* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Sterkte Amm! Hopelijk gaat alles met Luuk wel goed.

Inky wanneer konden jullie terugkomen voor de schildklierwaarden? Al meer duidelijkheid voor jullie inmiddels?

Pff Linnepin, ik kan me voorstellen dat de bevalling pittig was! Wat een verschil met de 1810 van Quinn. Waarschijnlijk zijn ze over een jaartje ongeveer even groot ;) In ieder geval heel erg gefeliciteerd met jullie jochie :D

Quinn had vandaag echt even een moeilijk dagje. Soms beetje ontroostbaar en kon zijn rust niet vinden. Handjes bleven maar zwaaien in de lucht. Vanochtend ook veel uitleg gehad van de fysio daarover. Hoe we hem het beste kunnen dragen en daarbij zo min mogelijk stress geven. Omdat hij zo licht is werkt dat toch anders dan bij een normale baby.

2. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh Amm dat moet vast heel moeilijk zijn voor je. Sterkte de komende tijd! Hopelijk kun je wel lekker van jullie mannetje genieten.

Fijn dat alles goed was Ikke en ook fijn dat jullie hulp van de fysio krijgen Caroline.

Gefeliciteerd met Luca, Linnepin! Hele leuke naam! Hadden wij ook als het een jongen zou worden. 😆

3. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Weer een onrustige nacht, ook dat ik af en toe echt wakker werd van krampen in m'n buik. Veel harde buiken weer en zojuist op de wc had ik wat slijm met een sliertje bloed erin.. Nu voel ik me echt alsof ik ongesteld moet worden, buikpijn en last van m'n onderrug. Ben benieuwd of dit door gaat zetten, het is iig wel erg aan het rommelen.. Spannend

4. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Oooh! MommyTooBee ik hoop het ook voor je! Hou je ons op de hoogte???

Hier helaas alles weer rustig. Ook de voorweeen lijken naar mijn idee te zijn opgehouden... :( of ik merk het niet meer. Ik slaap in ieder geval goed door en sta op met weinig pijn. Rustig dus. Ik baal er wel een beetje van, had gehoopt dat het echt zou gaan doorzetten afgelopen nachten...

Zucht.

Ben benieuwd wanneer de volgende baby komt :D
    Zet em op ladies!

5. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Jammer Leelaatje dat het niet heeft doorgezet! Lijkt me ook frustrerend als je denk dat het begonnen is en er vervolgens weer niks gebeurd..

Hier net nog wat meer slijm/bloedverlies.. Ook 1 klein stolseltje, iemand die dit herkent?
    Ik ga nu nog even proberen te slapen, ben alweer vanaf uurtje of 5 wakker.. Hou jullie op de hoogte!

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Denk de slijmprop MommyTooBee.. kan een goed teken zijn! Ik ben m nooit verloren ook bij Liam niet..
    Spannend dat t zo rommelt! Succes!

Leelaatje, jammer dat t weer afgezakt is.. Hier t zelfde. Krijg dr echt een hard hoofd in.. ben dr ook wel een beetje klaar mee. Pff.. Elke avond t zelfde en sta elke ochtend zonder iets op.. mja.

7. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Tibo, snap dat je er moedeloos van word. Het wordt nu wel echt tijd voor jou!

Mommy, spannend! Hopen dat het doorzet

Lelaatje, jammer zeg. Hopelijk mag je snel

Hier, sinds gisteravond menstruatiepijn in mn rug. Maar verder niet echt buikpijn ofzo.

8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Spannend MommyTooBee! Hopen dat het doorzet.

Hier ook hele onrustige nacht gehad. Had gisteravond weer menstruatiekrampen onderin mijn rug en krampen om de paar minuten onderin mijn buik dus ik ging hoopvol slapen. Toen werd ik rond 2 uur wakker van een heel raar gevoel in mijn buik dus toen dacht ik jeej! En toen daarna wakker gelegen tot 6 uur en nog steeds geen steek verder. 🙁 Krampen zijn weer afgezakt alleen dat gevoel onderin mijn rug blijft hangen.

9. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Hier weer helemaal afgezakt. :D

10. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Jammer dames dat het niet doorzet. Had goede hoop dat er bij het opstaan babynieuws was 😉
    Hopelijk komen jullie kleintjes snel.

Hier om 10u newborn-shoot dus de kleine meid zo even badderen en de fles geven. Ben zo benieuwd hoe t wordt.

Fijne dag allemaal!

11. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Leuk ikke! Altijd leuk zo'n shoot! ☺

Hè balen Glaewil!

Ik heb een beetje een off dag.. zit alleen maar te huilen. Liam zit me af en toe echt aan te kijken van wat doe jij.. voel me ook schuldig tegenover hem want ik heb gewoon geen fut om wat te ondernemen.. germ.

12. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Leuk Ikke!

Tibo, logisch dat je er even doorheen zit. Je wacht al zo lang. Dikke knuffel
    Dat schuldig voelen heb ik ook. Dat vind ik nog het lastigst van deze weken.

Hier, ik ben er ook een beetje klaar mee. Zl verveelt zich en is me gigantisch aan het uitproberen. Ik probeer het een beetje gezellig te houden, wil niet steeds boos zijn maar dat lukt zo niet echt.
    Ik ga mezelf maar even naar de winkel slepen. Hebben we even wat anders en wie weet gaat het dan weer beter:D

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Zelfs daar heb ik t fut niet voor Wenda.. Kom t liefst t huis niet uit. Mja, eigenlijk zou t beter zijn van wel. Liam is aangekleed, ik zit nog in m'n pyjama, gordijnen nog dicht.. Is echt niks voor mij. Haha.. Pff.. Nog ff.

14. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Kan me het voorstellen. Ik had er ook niet echt zin in.
    Maar probeer jezelf even aan te kleden, even een ommetje maken
    Vaak voel je je dan weer iets beter. Nog ff volhouden!
    Ik duim voor je dat het vandaag begint!

15. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Mommytoobee zou mooi zijn op jouw uitgerekende datum!

Ah Tibo, zo'n dagje voor jou in je pyjama mag best. Is er geen oppas adresje waar Liam even naartoe kan?

Wenda jij hebt ook 'verrassing' achter je naam staan.. Heb je zelf een duidelijk idee of je een jongetje of meisje krijgt?
    Was bij mij wel echt een enorme verrassing. Ben de hele zwangerschap overtuigd geweest dat ik een meisje kreeg. Vond het achteraf ook zo leuk dat we het niet wisten!

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Mijn opa en oma wonen hier in de straat.. maar daar is ie van de week ook al een hele ochtend geweest.. Ze vinden t hartstikke leuk hoor.. maar vind t zo lullig om elke x te vragen. Vrijdag met de controle gaat ie daar ook al weer naar toe. Ach hij vermaakt zn eigen opzich wel prima nou.. doen gewoon lekker rustig aan.

Hoe gaat t met alle babies? ☺Eten ze goed? Slapen ze goed? Was t wat jullie je hadden voorgesteld?
    En hoe gaat t herstel van de mama's?

Inky, hoe gaat t bij jou? De uitslag van Floris al binnen?

17. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Caroline, nee ik heb echt geen idee. Bij zl wist ik zeker dat het een jongen was maar deze keer heb ik er totaal geen gevoel bij. Dus we gaan het zien:)
    Ja ik vind het ook heel leuk om niet te weten wat het word. Is het extra spannend:D

18. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Leuk Ikke, veel plezier!!

En bah Tibo wat vervelend :( niet schuldig om voelen hoor, al die hormonen kun jij ook zo niks aan doen en soms moet het er effe uit. Denk ook dat het helemaal niet slecht is voor kinderen om te zien dat huilen gewoon mag. ;)

19. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Zo'n dag kan best een keer hoor tibo, maar ik merk inderdaad dat ik t mentaal ook wat beter volhou als ik wat plan of wat ga doen..

Ben benieuwd hoe t bij Mommytoobee gaat.. Al een paar uur niks meer gehoord nu!

Leuk ikke! Ik heb voor mijn babyshower een newbornshoot gekregen van m'n beste vriendinnetjes dus wij gaan t ook doen straks! Vind het altijd zulke mooie foto's!

20. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Hier is t allemaal weer aardig rustig.. Bloedverlies is nu bruin geworden, dus dat betekend oud bloed? Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet, durf de deur niet meer uit haha. Mss dat ik zo even de verloskundige bel, kijken wat die ervan zegt..

Deel Deze Pagina