Strippen, hier ook pas vanaf 41 weken. De vk heeft het er verder niet eens over voor de 40 weken. Bij zl hadden we wel een afspraak staan bij 41+2 geloof ik, maar was gelukkig niet meer nodig. Linnepin, klinkt in elk geval wel alsof er bij jou meer gebeurt dan bij mij Lekker hoor, alleen thuis. Lekker ontspannen en hopen dat het begint! Word nu wel een keer tijd hè Met hoeveel weken ben je van de eerste bevallen? Nursekel, gelukkig dat het is afgezakt! Zo vervelend om misselijk te zijn Hier, controle was weer prima. De kleine ligt helemaal klem, met zn billen tegen mn ribben en het hoofdje al flink diep. Kan geen kant meer op, alleen eruit Dus hopen dat de uk dat ook snel doet. Ik ben erg benieuwd hoe zl straks op de baby reageert. Snappen jullie kindjes er al wat van?
Wenda, ik ben de vorige keer met 40.6 bevallen, maar hoop dat deze boef toch echt eerder komt. Nogal last van nesteldrang geloof ik. Alles weggewassen, hele huis gestofzuigd, wc's schoongemaakt, oven schoongemaakt, wil zo nog ff de koelkast doen. Ik kan niet zo goed helemaal niks doen. Zou willen dat het goed doorzet, want dit is ook niks. Qua snappen weet D. geloof ik wel dat er een baby komt, maar hoe het straks daadwerkelijk is, is afwachten. Vind het best spannend, wil hem ook nog genoeg aandacht kunnen geven. Ik wil niet dat hij het gevoel krijgt dat z'n broertje zijn plek inneemt. Fijn dat de controle trouwens goed was Wenda! En ook prettig dat de baby goed ligt en maar 1 kant nog op kan 😊
Hier ook nog steeds niets bijzonders. Veel voorweeën gehad, heftige krampen in mijn buik en rug. Maar zet niet door. Straks naar de VK voor controle. Pfff ik wil mijn baby!
Wenda fijn dat de controle goed was. Linnepin hopelijk zet het een beetje door NurseKel gelukkig is het afgezakt. Wel zo fijn Kom maar op met die baby's! 😉 Morgen komt de wijkverpleegkundige hier. Ben benieuwd wat de kleine meid gegroeid is. Wel kreunt ze veel sinds gisteren, vooral in dr slaap. Even vragen wat dat is.
Nog steeds geen baby's erbij Hoop voor jullie dat ze snel komen! Hier komt ook morgen de wijkverpleegkundige. Weet zeker dat hij flink aangekomen is, kleertjes zitten duidelijk strakker. Mijn dochtertje kwam ook heel snel aan met BV. Kleine man kreunt hier ook veel, heeft veel last van zijn darmpjes volgens mij. Hoor het dan vaak ook rommelen in zijn buikje. Dus misschien zijn het bij Liv ook krampjes?
De voorweeen hebben flink hun werk gedaan! Mijn baarmoedermond is al verweekt en ik heb 1 cm ontsluiting! Mijn VK was erg enthousiast en hoopvol dat ik een natuurlijke bevalling ga meemaken. Ons stappen plan is als volgt; als ik de komende dagen niet beval, word ik komende vrijdag gestript (39 wk + 6 d) om de natuur een handje te helpen. Als de bevalling komend weekend niet doorzet, word ik maandag weer gestript. Als dat zijn werk ook niet doet, dan word ik pas ingeleid in het ziekenhuis. We gaan nu echt ons best doen om een natuurlijke bevalling op gang te brengen, zodat ik thuis kan bevallen 🙏🏼🙈 ik hoop dat het gaat lukken! Hoe is het met de rest??
Oh wat goed leelaatje! Al een heel plan.. maar dat moet natuurlijk met jou zwangerschapssuiker. Spannend hoor! En goed dat de voorweeen hun werk gedaan hebben! Als ons meisje er vrijdag nog niet is en ik gewoon naar de controle ga dan ga ik ook vragen of ze willen kijken of ik al ontsluiting heb. Maar hopelijk s t niet nodig.. 😉
Goed en duidelijk plan Lelaatje. Wat fijn! Hier net controle gehad. Alles was helemaal goed en de verloskundige zegt dat het een lange dame is en ze schatte d'r op 3700 gram dus ik ben benieuwd. Alvast een beetje besproken wat we gaan doen mocht ze niet vanzelf komen de komende week. Ze strippen vanaf 41 weken als ik dat wil maar ik wil het liefste zo min mogelijk ingrepen dus hopen dat ze de komende week gewoon vanzelf komt. Mijn verloskundige zei dat de meeste kindjes met 40+3 geboren worden dus wordt weer een spannend weekend. 😉
Hier vanavond even een heerlijk geniet en relax momentje. Even vergeten dat ik "zit te wachten tot ze komt", heerlijk 3 kwartier in bad gezeten en genoten van alle bewegingen die ze maakte. Nu nog even lekker met m'n puzzelboekje op bed en dan zo lekker slapen! 😊 Morgen gezellig lunchen met een collega en savonds naar de voetreflex-mevrouw. Slaap lekker iedereen en succes mocht iemand gaan beginnen!
Fijn dat alle controles goed waren en dat er plannen gemaakt zijn!! Hopen dat er snel weer kindjes geboren worden. Nursekel, lekker joh! Heerlijk ff genieten Hier, een avond waarbij ik nog niet rustig heb kunnen zitten zl vertikt het om te gaan slapen dus ben de hele avond al met hem in de weer. En de droger is ermee gestopt dus moest nog ff de was die erin zat ophangen. Hopelijk zo nog ff tijd voor mezelf
Gaat het met jou weer wat beter Wenda? Je zat er laatst zo doorheen. Fijn dat je al wat ontsluiting hebt Leelaatje. Dat scheelt straks weer een stukje. Wel apart dat er zo'n groot gat zit tussen de eerste kindjes van dit groepje en de rest. Had de spreiding wat gelijkmatiger verwacht. Maar straks komen ze allemaal tegelijk Kan me goed voorstellen dat ik nu ook ontzettend ongeduldig zou zijn geweest. Gelukkig mogen wij al genieten van ons jongetje. Mijn buik is bijna helemaal verdwenen al. Draag nog wel zwangerschapsbroeken omdat die zachte stof prettig zit op het litteken. Een ruwe spijkerbroek doet echt nog zeer. Nog een fotootje
Hier de hele nacht al onregelmatige weeën. Herkende ze direct weer. Komen tussen de 5 en de 10 minuten en zijn pijnlijk genoeg om niet in slaap te kunnen vallen. Ik ben moe.. Benieuwd of het nu eindelijk goed door zet. Bij D. begon het trouwens net zo, is toen einde van de morgen geboren.
Succes Linnepin. Hopelijk zet t door! Leuke foto Caroline Wenda vermoeiend avondje dan. Uiteindelijk goed gekomen?
Hey nachtbrakers! Waarom liggen jullie niet te slapen? Ikke, kwam Liv *puft een wee weg* voor de fles? Hier nu wel om de 5 minuten weeën. Zijn nog goed op te vangen. Nog maar eventjes aankijken voordat ik de vk bel. Vliezen zijn nog niet gebroken. Denk dat ie vandaag wel geboren wordt.
Fijn dat alle controles weer goed waren! Ach Caroline wat een lieve foto! Leelaatje spannend of het nu dan toch op gang gaat komen! Linnepin succes! Hopelijk zet het door! Hier weer onrustige nacht met ook veel last van harde buiken en van m'n banden.. Nu nog maar even proberen te slapen. Om 8.00u weer controle..
Hopelijk kun je nog wat slapen mommytoobee! Lastig he die onrustige nachten! 08.00 uur controle is mooi op tijd! Duik je daarna nog ff lekker je bed in..
Linnepin; baby nieuws??? Hier een rustige nacht gehad... Had gehoopt dat het zou doorzetten.. Hoe is het met de rest?