Inky, wat een mooi mannetje! Ikke, spannend hoor! Nog 1 dagje Caroline, snap dat het moeilijk is! Hoe gaat het nu? Hier is ook alles nog helemaal rustig. Maar op de 1 of andere manier heb ik ook het gevoel dat het nog wel een paar weken gaat duren. Ik zit er ook niet echt op te wachten ofzo. Volgende week vrijdag nog een bruiloft en ik denk dat daarna het wachten wel begint Ik vind het wel pittig nu met de warmte. Gelukkig kwam mn moeder vanmorgen helpen en hebben we de bovenboel kunnen doen. Dat is nu lekker helemaal klaar
Het gaat eigenlijk nogal kut... Gisteren was al zo moeilijk om hem achter te laten. En dan zie je in de parkeergarage ook nog twee ouders met heel veel ballonnen die hun kindje wel mee mogen nemen. Vanochtend kwam de kinderarts bij me om te vertellen dat ze denken dat hij vannacht een epileptische aanval heeft gehad. Gelijk vijf naaldjes in zijn bolletje om te monitoren. Ik vind het allemaal zo moeilijk. Hij is zo perfect en zo lief en zo mooi en moet zo ontzettend veel doorstaan al. Mijn moederhart doet echt heel erg pijn. Ik ben nu even thuis om te slapen maar dat lukt voor geen meter.
O jeetje caroline.. wat erg! Pff.. net de eerste nacht dat je weg bent. Hoe gaat t nu met m? T is maar goed dat ze t allemaal niet onthouden. Gaan ze verdere onderzoeken doen? Hele dikke knuffel!!
Oh wat heftig meis sterkte ermee! Hopelijk mag ook hij snel lekker mee naar huis en valt het mee met die epileptische aanval
Wat spannend ikke! Nog maar even en je hebt je meisje in je armen 😃 Caroline wat zielig 😞 Snap dat t allemaal heel zwaar is.. Hopelijk kan je nog een beetje slapen zo.. Hier vannacht gelukkig weer een redelijke nacht gehad. Net op controle geweest en die kleine is eindelijk een beetje aan het indalen maar ligt nog niet klem. Hopelijk daalt ie snel helemaal in. Ben alleen niks meer aangekomen, maar dit gaat nu ook niet meer zo hard denk ik?
Wij komen net van de controle vandaan en ons meisje is mooi helemaal ingedaald nu. Ze lag weer lekker te spartelen toen de verloskundige mijn buik ging voelen. Ben benieuwd wanneer ze komt.
Heftig hoor Caroline... heb zo met jullie en met Quinn te doen. De arme jongen.. Hoe gaat het nu met hem? Sterkte.
wat een heftig Caroline! hoop dat alle goed komt... Hier steeds een onrustige buik... af en toe breekt het zweet me uit, vooral als ik niet thuis ben.
Wat heftig Caroline! Natuurlijk breekt je moederhart dan! Verschrikkelijk om je kleine mannetje zo te zien liggen, en je niks voor hem kunt doen! Sterkte en een dikke knuffel! Succes morgen Ikke! Bijna bijna bijna jullie meisje in jullie armen! Kijk je er naar uit? Vind je het ook spannend? Good luck 🍀 Hier alles rustig. Grote vriend heeft het super goed gedaan vandaag voor het eerst op de peuterspeelzaal. Was gelijk lekker aan het spelen en is heel lief geweest. Gaf geen kik toen ik weg ging, er kon nog net een klein kusje vanaf 😆 gelukkig, ik heb dus m'n hormonen + tranen onder controle kunnen houden. Vanavond lekker op tijd naar bed want ook hier een rot nacht gehad. Gelukkig werd D. pas rond 09.30 uur wakker vanmorgen, dus zelf ook nog wel wat uurtjes kunnen slapen.
Jeetje Caroline, wat heftig zeg!! Hoe gaat het nu met hem? En inderdaad, gaan ze nu nog meer onderzoeken doen etc? Ik leef met jullie mee vanaf hier, knuffel! Fijn dat ie 't zo goed heeft gedaan op de psz linnepin! Is toch een fijn gevoel denk ik dat ie 't naar z'n zin heeft gehad! Ik ben ceremoniemeester van de bruiloft van m'n beste vriendinnetje op 24 juni (Ik moet er nog even niet aan denken en hoop heel erg dat de kleine meid een beetje op tijd komt hihi). Vandaag lekker zitten knutselen met een foto van hun op 45 bellenblazen te plakken en de gastenlijst bijgewerkt qua aan- en afmeldingen. Houdt me lekker bezig en afgeleid haha.
Caroline wat heftig zeg. Hoe gaat t nu met hem? Linnepin fijn dat hij t zo goed gedaan heeft. Scheelt veel bij t afscheid! NurseKel heerlijke bezigheidstherapie nu je het nog kan. Hier best wel zenuwachtig. Raar idee om het laatste avondje samen thuis te zijn. Kan mn draai ook niet echt vinden. Alles driedubbel gechecked of t klaar is haha. Zometeen heerlijk even douchen nog thuis en dan plof ik op de bank. Energie is 0 momenteel. Heb veel gedaan vandaag en niet gerust, in de hoop dat ik vanacht goed slaap. Maar zal wel vroeg wakker zijn vrees ik.. Vind t zo spannend 😊
Er zijn vandaag vrij veel onderzoeken gedaan, echo van de hersenen, hersenactiviteit meten met naaldjes, toen ook meten met EEG (met elektrodes die ze met gel op het hoofdje plakken), en er volgt misschien nog een MRI scan. Morgen horen we de uitslag van alles. Dat met die naaldjes meten ze 24 uur lang en daarin was al wel iets afwijkends te zien. Maar of het epilepsie is weten we nog niet. Ons mannetje vond het allemaal echt niet leuk. Vooral omdat hij die EEG ook nog eens kreeg terwijl hij eigenlijk voeding nodig had en hij had dus honger. Na alle onderzoeken heb ik hem even heerlijk bij me gehad. Dat had ik wel even nodig. Hij ligt nu heerlijk te slapen gelukkig. Kan thuis via de webcam naar hem kijken. Nu proberen of ik wat slaap kan inhalen. Heb t wel echt nodig.
Pff heftig caroline, hopelijk kun je idd een beetje slapen en kun je morgen weer lekker knuffelen met jullie mannetje! Succes met de uitslagen. Ikke, alvast heel veel succes voor morgen! Spannende dag! Hopelijk kun je een beetje slapen! Hier heel de dag een onrustige buik, heel veel harde buiken echt heel de dag al. En soms een flinke pijnlijk steek onderin mn buik.. geen slijm of bloed te bekennen.. Zal nog wel niks betekenen.
Ah Caroline wat een gedoe allemaal voor zon klein mannetje.. Hopelijk zijn de uitslagen goed.. Wel fijn dat je thuis naar hem kan kijken! Slaap lekker, hopelijk rust je wat uit. Ikke heel veel succes morgen, zet hem op! 🍀
Ikke heel veel succes morgen. Het is jullie heel erg gegund!! Zoek de mooiste roze wolk maar uit om op te gaan zitten!
Pff hier ook weer een rot nacht.. Zo veel te warm! Pff.. en net t raam dicht moeten doen omdat die kut haan van hier in de buurt vanaf nou weer bezig is.. zou bijna zn nek om gaan draaien.. rot beest 😉
Wat heftig allemaal Caroline! Wel fijn dat je thuis naar jullie mannetje kan kijken. Tibo fijn zo'n haan haha. En dan de warmte er nog bij, heerlijke combinatie. Tnx allemaal. Hier slecht geslapen, elk uur wel een keer wakker mede door de hitte. Nu vanaf 6 uur al wakker, en 7u gaat de wekker. Straks de hond naar mn schoonouders brengen en dan naar t ziekenhuis, heb om 9u afspraak al. Lekker vroeg gelukkig. Hopelijk vanavond ons meisje in de armen😊 Lig nu heerlijk te genieten van dr bewegingen die ik zeker ga missen. Ik hou jullie op de hoogte 😉
Wat naar Caroline knuffel maar veel met je mannetje! Dikke knuffel voor jou Ikke, heel veel succes vandaag!! Zet hem op Tibo, oh haha fijn dan zo'n haan