Caroline, wat een super nieuws dat Quinn mee naar huis mag zeg! Dat zal vast wel heel fijn maar ook super spannend tegelijk zijn! Inky, jeetje meid wat een domper zeg!! Hopen dat de uitslag meevalt! En als t niet goed is, kan die dan medicatie dmv druppels of moet het met medicatie in t ziekenhuis door infuus ofzo? Balen hoor! Ik duim mee dat allemaal meevalt! Sterkte in ieder geval!
Thanx meiden. Na lang wachten eindelijk uitslag; Schildklierwaarden grensgeval, kan zijn dat piek nog moet komen wegens te vroeg geboren. Zit hersenontwikkeling voorlopig niet in de weg, maar waarden moeten vanaf nu wel gaan toenemen. Daarom mogen we naar huid en dan woensdag weer terug naar kinderarts en dan gaan ze opnieuw testen. Nu weer thuis, helemaal kapot, dus duik gelijk mijn bed. Morgen zal ik rest bijlezen en verder reageren. Maar Caroline, wat ontzettend fijn dat Quinn lekker mee naar huis mag!
Wow, heavy allemaal hoor Inky. Fijn dat jullie nu wel naar huis mogen, rust maar lekker uit. En hopelijk zijn de resultaten volgende week goed. Welterusten iedereen!
Spannende tijd nog voor jullie inky! Fijn dat jullie voor nu naar huis mogen. Hopelijk kunnen jullie wat slapen! Succes en sterkte komende tijd!
Oh jeetje Inky wat erg! Wel fijn dat jullie toch nog naar huis mochten. Ben inderdaad ook benieuwd wat die uitslagen precies betekenen qua medicatie en dergelijke maar dat horen we morgen wel als je wat geslapen hebt.
Heb je een beetje kunnen slapen Inky? Spannend dus nog even voor jullie! In ieder geval fijn dat jullie Floris mee naar huis mochten nemen. Hopelijk blijkt er niets aan de hand te zijn straks! Hier heeft het strippen niets gedaan, helaas. Heb wel heerlijk geslapen, maar 2x eruit geweest om te plassen, dus dat was wel eventjes heel lekker. Moet straks weer terug naar de vk omdat m'n bloeddruk steeds aan de hoge kant blijft. Moet weer bloeddruk laten en urine in leveren. Van het weekend volle maan, dus wie weet 😃
Jammer Linnepin.. Succes bij de vk straks! Dan maar van t weekend hè.. gewoon op de uitgerekende datum allebei 😉 Ik heb straks ook controle, benieuwd of ze nog ingedaald is.. Denk t niet. Had vorige week zo gehoopt hier niet naar toe te hoeven mja.. waarschijnlijk volgende week ook gewoon nog een x 😉
Jammer Linnepin... Jij en Tibo moeten inderdaad dit weekend maar leveren haha! Spannend hoor! Ben zo benieuwd wanneer de volgende baby komt! Succes straks bij de VK Linnepin en Tibo!
Jammer Linnepin! Ik vind dit weekend een heel mooi weekend om geboren te worden. Hopelijk denkt onze meid daar ook zo over. 😋
Jammer Linnepin dat strippen niks heeft gedaan. Goed dat ze je bloeddruk goed in de gaten houden. En Tibo, succes zo bij de controle. Benieuwd of de nu ingedaald is. Jullie moeten indd komende weekend maar gewoon bevallen! Tijd voor nieuwe baby's! Hier wel goed geslapen en Floris ook langer geslapen doordat hij moe was na gister. Vandaag dagje niks en samen knuffelen, we zijn lekker hele dag met zijn tweeën. De aandoening waarop hij getest wordt heet Congenitale hypothyreoïdie. Op deze site staat wel helder verhaal erover; Congenitale hypothyreoïdie (CHT) | Mama en Zo Het kan dus alsnog loos alarm zijn, dat hij op dit moment te weinig hormoon aanmaakt doordat hij vroeg geboren is en zijn piek nog moet komen. Hij moet dan volgende week wel hoger gaan scoren. Voor nu is hij een grensgeval en daarom wachten ze nu eerst week af, om geen medicatie te geven als dit niet nodig is. Goeie nieuws is al wel dat hij wel een schildklier heeft en het hormoon wel aanmaakt, dus de meest ernstige vorm is sowieso uitgesloten. Dus nu eerst maar weer even van elkaar genieten en dan horen we woensdag weer verder.
Wel fijn dat jullie weer naar huis mochten inky! Nu hopen op goede waardes woensdag! Veel plezier vandaag Caroline! Fijne en spannende dag vandaag! Hier vanmorgen bij VK geweest, alles weer goedgekeurd, maar ipv dat ze verder ingedaald was, lag ze iets verder met d'r hoofd boven m'n bekken.. Had wel echt even een baalmoment alhoewel ik weet dat t niets uit hoeft te maken. M'n gedachten maar weer even terug gezet op dat zij t gelukkig heel goed heeft in m'n buik en de hoop opgegeven dat ze eerder komt.. Ga nu uit van een juni kindje, kan t alleen maar meevallen 😊
Succes vandaag bij de vk, voor degene die moeten. Ben benieuwd wanneer jullie kindjes komen! De datums komen steeds dichterbij, spannend! Hier een lekkere nacht gehad. 2x eruit geweest voor voeding, de rest heeft ze heerlijk geslapen. Inbakeren helpt dus toch. Zelfs een keer wakker geweest om te kijken of ze nog ademde hihi. Zijn niet gewend om door te slapen 😉 Fijn weekend allemaal!
Lekker verder genieten idd inky, stress is voor jou en floris niet goed.. Hopelijk gaat dat lukken tot aan de uitslag iig! Spannende dag caroline, geniet ervan! NurseKel, zo is dat, positief blijven denken! Haha.. zeg ik nou.. Hopelijk kun jij dat beter als ik 😉 Nog even lekker genieten van t getrappel ☺ Ikke, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad! Slaap is veel waard dan! Lekker verder genieten! Hier net controle gehad, alles prima. Ben zelfs afgevallen.. haha. Baby was iets ingedaald. Verder wel bloed geprikt ivm de jeuk. Als t goed is vanmiddag nog de uitslag. En afwachten maar weer.. ik hoop stiekem zo op dit weekend. We zullen zien..
Fijn dat het goed is gegaan vannacht Ikke. Hopen dat het toch meevalt Inky. Heeft Floris verder die verschijnselen die in dat lijstje staan of is het echt alleen de bloedwaarden die afwijken?
Amelie, verschijnselen die hij heeft zijn met name geel zien vanaf dag 4, en daarnaast huilt hij bijna niet en lijkt hij moeite te hebben met ontlasting. Dus kan ermee te maken hebben, maar hoeft niks te zeggen volgens kinderarts.
Inky ik hoop dat het allemaal mee mag vallen en dat de waarden goed omhoog mogen gaan. Linnepin wat jammer dat het strippen niet heeft mogen helpen, gaan ze het nog een keer proberen? Tibo hier nog alles best rustig, af en toe een harde buik nu en baby is wat meer aan het strekken (auw) Vanacht een nachtmerrie 😅 baby trapte zijn voetje eruit, dikke paniek want zo hoort hij er niet uut te komen en toen wakker geschrokken, verschrikkelijk. 😂 Vanavond maar even lekker een curry eten, kijken of dat helpt.
Inky hopelijk valt het allemaal mee. Spannend zeg dat wachten. Kom steeds even gluren of er al kindjes bij zijn 😉