Mommytoobee, fijn dat het zo goed ging!! Tibo, lekker hoor weer zo'n nacht. Knap je helemaal van op hè Gleawill, ik herken het ook hoor. Zie er ook wel een beetje tegenop. Hier, ik heb ook het gevoel dat het nog wel een paar weken gaat duren. Dua we gaan het zien
Met mij gaat het ook wel goed! We leven gewoon een beetje bij de dag en denken maar niet teveel na over 'wat als'. Ons jochie is een super makkelijk en tevreden kindje, dus het is echt genieten van hem. Zijn 'geen monitor alarm teller' stond al op 31 uur toen meneer hem weer op 0 heeft gezet.... Als hij 48 uur zonder alarmen haalt mag hij van de monitor af en komt naar huis gaan ook weer dichterbij.
Fijn dat jij je goed voelt caroline! Hopelijk heeft quinn snel 48 uur op de teller! Wat een rust hier.. Iedereen aan t bevallen? 😉
Inderdaad hopen dat ie gauw de 48 heeft gehaald Caroline! Haha nee hoor, helaas niet! Manlief is op vrijgezellenfeest en ik zit op m'n gemakje het songfestival te kijken 😁
Fijn dat het goed gaat met jou Caroline en hopen dat jullie mannetje snel mee naar huis mag! Hier een heel zwaar dagje gehad, was heel erg moe en aardig wat harde buiken gehad. Gister toch wat teveel geweest denk ik. Vanmiddag even lekker een tukje gedaan en rest vd dag niet van de bank gekomen haha.. Nu gaat t opzich alweer iets beter. Zit het songfestival te kijken maar die uitslag duurt zo laaaang ik wil naar bed!! 😴 Haha
Rustig hier. Ik lees wel mee,maar moet nog tijd vinden te reageren. Liv doet t op zich prima alleen de borstvoeding wil nog niet op gang komen. Daarom kost elk voedingsmoment veel tijd. Aanleggen, fingerfeeden met een spuitje en kolven. Als t maandag nog niet werkt gaan we over op de flesvoeding. Zo is er bijna geen roze wolk. Veel stress en schuldgevoel dat t niet werkt. Maar genoeg geklaagd. Het is ook super om ons meisje thuis te hebben. Vanmorgen voor t eerst gebadderd heerlijk! Probeer morgen op iedereen te reageren.
Dat kan ik me voorstellen ikke, hopelijk gaat t voeden snel beter en anders idd flesvoeding. Ook geen ramp maar snap dat je t graag anders zou willen zien. Hoe gaat jou herstel? Ik zit beneden al wat te eten.. had ineens zo'n honger, kon dr niet meer van slapen. Hopelijk wordt mn man straks wakker van liam dat ik nog ff kan blijven liggen 😉
Wat een dropje Ikke. Hoop dat de borstvoeding nog goed op gang komt en anders zou ik inderdaad ook die stress lekker laten en aan de flesvoeding gaan.
Ikke mischien heeft iemand hier een ideetje wat je mischien helpen kan. https://www.facebook.com/groups/borstvoedingforum/ Hele fijne hulpzame groep. (En niemand buiten de groep kan je posts zien, Vrienden,familie etc; ) Heb je er een lactatiekundige bij gehad om te kijken wat mischien het probleem is? Zijn haar tong en lip riempjes gecheckt? Na een tijdje is BV vaak wel makkelijker dan FV. In iedergeval succces! Ook als je over mocht gaan op FV. ^_^ Goed dat het beter gaat Caroline, hop dat hij de 48 uur snel mag halen, zodat jullie fijn thuis van hem genieten kunnen. hier helemaal geen gerommel.(meer sinds de indalings weeen) Hoop dat ik de bruiloft de 29ste mee mag maken, maar baby moet er dan echt wel uit voor de 22ste. Fijne Zondag dames!
Heel de middag al ongesteldheidgevoel.. had ik nog niet eerder gehad. T zal wel niet veel betekenen.. Verder soms eens een harde buik.. maar dat was t wel. Is t bij andere wel meer aan t rommelen? Ben zo benieuwd of ik dit keer weer rugweeen heb.. schijnbare zijn die nog een stapje erger als buikweeen.. Dus ik hoop van niet. Bij Liam ook heel de bevalling en onder de keizersnee lopen overgeven.. morfine pomp deed niets voor de pijn bij mij en weeën remmers hebben ze toen tot 3 maal toe moeten geven maar werkte ook al niet. Haha.. raar lijf heb ik. Ben zo benieuwd hoe t dit keer loopt en of ik er weer t zelfde op reageer. Spannend weer..
O Glaewil, Engeland heeft straks weer 2 inwoners minder.. mn schoonmoeder en dr vriend willen terug komen naar Nederland! Mn schoonmoeder is van oorsprong Nederlands dus die redt dr eigen wel maar dr vriend is een echte Engelse.. ben heel benieuwd, is een grote stap voor hem dan. Zo ff tussendoor 😉
Nee bij mij ook niet aan het rommelen hoor.. Ben ondertussen wel echt zo benieuwd en nieuwsgierig naar ons meisje! Zal er echt van balen als ik nog 4 weken door zou moeten lopen haha. Buikupdate van vandaag. 38+0
Mooie buik NurseKel! Ikke, hopelijk komt de bv snel op gang Hier is ook alles nog rustig hoor. Soms een krampje maar verder niet. Ik ben benieuwd wanneer de volgende baby komt
Oh dat wordt dan spannend voor hun!! En vooral voor hem. gelukkig kunnen de meeste nederlands wel engels toch. ^_^ Mooie buik foto NurseKel.
Ikke wat vervelend dat de BV niet wil lukken. Snap dat dat frustreert. Geef niet te snel op, ik heb vorige keer ook moeilijk start gehad met BV, maar blij dat ik toen zo heb doorgezet. Het is daarna zoooo makkelijk om BV te kunnen geven. Die facebookgroep is indd een goeie en lactatiekundige kan vaak ook veel betekenen. Maar soms wil het echt niet, en je hebt het dan geprobeerd, dus je hoeft je er dan echt niet schuldig over te voelen. Tibo, spannend! Bij mij begon het een paar dagen voor de bevalling met ongesteldheidsgevoel dat steeds erger werd (en meer slijmverlies). Mooi buikje Nursekel. Hier gaat het goed, vanmorgen voor het laatst Kraamzorg gehad. Had een hele leuke kraamzuster. BV loopt hier nu erg goed na wat kleine ongemakken als tepelkloven de eerste dagen. En verder is Floris zoooo lief Eet goed, slaapt goed en wil lekker veel knuffelen. Mijn dochtertje vindt het tot nu toe ook erg leuk en heeft al meegeholpen met badddren en haartjes kammen. Hier dus echt helemaal op mijn roze wolk. Succes met de laatste loodjes dames, ik lees tijdens de nachtvoedingen steeds mee hoe het met jullie gaat
Inky, wat fijn dat jullie zo lekker aan t genieten zijn! Super! Hier nog geen slijm gespot, maar vorige x ben ik ook geen slijmprop tegen gekomen. Haha.. gisteravond best regelmatig wat steken in mn onderrug.. toch in slaap gevallen en verder niks aan de hand natuurlijk.. Amm, hoe gaat t met jullie? En met Luuk? En bij jullie caroline, heeft quinn de 48 uur op de teller al gehaald?
Fijn dat het zo goed gaat Inky! Hier sinds gisterenmiddag dat ongesteldheidsgevoel met hier en daar extra krampen en steken. Wel wat erger dan wat ik tot nu toe heb gehad maar het komt niet doorzetten dus zal allemaal wel gewoon voorbereiding zijn.
Length of pregnancy for first time vs. second & third time moms wel interesant. ^_^ volgens dit "onderzoek" is het gemiddelde voor eerste baby 39.5 en niet over 40 zoals vele mensen denken. 😄
Interessant! Vind het zo jammer dat je het niet weet he. Zou zo fijn zijn als je gewoon zou weten welke dag het is gaat worden, al heeft het in spanning wachten ook wel wat vind ik. 😏
Ik lees wel mee, maar reageer ff wat minder. De roze wolk is nog niet helemaal aanwezig. Borstvoeding wilde niet lukken, dus over op de fles. Voelde niet heel fijn, toch een teleurstelling. Maar wel een goede keus, geeft steeds meer rust. Maar nu natuurlijk verschrikkelijke stuwing etc.. Liv doet t gelukkig prima. Groeit nu goed eet goed, plast goed. Dat is t belangrijkste Ben benieuwd wanneer de volgende mei-baby zich aandient! Ik blijf af en toe spieken.