?! Hier wel een goede nacht gehad. Geslapen tot half 6 em van 7 tot 9uur. Alles weer redelijk rustig. Morgen wordt ik zeler ingeleid Amelie. Ik stond al op de lijst. 9u melden op poli gynaecologie voor controle door mn eigen gynaecoloog en daarna opname. Vind het best spannend 😊 Hoe is t met jullie?
Spannend Ikke. Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht dan. Hier alles rustig, geen vorderingen. Zal nog wel even duren denk ik.
Heel spannend ikke! Lekker genieten van je buik nog vandaag! Hier ook niks aan de hand.. De meisjes hebben dr allemaal nog geen zin in.. 😉
Spannend hoor ikke! Ik heb wel echt heel erg veel zin om mijn meisje te ontmoeten hoor! Gister hele dag beetje menstruatie achtige krampen.. Geen regelmaat, t was gewoon "aanwezig" zegmaar. Waarschijnlijk indalings/voorwerk. Vandaag alles weer rustig 😊 Hoe is je eerste nacht thuis gegaan inky? Hoe gaat t met jullie, Caroline en Amm?
Hahaha! Nou mijn kereltje zit ook nog wel lekker, volgens mij. Hier bij mij is alles rustig. Vannacht 1 keer na de plaspauze wat rug-weeën gehad, maar die waren goed op te vangen en ik lag zo weer te slapen. Ben benieuwd wanneer de mijne van zich laat horen. Spannend Ikke; morgen ingeleid worden. Hopelijk kun je vanavond inderdaad een beetje lekker slapen!