Balen dat je er zo doorheen zit Wenda. Lijkt me inderdaad zwaar als je zo moe bent en er loopt nog een kleintje rond. Helaas heb ik er geen ervaring mee, hoe graag ik je zou willen helpen. Hopelijk helpt het Linnepin! Zou fijn zijn als je straks je mannetje vast kan houden.
Spannend Linnepin! Wenda, hier staat de tv ook wat vaker aan. En Liam kan met momenten redelijk alleen spelen dus dat scheelt. Maar mama is wel saai nou ja.. Hij is wel blij als papa s avonds thuis is en nog ff gek doet met hem! Haha..
Linnepin fijn dat ze je hebben gestript, hopelijk hebben jullie nu snel jullie mannetje in de armen! Wenda succes bij de controle! En balen dat je er zo doorheen zit.. Hier best een goede nacht gehad. Wel paar x wezen plassen maar dat ben ik nou wel gewend.. Ook best wat steken onderin gehad maar voor de rest lijkt alles nog rustig. Ben zoooo benieuwd wanneer die komt! Kan niet wachten 💙
Nee hij is niet ingedaald Tibo. Maar ze kon z'n hoofdje wel voelen tijdens het strippen dus hij ligt wel iets in m'n bekken. Heb de kleine man nu lekker op bed liggen en ik lig lekker in bad. Moest vooral lekker ontspannen vandaag, dus dat gaan we dan maar doen 😊
Ah super caroline! Eindelijk lekker gaan genieten met jullie mannetje! Is je man dan ook nog vrij? Ik ben echt super onrustig.. overal jeuk?, kan geen 2 seconden stil zitten.. net al een lekkere jankbui gehad.. zit heel t weekend weer alleen omdat mn man moet werken.. Zie dr nou al tegen op. Zo lekker zelfmedelijden.. haha. Pff..
Woohoo Caroline, super! Heel fijn dat Quinn mee naar huis mag! Het gaat dus goed met hem? @Linnepin, spannend hoor! Ben benieuwd wanneer het gaat beginnen! @Tibo, hahaha, ooh ik heb al dagen last van zelfmedelijden... Pfff... Ik wil gewoon mijn zoontje knuffelen... Maar ik ga maar weer wat Netflix series kijken!
Jaah Caroline, wat super fijn!! Heerlijk joh Tibo, balen het weekend alleen. Hopelijk komt de kleine snel!! Let wel ff op met de jeuk! Kan op zwangerschapscholestase wijzen. Hier, controle was goed. Vanmiddag lekker geslapen en wel weer wat opgeknapt. Ben wel flink kortademig. Vanavond vroeg naar bed en dan morgen bruiloft
Wat een geweldig nieuws Caroline! Nu lekker genieten samen thuis! Tibo balen dat je zo onrustig bent! Heb ook m'n momenten hoor, dan zie ik t allemaal even helemaal niet zitten. Of kan soms ineens om de stomste dingen janken. Ook maak ik me stiekem een beetje druk of alles wel goed zou gaan tijdens de geboorte en of ons mannetje gezond is.. Ti's allemaal ook spannend he!
Joehoe!! Geweldig dat Quinn morgen mee naar huis mag 😃 Misschien komt de kleine meid wel van het weekend Tibo! Dan kan manlief z'n werkweekend wel vergeten. Ik was bij D. ook heel erg onrustig de avond ervoor, dus misschien is het wel een teken 😬 Hier nog weinig teken van een naderende bevalling. Afgezien van wat harde buiken nergens last van. Maar we wachten nog maar rustig af. Denk niet dat het wat gaat doen.
Tibo ik had ook zo'n jeuk in de zwangerschap! Al vanaf 24 weken en echt dat ik het soms helemaal rood krabde. Nu nog steeds wel wat last van maar al een stuk minder. Heb nu ook huidolie van de Kneipp om het wat minder droog te maken. Want hoeveel ik ook drink mijn huid is gewoon heel droog!
Moest het even Google, zwangerschapscholestase.. Zal t morgen ook s vragen bij de controle. Ook al heb ik tot 17 weken moeten overgeven, laatste loodjes wegen echt t zwaarst wat dat betreft. Bij iedereen wel volgens mij.. t is ook gewoon een hele spannende tijd.
Wat een ontzettend goed nieuws Caroline. Zijn er dan nog dingen waar je thuis extra op moet letten ofzo? En krijg je wel nog kraamzorg thuis?
caroline wat een goed nieuws! Heerlijk thuis genieten met Quinn Tibo vervelend dat je zo onrustig bent. misschien is het wel een teken? Linnepin spannend! hopelijk doet het wat. Ben benieuwd . Bij mij deed het weinig helaas. Wenda hopelijk kan je morgen een beetje genieten van de bruiloft. Flink dansen en springen komt de boel misschien wel op gang haha. Hier vandaag laatste dag kraamzorg gehad. Nu gaat het echt beginnen haha. De kleine meid doet t super, alleen haalt ze dag en nacht door elkaar helaas. Overdag slaapt ze super, alleen rond 12.00 u 's nachts is ze wakker tot ongeveer 6.30u. Ze wil dan alleen bij ons liggen, n valt dan af en toe even in slaap. Alleen slapen wij dan amper. Dus als Liv slaapt, slapen wij ook bij. Vanavond proberen in te bakeren in de puckababy en badderen voor ze naar bed gaat. Even ritme aanpassen.
Pffff hier heel hard van mijn roze wolk gedonderd. Werd half 5 gebeld door huisarts dat uitslag hielprik weer niet goed was betreft schildklierwaarden en dat we gelijk naar kinderarts moesten. Gelukkig was schoonmoeder op bezoek en kon die gelijk mijn dochtertje meenemen. Vijf uur waren we in ziekenhuis, kinderarts heeft toen allemaal testen gedaan, daarna lang gewacht op zaalarts voor bloedafname. Net even wat gegeten en nu zitten we te wachten op de uitslag, mogen niet naar huis, want als het niet goed is moet hij gelijk medicatie.
Ah nee toch Inky! Sterkte daar in het ziekenhuis! Is dat heel ernstig als het niet goed is of is het met medicatie goed ge behandelen/onder controle te houden? Hopelijk krijgen jullie zo goed nieuws!
Oh Inky wat erg... ik hoop dat alles wel snel goed komt. Heel veel sterkte toegewenst! @Ikke, wat fijn dat Liv het zo goed doet, ondanks haar verkeerde slaapritme haha. Succes er mee!