hier veel last van harde buiken... pff het mag van mij wel beginnen hoor.. ben het zo zat! Gisteren avond al steeds krampen in mijn buik.. zo begon het bij de vorige zwangerschap ook.... Hopen maar want ben er klaar voor en mee!
Wat een bruiloften allemaal! Mijn beste vriendin gaat de dag nadat ik ben uitgerekend trouwen dus we gaan er vanuit dat ik daar niet bij kan zijn. Is ook best ver rijden, anders was ik getuige geweest maar nu is het veel te onzeker allemaal. Ik heb ook zo'n buik Wenda, krijg ook van iedereen opmerkingen dat ie zo groot is en als ik dan zeg dat ik nog een paar weken moet zijn ze echt verbaasd. Even fotootje van vandaag, exact 38 weken.
Ja t bruiloften seizoen is weer begonnen.. ☺ Dit jaar bij nu niemand toevallig. Hopelijk kunnen jullie er toch allemaal naar toe en valt het mee om er een hele dag zo rond te lopen! Met t vocht valt t bij mij wel mee.. mn voeten s avonds wat maar niet zo erg dat t zeer doet. Hier vandaag minder harde buiken, wel wat steken regelmatig. Maar vooral een heel erg onrustig lijf en gevoel. Ik kan echt geen 2 seconden t zelfde zitten.. heb constant jeuk aan mn buik ook. Pff.. Na vandaag is mn man gelukkig ook 3 dagen vrij. Kan ie de zorg voor Liam een beetje overnemen en m wat bezig houden want dat valt nog best zwaar vind ik.. heel de dag alleen met een ventje van net 2 wat heel veel aandacht wil.. haha. Hier mijn buik.. ook lekker naar voren. 😉
Mooie buiken hoor! Love!! @Tibo, Fijn dat je man straks een paar dagen vrij is. Kun jij hopelijk lekker rusten!
Ik had dat een paar dagen geleden ook, zo'n onrustig gevoel. Ik wist echt niet wat ik met mezelf aan moest. Ik vermaak me nu de hele dag met Zweedse puzzels, net weer een nieuwe gekocht. 😆 Ik merk, nu ik niet meer werk, dat ik mezelf mentaal een beetje moet blijven uitdagen anders ga ik me vervelen.
Wenda opzich heb ik wel een mooie jurk, maar als ik niet zwanger was had ik zoiets sowieso niet uitgekozen.. Maargoed moet het er maar mee doen haha. Ze hebben ook nog een kleurenthema dus dit maakte het er allemaal ook niet makkelijker op.. Schoenen gaat opzich nog wel maar loop er toch niet de hele dag op. Het heeft een kleine hak dus heb ook nog ballerina's aangeschaft.. Jij nog een leuke outfit? En je schoenen die kan je zeker nu niet aan met die dikke voet?? En fijn dat je controle goed was + mooie buikfoto! Leelaatje m'n banden vallen overdags wel mee! Heb nog wel over een buikband nagedacht maar toch niet aangeschaft.. Naja hopelijk gaat t goed, ik kan veel zitten als t goed is dus we zullen zien!
Eindelijk even tijd voor een berichtje. Vanavond om 20.47u is onze dochter Liv geboren. Na een lange, heftige bevalling van ruim 12uur. Ze weegt 3100 gr en is helemaal gezond. Morgenvroeg mogen we lekker naar huis 😀 Bevallingsverhalen doen we wel als iedereen bevallen is 😉 haha. Mijne schrikt af vrees ik. Klein fotootje van onze trots:
Ik kijk echt precies op het goede moment, net klaar met ik kolven! Wat fijn Ikke dat ze er is en wat knap van jou hoor de bevalling! Nu snel genieten samen met jouw naaste familie. Ik vermoed dat je vader heel erg trots is op jullie kleine meisje!! Heel veel geluk samen!
Aah wat een mooi meisje en een leuke naam! Gefeliciteerd ikke!! Rust goed uit! Fijn dat jullie al naar huis mogen vandaag!
Ah ikke daar is ze dan eindelijk, gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed is met d'r en jullie straks al naar huis mogen! Lekker van genieten met z'n alle ☺️