* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Komend weekend is het trouwens volle maan. Ben benieuwd of de geruchten kloppen. ☺

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    T wordt wel weer tijd voor een baby hè..

Gisteren zijn wij oom en tante geworden! Ze was eigenlijk 30 Mei uitgerekend dus ze hebben ons nog ingehaald haha!

Hier gisteravond heel sterk het gevoel gehad dat t begon, ff flink rugpijn en later ook menstruatie achtige krampen, heel veel harde buiken. Maar niks..
    Wel maar 2 uur geslapen fzo omdat mn zoontje ziek was en hij kon totaal niet meer in slaap komen. Heel sneu.. wordt maar een lam dagje vandaag denk ik.

3. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Sterkte vandaag dan Tibo, hopen dat je ventje snel weer beter is

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Thx inky 😉

Als de baby beweegt dan voelt t echt als of heel mn onderkant beurs is.. kent iemand dat? Doet echt zeer af en toe..

5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah vervelend Tibo, lekker chillen vandaag dan. Ik heb dat gevoel laatste dagen ook een beetje sinds die krampen begonnen zijn. Ik las laatst ook ergens dat je tijdens je zwangerschap een hormoon aanmaakt waardoor je baarmoeder minder gevoelig wordt zodat deze niet te vroeg gaat samentrekken en voor de bevalling bouwt dat hormoon weer af waardoor je dus weer meer gaat voelen als de baby beweegt.

6. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Hallo allemaal! Ik lees nog wel, maar heb zo weinig te melden haha!

@Ikke, wat jammer dat de BV niet is gelukt, maar inderdaad, als het echt niet anders kan... De fles pakt ze wel goed? Dat kan een hoop rust geven, ik hoop ook voor je dat je de roze wolk snel vindt en dat je lekker veel van Liv en jullie kraamperiode gaat genieten!

@Tibo, aw wat zuur inderdaad dat je zo slecht hebt geslapen en dat je zoontje zo ziek is. Hopelijk knapt hij snel op en kun je vandaag nog wat rust pakken!

@Caroline, hoe is het nu met Quinn?

Hier alles rustig. Het rommelt zo nu en dan wat qua krampen, maar het zet niet door. En de krampen zijn goed te doen eigenlijk. Ik ben nog best actief en kan nog veel dingen doen. Beetje saai hier eigenlijk :) haha!

Ik ben benieuwd wanneer de volgende baby komt!!!

7. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Tibo, vervelend van je zoontje! Beterschap ermee.
    Ik herken het wel ja. De bewegingen doen me vaak echt pijn. Net of de kleine zich er zo uit duwt:cool:
    Jammer dat het niet heeft doorgezet bij je. Hopen dat het niet lang meer duurt.

Ik heb sinds vannacht een onrustige buik. Beetje een menstruatiegevoel. En vandaag nog een drukke dag ook

Beginnen jullie mannen ook zenuwachtig te worden? Ik merk aan mn man dat hij er best veel mee bezig is. Ook hoe hij het dan op zn werk gaat doen omdat ze heel druk zijn

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    O dat klinkt wel logisch Amelie. 😉

Fijn dat t allemaal nog zo goed gaat leelaatje! Lekker van genieten! Je waardes enzo ook nog steeds onder controle?

Wenda, hier dringt t af en toe ineens door bij mn man haha.. dan begint ie allemaal zenuwachtig te doen. Gister ook toen we bij ons nichtje gingen kijken.. Hij was echt zo zenuwachtig. Haha..

9. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Ikke: jammer dat de borstvoeding niet gelukt is,hopen dat dit mee rust geeft nu.
    Tibo: balen dat je zo slecht geslapen hebt. Hopen op een relaxt dagje dan vandaag!

Ik heb ook elke x savonds wel wat krampjes, maar verder niks..
    Aan t begin van m'n zwangerschap kwam m'n verstandskies door, hele zwangerschap geen last van gehad en nu gaat ie echt ontzettend pijn doen.. Grr.. Even aankijken want je mag geen verdoving als je zwanger bent..
    Manlief wordt ook iets bewuster haha, met elke zucht vraagt ie; gaat het goed?? Haha, wel heel lief

10. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Are more babies born during a full moon? :p

@ Tibo hopelijk is je zoontje weer snel beter en kun je wat rust pakken vandaag! :)

Manlief zei gisteren dat die er nu wel klaar voor is hoor, baby mag komen. :p
    Van mij mag het nu ook wel hoor! ;)

11. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Leuk Inky dat je dochtertje zo lief meehelpt met verzorgen :)

Quinn is verhuisd naar de medium care, maar laat momenteel erg veel alarmbellen rinkelen. Hij is ontzettend aan het snotteren en kan dan niet goed genoeg ademen om zijn saturatie op peil te houden. Vanmiddag hebben we weer een gesprek met de kinderarts over hoe nu verder qua onderzoeken enzo.

En het is inderdaad wel weer tijd voor een volgende baby'tje! Ben benieuwd, Tibo misschien jouw beurt nu ;)?

12. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Ikke wat jammer dat de borstvoeding niet lukt. Maar wel fijn dat jullie meisje t zo goed doet en das natuurlijk het belangrijkste!

Caroline wat balen dat Quinn zo loopt te snotteren. En hoe is het met jouzelf?

Hier vanochtend weer controle gehad en meneer ligt nu gelukkig helemaal ingedaald! Dat verklaart wel waarom dat als hij beweegt ik af en toe enorme steken onderin heb. Wel weer een enorm slechte nacht gehad, dus straks nog even terug naar bed gegaan en ff 2 uurtjes geslapen.

Ben idd ook benieuwd wanneer de volgende baby zich aandient 😀

13. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Caroline, wat sneu voor Quinn:( Hopelijk is het snotteren snel over!

Mommytoobee, fijn dat de kleine ingedaald is! Nu hopen dat hij snel komt;)

Hier, ik zit er een beetje doorheen. Net met zl naar cb geweest omdat zn linker voetje scheef staat. Ik heb alleen niet echt het idee dat ze me serieus nemen, heb het gevoel voor niks te zijn geweest. Maar goed, meneertje heeft dus niet geslapen en is fijn allemaal dingen aan het doen die niet mogen:cool:

Verder vrijdag die bruiloft. Maar ik voel mezelf net zo'n aangespoelde walvis en zie dat maar eens een beetje leuk aan te kleden;)
    Na het cb even voor schoenen wezen kijken maar ik kan niks vinden.
    Dus nu maar gewoon bevallen voor vrijdag, hoef ik ook niet naar de bruiloft

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Caroline, vind ik een goed plan! Haha.. 😉

Wenda, kun je niet beter naar de huisarts met je zoontje? Mss verwijst die je door. Ik neem t cb wat dat betreft niet zo serieus.. heb al vaak rare adviezen gehad en idd zij nemen ons ook 9 van de 10 x niet serieus. Succes! Hopelijk gedraagt je zoontje zn eigen nog een beetje!
    Ik duim voor je mee dat je vrijdag bevalt! 😉

Ik wil heel de week bevallen behalve vrijdag eigenlijk.. dan is opa jarig. Maar goed.. als t zo is, is t ook weer wel bijzonder. ☺

15. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja had ik ook al aan zitten denken. Wacht even tot na de bevalling en maak dan een afspraak. Ik heb niet echt vertrouwen in de arts die ik had. Ook omdat ik helemaal niet in haar lijst met afspraken stond terwijl ik er nog een keer om gebeld heb. En had het idee dat ze niet echt blij was dat wij erbij kwamen.

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Dan zit je dr al niet echt op je gemak hè. Succes ermee! ☺

17. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Tibo gefeliciteerd!
    Hopelijk is de dag zo om dan 😉

Caroline fijn dat hiij naar medium care is, alleen jammer dat hij dan nu zo snottert.

Mommytoobee fijn dat de kleine nu helemaal ingedaald is. Klaar om te komen 😉

Wenda vervelend dat je je niet serieus genomen voelt. Idd misschien de huisarts inschakelen.

Hier eindelijk op een roze wolk. Flesvoeding gaat super, en liv groeit goed. Morgen waarschijnlijk voor het eerst naar buiten samen ☺
    Genieten volop van de kleine meid.

18. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

19 sep 2015
    326
    1
    0
    de hele week al het idee dat het gaat beginnen.. helaas zet het niet door. vanmiddag bij de verloskundige geweest en vanmorgen licht roze bloedverlies gehad.

Nu heb ik steeds het idee dat mijn benen op zij worden geduwd ofzo...

vind het steeds weer teleurstellend dat het niet doorzet... wil toch heel graag al bevallen :)

19. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Fijn dat Quinn naar Medium Care kon Caroline. Wel zielig dat ie zo loopt te snotteren. Hoe is het gesprek met de arts gegaan?

20. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Oh Quinn was zo ontroostbaar vandaag! Echt sneu. We gaan misschien zo nog extra naar het ziekenhuis omdat hij het wel heel fijn vindt om bij ons te liggen als hij zo van slag is.

In het gesprek met de kinderarts is besproken dat Quinn naar huis mag als hij 48 uur zonder alarmen haalt. Vandaag heeft hij echter wel super veel alarmen door alle onrust en zijn verstopte neusje. Daarnaast kunnen we dan binnenkort een keer op de poli komen bij de klinisch geneticus om verder te onderzoeken of er een genetische afwijking is.

Deel Deze Pagina