Heftig Caroline. Zijn jullie nog extra naar het ziekenhuis gegaan gisteren? En hoe lang stond de teller de laaatste keer?
Wat sneu Caroline hoe is het vannacht gegaan? Alles nog rustig bij iedereen? Pff ik heb het echt een beetje gehad. Ml is zo vreselijk gespannen en is alleen nog maar met het werk bezig en hoe hij het allemaal af moet krijgen. En ik snap het best wel! Maar er is geen ruimte voor andere dingen meer in zn hoofd. Ik heb echt het gevoel dat ik het allemaal alleen moet doen. Ik ben echt zo blij dat ik S heb rondlopen! Zorgt voor afleiding en tis een heerlijke knuffelkont
Hier ook nog alles rustig. En een rust dagje.. zoontje is weer opgeknapt en vandaag bij de gastouder. Oh dat herken ik wel Wenda, mn man had dat een paar weken geleden, toen was t bij hem zo druk.. zei ik ook idd dat ik t gevoel had alles alleen te moeten doen. Is nou minder gelukkig.. maar zo op t eind is dat helemaal niet fijn! Gelukkig is je zoontje er voor afleiding!
Caroline, wat sneu dat Quinn zo onrustig was. Heb je nog even lekker met hem kunnen knuffelen? Ikke, wat fijn dat Liv het goed doet op de flesvoeding en je nu lekker kan genieten. Wenda, vervelend dat je man zo druk is met werk. Was de mijne ook, maar toen de weeën begonnen kon hij opeens alles wel makkelijk aan de kant schuiven. Zodra het begint is dat echt wel prioriteit hoor, ook bij jou man. Tibo, fijn dat je zoontje weer is opgeknapt. Hier gister even flink geschrokken; ze kwamen voor tweede keer langs voor de hielprik. Schildklierwaarden waren niet goed. Uitslag kan fout positief zijn doordat hij vroeg geboren is en nog erg geel was. Daarom tweede hielprik. Ik natuurlijk gelijk googlen wat is dan mis kan zijn bij afwijkende waarden en daar wordt je niet blij van. Dus beetje emotioneel gister. Probeer er nu vanuit te gaan dat het goed is. Volgende week uitslag.
Gisterenavond ging het erg goed met Quinn en lag hij lekker te slapen. Kon ik ook zelf even slapen. Het zijn wel hele lange en vermoeiende dagen in het ziekenhuis voor mij. Er is nu geen plekje meer waar ik uit kan rusten tussendoor. Dus ben van ongeveer 7 tot 18 van huis en als ik dan thuis kom ga ik gelijk even slapen en dan eten we wat later. 's nachts ook twee keer kolven en dan ben ik toch gauw drie kwartier wakker per keer. Vannacht zag ik hem op de webcam een tijdje enorm huilen en toen wilden mijn man en ik er allebei eigenlijk naartoe (ook al was het 2 uur 's nachts...) De verpleegkundige die erbij was probeerde hem een tijdje te troosten en ging toen weg en deed de gordijnen boven het bedje dicht en toen zag ik hem niet meer, maar ik wist dat 'ie nog huilde. Daar schrok ik wel van! Ik dacht echt.. Laat ze hem nu zo liggen? Maar gelukkig kwam ze na een paar minuutjes terug om hem uit zijn bedje te halen. Uiteindelijk heb ik nog even telefonisch contact gehad en heeft ze Quinn heel strak ingebakerd, wat hem gelukkig kalmeerde. Ik hoop zo dat hij heel snel mee naar huis mag. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd vind ik! Haha heel herkenbaar Wenda die gespannen mannen! Die van mij vond de keizersnee nog spannender dan ikzelf en ook de loyaliteit naar het werk herken ik. Vervelend Inky dat de hielprik van Floris niet helemaal goed was. Hopelijk zijn de zorgen inderdaad onterecht.
Dat is wel zwaar inderdaad Caroline. Heeft dus zijn voor en nadelen om thuis mee te kunnen kijken wat daar gebeurt. Ik hoop voor je dat Quinn snel mee naar huis mag. En hoop inderdaad dat er niets mis is Inky. Hopen op het beste! En die mannen hebben het ook maar zwaar he? Mijn vriend wil vooral graag dat ze komt omdat ie haar vast wil houden. Ik houd het zelf qua zwanger zijn nog wel uit maar ben toch wel heel erg benieuwd naar de kleine meid. We hebben net wel het goede nieuws gekregen dat we een nieuwe woning hebben wat financieel en qua ruimte een grote vooruitgang gaat zijn. Betekent wel dat we de komende maand nog moeten klussen en verhuizen.
O dat zal wel even schrikken zijn idd inky, duim mee voor een goede uitslag volgende week! Caroline, ja sneu is dat hè, wij konden ook mee kijken, voelde me zo machteloos als ie daar lag te huilen. Ze zijn in goede handen daar maar je wil er gewoon zelf zijn voor je mannetje! Hoop voor jullie dat ie snel lekker thuis is! Zijn idd hele lange dagen voor jou ook, jeetje. Denk ook aan jezelf hè! Amelie, gefeliciteerd! Dat wordt een heel drukke maand! Spannend hoor.. haha. Hier heel de dag weer menstruatie krampen en wat pijn in mn rug.. we wachten maar verder af..
Caroline, wat sneu zeg. Snap dat je dan het liefste gelijk naar hem toe gaat! Inky, spannend zeg. Hopelijk komt er nu niks uit en is alles goed! Succes met wachten op de uitslag Amelie, gefeliciteerd!! Maar wel pittig hoor Succes ermee! Komt ook vast wel weer goed Tibo, hoop dat je snel aan de beurt bent! Hier ook de hele dag al last van menstruatiekrampen. En heb met alles wat ik doe een harde buik. Ze doen geen pijn, maar tis wel vervelend. En ik kan haast niet meer lopen. Heb dan zo'n zwaar pijnlijk gevoel van onder en in mn onderbuik. Herkenbaar? Ik vind het wel lastig nu om zl de hele dag bezig te houden. Hij is nog maar anderhalf en snapt er niks van dat mama niet zoveel meer kan. Best sneu Dus vrijdag nog maar ff bruiloft en dan zaterdag bevallen
Net controle gehad en alles was weer helemaal goed! Ik heb ook toestemming om nog naar de bruiloft te gaan volgende week als ik me goed voel. Morgen alleen even voor de zekerheid naar de huisarts om te testen op blaasontsteking om te checken dat de krampen niet daar van komen. Mijn baarmoeder was volgens de meting ruim 3 centimeter gegroeid in de afgelopen week! 😲 Volgens mij is dat wel erg veel? Maar de verloskundige vond het heel mooi dus dan zal het wel kloppen. Ze zei ook dat de bevalling bij een eerste vaak niet lang op zich laat wachten als het eenmaal gaat rommelen dus ik ben benieuwd. 🙄
Fijn dat alles goed was Amelie! Ik heb bij de eerste totaal geen gerommel gevoeld dus hopelijk is t een goed teken bij jou! ☺ hier vrijdag weer controle.. al hoop ik dat we daar niet meer naar toe hoeven.. positief blijven denken 😉 Herkennen degene die al een kindje hebben dat ze bang zijn om zich schuldig te gaan voelen tegenover t eerste kindje? Ik ben echt bang dat Liam straks veel minder aandacht krijgt en dat ie dat heel goed merkt.. Zal vast wel loslopen maar dat spookt wel regelmatig door mn hoofd.
*Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ Linnepin86 // 28 jaar // 2de kindje // Jongen ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ Veela // 30 jaar // 1ste kindje // Verrassing ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ydNEW// 31 jaar// 3de kindje // Jongen ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 20 Mei Tibo // controle gynaecoloog 23 Mei Amelie // Controle verloskundige 24 Mei MommyTooBee // Controle vak 24 Mei Glaewil // Controle en Strippen VK 2 Juni Amelie // Controle verloskundige Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 * Geboren ��: Amm: Luuk // 1 Mei �� Caroline1: Quinn // 3 Mei �� Inky85: Floris // 8 Mei �� Ikke: Liv // 12 Mei �� Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
Inky dat is schrikken, hopelijk is er verder niks aan de hand! Caroline wat zielig dan om je mannetje zo verdrietig te zien! Hopelijk mag hij idd snel mee naar huis! Amelie fijn dat de controle goed was! Hier gaat alles nog z'n gangetje.. Vandaag nog even met m'n moeder over de markt geweest en gezellig gelunched. Ook is m'n spiegelreflex camera binnen die ik besteld had, helemaal blij mee!! Was in eerste instantie iets mis gegaan met bestellen hij was niet meer op voorraad, dus die order geannuleerd en gister nog ergens anders besteld en gelukkig was die vandaag in huis, op tijd voor de bevalling 😃
Fijn dat ie op tijd binnen is nou MommyTooBee! Hier weer een nacht doorgekomen waarvan ik met krampen en rugpijn naar bed ging maar weer wakker werd zonder iets.. 😉 Gaat echt nog een eeuwigheid duren zo naar mijn idee..
Oh ja Tibo heel erg herkenbaar! Ik ben ook bang dat ik D. te weinig aandacht kan geven. Of dat ie op een verkeerde manier aandacht gaat vragen en ik dus boos op hem wordt terwijl hij mama gewoon mist. Loopt vanzelf wel los geloof ik maar ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren. En ik vraag me echt serieus af of ik net zoveel van de baby kan gaan houden als van D. Dat past haast niet in m'n hart 😆 Of schuift manlief dan nog verder naar achter haha. Hier zo straks controle bij de vk. Ze gaan kijken of ze kunnen strippen dus ben benieuwd. Ben wel klaar met zwanger zijn. Alles doet zeer dus laat maar komen.
Ja geloof ook wel dat t los loopt.. heb dr zelf ook geen trauma van toen mn zusje kwam haha.. maar ben idd heel benieuwd! Ik hoor heel vaak dat de 2de of 3de er meteen bij hoort en dat je er net zoveel van houdt als van de eerste. Ik heb gewoon zo veel zin om haar te ontmoeten! Ben zo nieuwsgierig! ☺ Succes bij de vk! Hopelijk lukt t strippen en zet t wat in gang!
Spannend Linnepin! Hopelijk doet t wat! Hier ook weer een rustige nacht gehad, wel wat vaker wakker dan normaal, maar er niet uitgehoeven om te plassen ofzo. Heerlijk! Ik moet morgen weer naar de VK.. Ga er vanuit dat we die afspraak nog wel gaan redden haha bij mijn VK strippen ze pas vanaf 41 weken 😱
Succes Linnepin! Tibo, heel herkenbaar. Ik ben ook erg benieuwd hoe zl gaat reageren. Hier, straks weer controle. Zal wel snel weer buiten staan. Ik heb wel een beetje een dip. Ben zo gigantisch moe terwijl ik vannacht redelijk geslapen heb. Kheb last van mn buik. Ben er wel een beetje klaar mee. Morgen nog bruiloft, pff. Vind het vooral sneu voor zl. Die vind mama zo saai. Hoe doen jullie dat?
Zo weer terug van de vk. Bloeddruk nog steeds aan de hoge kant, dus morgen weer terug om bloeddruk te meten en urine in te leveren. Maar ze heeft me gestript (vond het heel erg meevallen, voelde het wel maar het deed me niet zeer). Dus hopelijk doet het wat en hebben we vandaag of morgen de kleine man in onze armen. Maar we wachten het rustig af. Nog ff gauw wat boodschapjes in huis gehaald voor het geval dat het wel begint. Wenda, wat balen dat je zo moe bent! Succes morgen! Hopelijk heb je toch wel een leuke dag! Oh en hier ligt zoonlief op de bank tv te kijken 🙈 Probeer nog wel wat dingen met hem te ondernemen, maar heel actief ben ik niet. Komt straks wel weer. Daarom is het nu voor hem wel leuk dat ie 2 dagdelen naar de psz gaat en een dag bij m'n moeder is, heeft ie toch wat meer aan dan aan z'n moeder op dit moment.