* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ja het is al een tijdje stil wat betreft nieuwe kindjes!
    Wordt wel weer tijd.

Ik lig nu heerlijk op mijn eigen bed met mijn mannetje slapend op mijn voedingskussen en half tegen me aan. Lekker warm :) en hij ligt zo lief te snurken. Door zijn verkoudheid snurkt hij een beetje. Zo fijn om thuis te zijn met hem! Helemaal gelukkig!

Wanneer volgende week kun je terecht Inky? Hopelijk wel aan het begin. En gelijk heb je, probeer maar niet teveel eraan te denken en gewoon lekker genieten nu!

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Nou idd.. Waar blijven de babies.. Vanaf morgen gaat t lijstje echt beginnen. Spannend!

Aan heerlijk genieten Caroline, dat hebben jullie verdiend!

Linnepin, hoe was jou bloeddruk vandaag?
    En nog een keer gestript?

Hier heel erg veel harde buiken, soms pijnlijk. Ook weer wat rugpijn maar ik durf bijna nergens op te hopen.. Zo ga ik al bijna elke avond deze week naar bed en wordt elke keer wakker zonder iets..

3. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hopen dat het allemaal uiteindelijk meevalt Inky.

En wat fijn dat jullie lekker thuis zijn Caroline. Lekker van genieten, dat hebben jullie zeker wel verdient na alle stress.

Ik heb gisteren inderdaad ook de hele dag met krampen, harde buiken en weetjes gelopen Tibo maar vanmorgen weer wakker geworden zonder iets. 🙁 Ik durfde er nog niet op te hopen maar ik dacht gisteren toch echt wel een beetje dat het ging beginnen.

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja ik ken t.. pff. Had gehoopt dat t doorzette.. Vanmorgen nog een paar harde buiken maar nu is alles weer rustig hier.
    Een dag duurt zo lang als je zo aan t afwachten bent en niet weet wanneer.. mja. Tis niet anders..

5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Caroline, wat fijn dat Quinn thuis is! Geniet er lekker van

Tibo, vervelend zeg dat het weer afzwakt. Tis nu wel tijd om te bevallen;) Hoop voor je dat het snel doorzet!

Hier, gisteren bruiloft gehad. Was best pittig. Ben smiddags even naar huis geweest, dat scheelde wel iets. 's avonds veel last van voorweeën dus zijn op tijd naar huis gegaan.

En nu ben ik er helemaal klaar mee:cool: Was ik al een klein beetje bang voor, maar nu heb ik de bruiloft gered en wil ik bevallen:)
    De bewegingen van de kleine doen me zeer, ik heb steeds meer last van mijn buik en bekken, dus nu is het tijd om te bevallen:D
    Maar ben een beetje bang dat dat nog wel een tijdje gaat duren.

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Wendy, Nou bruiloft kun je oog afvinken, nou bevallen!
    Hoop dat t niet te lang meer duurt voor je!

Gleawil, heeft de curry eten nog geholpen? 😉

Linnepin, bij jou alles goed?

Hier heel de dag al lage rugpijn, maar gewoon constant dus heeft niks met weeën of voorwerk te maken denk ik, maar gewoon met 40 weken zwanger zijn.
    Nou sinds een uurtje weer wel veel harde buiken.. Mja, zegt ook niks.

Hoe gaat t verder met iedereen? 😊

7. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Jullie houden t wel spannend dames!

Wenda bruiloft afgevinkt, op naar de bevalling 😉

Tibo hopelijk zet t een keer door

Caroline fijn dat jullie thuis zijn samen. Geniet ervan!

Hier alles zn gangetje. Kleine meid slaapt veel, zoals elke baby en meld zich netjes elke 3uur voor de fles. Mogen niet klagen en genieten samen.
    Morgen verjaardag van mn vader. Voor t eerst uurtje met de auto onderweg samen. Benieuwd hoe dat zal gaan. Gaan na de fles, zodat ze lekker slaapt (hopelijk)

8. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Nee denk het niet. Niet direct in ieder geval. :p

Sinds vanmiddag (Mischien wel al eerder maar het viel mij mischien niet op) harde buiken, ene keer is de tijd ertussen 5 en andere keer 10 minuten, dus nog niet echt regelmatig.
    En ze zijn ook niet pijnlijk maar strak, ze zetten druk op de longen en maag als je begrijpt wat ik bedoel. :p
    Baby ook heel erg druk vandaag!
    Maar we zullen zien of het toe gaat nemen of weer afzakken na een tijdje. :)
    Ik weet niet echt wat ik er van denken moet aangezien dit mijn eerste is.
    Is het nu echt al bezig?
    Of zijn dit gewoon voorweeen aangezien ze niet echt pijnlijk zijn etc;
    Ook geen flauw idee waarneer ik de birthcentre moet bellen nu, want ze zeiden als ze om de 10 minuten komen.
    Maar ik ging/ga er van uit dat ik ze echt moet voelen.(pijnlijk)
    Ik hoef dan nog niet te komen tot ze om de 5 minuten zijn,
    maar ze weten het graag zo vroeg mogelijk of er een kans is dat je komt.

Dus helemaal harry in de warrie hier. :p

9. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Tibo, vervelend zeg al dat voorwerk! Hopelijk heb je al wat cm erdoor gekregen

Ikke, fijn dat het zo goed gaat! Lekker van genieten

Glaewil, denk niet dat je al hoeft te bellen hoor. Een wee doet echt pijn, tenminste toen het bij mij begon had ik gelijk door dat het weeën waren. Ik twijfelde niet meer.
    Maar als je twijfelt kun je altijd even bellen! Je kunt ook even onder de douche gaan en kijken of het afzwakt. Dan zijn het geen weeën.
    Hopelijk zet het door!!

Hier, ja bruiloft is afgevinkt:D Vond het erg leuk dat ik mee kon! En nu bevallen:p
    Ik ben de laatste dagen echt gigantisch moe. Herkennen jullie dat? Kom ik om half8 uit bed en om 10uur kan ik wel weer slapen.
    Vandaag verder alles rustig. Niks bijzonders hier

10. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Ben in bad geweest en het nam niet af. :)
    Ze zeggen online dat het heel verschillend is hoe het voelt voor iedereen en dat het niet perse echt pijn hoeft te doen in het begin. Maar ik ga er maar gewoon vanuit dat het voorweeen zijn aangezien ze niet regelmatig zijn. :p
    Hopelijk lopen ze snel uit in echte weeen! :)

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier zijn de harde buiken iig geen weeën.. al zijn ze soms wel echt pijnlijk. Gewoon voorwerk, zou idd mooi zijn als ik er al wat ontsluiting door zou hebben. Herken dit ook niet van bij Liam, toen heb ik totaal geen voorwerk gehad.
    Hopelijk zet het bij jou wel door Glaewil!

Ik ben ook wel heel moe, maar stel t naar bed gaan zo lang mogelijk uit omdat ik erg moeilijk in slaap kom.. slaap elke keer pas rond half 1, 1 uur.

Fijn dat jullie lekker genieten ikke! En succes morgen met t eerste ritje! Alvast gefeliciteerd met je vader! Hoe gaat t nu met hem?

12. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Glaewil, als je twijfelt kun je altijd gewoon even bellen hè

Tibo, herkenbaar. Hier is het ook vaak laat voor ik slaap. Vervelend hè
    Hoop echt voor je dat je snel bevalt!

Ik had bij S 2 avonden van tevoren last van voorweeën. De 2e avond was ik een beetje saga want dacht dat het toch weer niks zou worden. En toen werd ik snachts wakker van echte weeën.

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Nou daar is ie dan.. De datum 😉
    Dacht vannacht serieus weer dat t beginnen was, gisteravond heel veel harde buiken, zwakte niet af na t douche. Heeft echt tot vannacht 4 uur geduurd ongeveer, met de nodige krampen en steken, kon t ook niet plaatsen wat hef dan was, heb bij Liam alleen maar rug weeën gehad dus heen idee hoe een buikwee voelt.. soms wat geslapen tussen door dus nam t nog maar niet heel serieus.. rond 4 u naar de wc toen zwakte het af. Nu weer weer af en toe een harde buik.. pff. T is wat.. haha.

Hoe is t met de rest?

14. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Haha ik begon al heel blij voor je te worden, lees ik verder..:cool:
    Wat vervelend zeg! Het wordt echt tijd dat het doorzet! Ik duim voor je

Hier alles rustig. Ben vannacht alleen ontploft en 1 en al vocht;)

15. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Nah Tibo, jou lichaam houdt je steeds goed voor de gek zeg. Laten we hopen dat het allemaal voorwerk is! Bij had al het gerommel voor 3cm gezorgd en ben ik toen de weeën begonnen in 5,5 uur bevallen. Dus ik hoop dat dit bij jou ook zo is en je nu ook al paar cm ontsluiting hebt. Is echt anders he bij een tweede! Denk je te weten wat je te wachten staat, is het weer totaal anders...

16. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Glaewil hoe gaat het nu bij jou?

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Screenshot_2016-05-22-10-55-53.jpg
    40 weken buik! Hopelijk de laatste 😉

18. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Zo heb ik er een paar uur last van en zo gaat het weer een paar uur weg. Voorwerk denk ik dus. :) Hopelijk niet te lang! :)
    Mooie buik foto Tibo.

19. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Nou Tibo en Glaewil, kom maar op met die baby's! Hihi!
    Hier alles rustig, hoewel ik er wel een beetje klaar mee ben... Pfff.

20. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooie buik Tibo! Hopelijk inderdaad de laatste.

Hier hetzelfde wat betreft het voorwerk. Onrustig in mijn buik en lage rugpijn maar komt niet doorzetten. Mijn buik begint nu wel echt in de weg te zitten. 😥 Ons meisje heeft het volgens mij nog wel prima binnen want ze is nog steeds lekker actief.

Deel Deze Pagina