* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    oo spannend lelaatje! stom hea dat je bij alles wat je voelt of ziet dat je denkt dat het misschien wel mis is!

Ik plas voor moeders voor moeders en zag net een klein slijmpropje.. (btje bruinig maar) hmmm tja ik denk dat het me anders nooit was opgevallen! maar merk dat ik dan toch weer even ga google'en! we gaan het zien volgende week bij de echo! Bij mij weten het een paar collega's t en mijn beste vriendinnetje! voor de rest houden we het tot na de echo voor ons zelf!

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Succes voor degene die morgen een echo hebben!

3. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Ga ik zeker doen! Bedankt! Ik hoop heel erg dat ik een hartje zie kloppen..

4. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Succes Leelaatje! Hoelaat mag jij? Ik pas om half 2, dus wordt 's ochtends nog omgaan van de zenuwen..blegh!

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik moet ook morgen om half 11. Drukke dagen gehad. Niet eens bij stil kunnen staan dat het al zover is.
    Wel makkelijk...

6. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Voor degene die morgen de echo hebben: geniet ervan! Ik hoop op een boel mooie echo's morgen!

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Succes allemaal! Ik duim voor jullie!

8. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL
    Goedemorgen allemaal..

Nou, gisteravond voelde ik dus al een stevige buikkramp. Het duurde niet lang, half uurtje ongeveer. De rest van de avond voelde ik me prima! Wel misselijk en moe, maar verder goed.

Vanochtend vond ik toch bloed, twee veegjes en het was rozig. Dus vrij vers. Ik heb geen slijmprop gevonden, zoals bij mijn eerste miskraam. En ik heb ook nog geen kramp, zoals gisteren.

Gelukkig mag ik straks direct om 8.30 uur. En ik weet zeker als ik mijn onrust over het bloedverlies uitleg, dat ik komende vrijdag ook weer terug mag komen om te checken.

Ik hoop echt dat het hier bij blijft. Ik hoop zo dat deze bij me blijft..
    :'(

9. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Succes leelaatje! Dit heb ik zaterdag ook gehad en gelukkig ook daarbij gebleven. Misschien een kleine geruststelling... Nog eventjes geduld en dat hoop ik echt van harte dat jullie een mooie echo hebben.

10. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Leelaatje dat is schrikken! Gelukkig mag je al bijna voor de echo en heb je hopelijk zekerheid!

De rest die vandaag ook een echo hebben, succes!

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Jeetje Leelaatje.. wat schrikken! Hopelijk zometeen duidelijkheid bij de echo! Succes!

12. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL
    omg.. We zijn zo blij! We hebben een hartje gezien! Onze eerste echte mijlpaal in een zwangerschap! Mijn vorige zwangerschappen zijn nooit zo ver gekomen! :')

Bloedverlies ook uitgelegd en dit hoeft inderdaad geen ramp te zijn, gewoon goed in de gaten houden en anders mag ik voor het weekend alsnog langs komen!

Volgende week woensdag weer een echo gepland, om te kijken naar de ontwikkeling. Mijn echoscopist is positief, maar heeft ons ook gezegd dat we natuurlijk nog steeds in een hele prille zwangerschap zitten.

Ik ben in ieder geval meer gerustgesteld en denk dat als de bloeding nu gewoon ophoud, als het hier bij blijft, dat ik zeker nog wel een weekje kan wachten op de volgende echo!

Wat is het trouwens een mooi iets om te zien zeg.. En super klein kloppend hartje. Ben helemaal in love!

FullSizeRender.jpg

Iedereen die vandaag moet: succes! En ik hoop dat jullie mooie echo's krijgen te zien!

13. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Jaaaa wat goed lelaatje!! Gelukkig een mooi hartje gezien :) Gefeliciteerd!

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Wat fijn Leelaatje! Wat moet dat goed voelen voor jullie! Hopelijk blijft alles rustig en volgende week weer een mooie echo! Geniet ervan! 😊

15. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Ik ben trouwens enorm zenuwachtig voor de echo... heb de heletijd het gevoel dat het niet goed zit. Misschien omdat ik mij totaal niet zwanger voel. Nog iets meer dan 4 uurtjes wachten en dan weten we hopelijk meer.

16. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL
    @mltje ik ga zoooo voor je duimen. Hou je ons op de hoogte?

17. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Dankjewel lelaatje! Ja, ik hou jullie zeker op de hoogte :)

18. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Wat fijn leelaatje dat het hartje al goed van zich liet zien! En ook fijn dat je volgende week weer mag komen!

Succes met aftellen vd uurtjes mltje!! Ik duim voor je!

19. veela

veela Actief lid

25 apr 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geweldig goed nieuws leelaatje! Geniet ervan:D
    En mltje, veel succes vanmiddag en duim voor je!

20. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Wauw wat een goed nieuws Lelaatje! En Mltje succes vanmiddag, hopelijk bij jou ook een mooi kloppend hartje!

Deel Deze Pagina