Ik hoop voor jullie dat het gauw op gang komt meiden! Hier nog alles rustig. Donderdag ochtend weer naar VK. Ik ben benieuwd hoe t bij Linnepin gaat! Of zij de kleine al heeft ontmoet!
Sorry meiden voor het lange wachten. Hier inmiddels trotse ouders geworden van een zoon, genaamd Luca. Hij is rond half 1 vanmiddag geboren. Het was een zeer heftige en pittige thuisbevalling. Meneer heeft dan ook een gewicht van 4840 gram. Heeft veel pijn en moeite gekost, maar het eindresultaat mag er zijn. Veela, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat ze er is. Gleawill, hopelijk helpt het strippen en hebben jullie de kleine ook snel in de armen!
*Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ydNEW// 31 jaar// 3de kindje // Jongen ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 24 Mei MommyTooBee // Controle vak 24 Mei Glaewil // Controle en Strippen VK 27 Mei Tibo // Controle gynaecoloog 2 Juni Amelie // Controle verloskundige Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 * Geboren 🍼🍼: Amm: Luuk // 1 Mei 💙 Caroline1: Quinn // 3 Mei 💙 Inky85: Floris // 8 Mei 💙 Ikke: Liv // 12 Mei 💖 Veela: Fenna //23 Mei 💖 Linnepin: Luca // 24 Mei 💙 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
Inky, ikke, veela en linnepin van harte!! Ik ga morgen op mn gemak alles bijlezen, ben ik wel weer aan toev ben heel nieuwsgierig! Vlak na de geboorte van onze luuk, overleed naast mijn opa ook een tante en mijn oma. Heb even heftige weken gehad.. Luuk doet het in ieder geval super, heerlijk mannetje.
Gefeliciteerd Linnepin!!! Nu lekker uitrusten en bijkomen pff ik ben wel een beetje jaloers hoor en ik ben nog geen eens 40 weken
Jeetje Amm, dat is pittig. Gecondoleerd. Jullie zullen wel hele rare weken gehad hebben. Sterkte! Hier al heel de dag harde buiken, soms pijnlijk. Rugpijn en menstruatiekrampen.. maar nog niks wat lijkt op weeën. T zal weer wel afzwakken als ik ga slapen.. 😉
Gefeliciteerd Linnepin. Leuke naam! Wat een grote man. Geniet ervan samen Pff heftig amm. Gecondoleerd en veel sterkte Kleine meid is goedgekeurd. Gaan proberen 120ml voeding te geven. Eerste fles heeft ze al deels uitgespuugd... Hopelijk gaat t vanavond beter. Anders komt ze om de 2uur, dat is een beetje veel. Langzaam opbouwen maar
Gefeliciteerd Linnepin, met Luca! Hoe gaat het nu met jullie? @Amm; gecondoleerd... Wat een heftige weken hebben jullie achter de rug zeg. Sterkte!
Gefeliciteerd Linnepin! Wat een fiks mannetje 😀 lekker genieten nu! Amm wat heftig.. Gecondoleerd! Hier de hele dag zeer gespannen buik gehad. Bij zowat elke beweging een harde buik.. Ben benieuwd hoelang meneer nog op zich laat wachten. Morgen 40 weken! Spannend!
Gefeliciteerd Linnepin, lijkt mij toch ook wel fijn zon grote jongen. Weet je in ieder geval dat als die de eerste paar dagen een beetje afvalt dat er nog steeds genoeg aanzit! Hier vanmiddag wat harde buiken en periode krampen, nu nog een paar lichte krampen en meer niet. We zullen het zien, maar ik denk dat die nog wel een weekje blijft zitten.
*Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ 25 Mei 2016 MommyTooBee // 26 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ydNEW// 31 jaar// 3de kindje // Jongen ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 27 Mei Tibo // Controle gynaecoloog 31 Mei Glaewil // Controle en Strippen VK 2 Juni Amelie // Controle verloskundige Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 * Geboren 🍼🍼: Amm: Luuk // 1 Mei 💙 Caroline1: Quinn // 3 Mei 💙 Inky85: Floris // 8 Mei 💙 Ikke: Liv // 12 Mei 💖 Veela: Fenna //23 Mei 💖 Linnepin: Luca // 24 Mei 💙 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)