Fijn Nursekel! Tibo, kun je altijd vragen! Je hebt nu wel lang genoeg gewacht. Hier, ik zit er even finaal doorheen. Heb het gevoel dat de baby voorlopig nog niet komt. Maar ik ben het zo zat. Zl is erg vervelend. Alleen maar aan het huilen. Ik was blij dat het mooi weer was, kon hij naar buiten. Maar het enige wat hij doet is elke 2 minuten lopen huilen om niks en alle dingen doen die niet mogen.Ik weet echt niet meer wat ik met hem aan moet en al helemaal niet hoe ik dit nog 2 weken ga volhouden. De baby is heel actief dus heeft het nog wel prima. En daar ben ik blij om, maar aan de andere kant, ik wil gewoon bevallen.
Haha, hopelijk zegt dat niks over hoe ze zich gaan gedragen he, lol. Ik denk dat het bij mij ook door het strippen komt hoor. Tibo hier ook, denk idd dat het met het indalen te maken heeft, goed teken toch! Wat fijn dat ze ingedaald is Nursekel! Hier word die op 4300 (lijntje nu) en 4600 (op 42 weken) geschat. Maar je weet het nooit kan kleiner of groter zijn natuurlijk. En was afgelopen dinsdag nog steeds 3/5.
Grote babies allemaal zeg! Maar t tis idd een schatting.. Ze kunnen er flink naast zitten! Ben benieuwd! Hè Wenda.. kut hè. En dan zit je daar in je eentje thuis.. s echt niet leuk. Geen familie die je zoontje ff een dagje over kunnen nemen? Hopelijk komt jullie prulleke ook snel want zo is t niet vol te houden! Je hebt ook t idee alles alleen te moeten doen of niet.. heb ik soms ook heel erg. Dikke knuffel!
He balen meiden!! Ik zag een hoop nieuwe pagina's, dus dacht er is er vast in ieder geval 1 geboren. Glaewil balen dat de krampen niet hebben doorgezet. Hopelijk heeft het wel wat voor iets meer ontsluiting gezorgd. Ik heb net ff op m'n gemakje de bevalling (uitdrijvingsfase) terug zitten kijken. Kon er best gemakkelijk naar kijken, ook al was het heel zwaar. Stiekem best heel trots op mezelf.
Hoi allemaal!! Ik zie nu pas deze lijst, oh schaam schaam!! Ik ben Esmaralda 24 jaar en uitgerekend voor 30 mei van onze 2de dochter. Weet sinds dinsdag dat ik 3 cm ontsluiting heb en vanmorgen kramp gehad met wat slijmerig bloedverlies (slijmprop verlies ik al een week). Dus spannende tijd weer, voor ons alle wel denk ik?! Groetjes Esmaralda!
Welkom Emeralda, beter laat dan nooit! Spannend zeg! Zo begon het bij mij ook, dag ervoor bloedverlies gehad en aantal dagen ervoor slijmprop in delen verloren. En al 3 cm ontsluiting, die heb je alvast te pakken! Benieuwd of het snel door zet! Succes! Ik ga zo ff broodje eten en tukkie doen. Luca slaapt heerlijk maar de andere kleine man is nogal dwars wat ook best vermoeiend is. Manlief is net even thuis om een broodje te eten, daarna kan D. lekker naar bed, manlief weer aan het werk en moeders ook even slapen. Heb een onwijs lieve en goede kraamverzorgster, dus zij kan Luca dan mooi zo een flesje geven.
Welkom Esmeralda! Leuk, je loopt precies gelijk met mij alleen bij jou gebeurd er meer. Hier is het errug rustig Linnepin, je mag ook trots zijn op jezelf!! Fijn dat je zo'n kraamverzorgster hebt! Neem het er lekker van Tibo, ja het is echt rot. Ik voel me er inderdaad vaak alleen voor staan. Terwijl ml echt zn best doet. Maar hij is gewoon erg druk op zijn werk. Gelukkig slaapt zl nu even. Ga ik ook even naar bed Ik heb ook gewoon het gevoel dat het nog een paar weken gaat duren. Ik heb haast geen last van voorwerk, de baby is nog heel actief en daardoor heb ik echt het idee dat de kleine nog lang niet komt. En dus is de moed een beetje in mn schoenen gezakt maar ja, zolang het met de kleine nog goed gaat
Spannend essie, gaat al de goede kant in bij jou dan! Succes! Linnepin, dat lijkt me best vreemd om terug te kijken.. Had je het bij de eerste ook gefilmd? Fijn dat je een goede kraamhulp hebt! Ben heel benieuwd hoe ik dat ga ervaren, vorige x maar 1,5 dag gehad omdat we lang in t ziekenhuis moesten blijven. S toch ook weer wel spannend! Hier hele erge laat van m'n heupen nou.. Iets te veel gedaan al denk, zoontje in bad, boven en beneden gestofzuigd, boodschappen gedaan en met een net te zware tas naar huis gelopen. Als Liam op bed ligt nog ff snel dweilen en dan zal t weer wel goed zijn voor vandaag.. 😉
Welkom Essie. Haha bij bijna iedereen die een douche/bad neemt zakken de harde buiken af. En ik krijg ze juist door in bad te gaan. Dus verwacht straks weer krampen en die zijn morgen dan vast ook weer weg.
Oh net hier boven ge edit. weer harde buiken. En verwacht straks weer krampen. Maar allemaal voorwerk denk ik. Vervelend dat je heupen zon zeer doen.
T is wat.. als er morgen ook niks gebeurd hier ben ik gewoon langer zwanger als bij Liam.. had ik echt totaal niet verwacht.
Welkom essie! T ziet er inderdaad naar uit dat t bij jou nog wel eens heel snel kan gaan! Wachten duurt lang he meiden! Inky, hoe waren de uitslagen van t bloed? Is daar al iets over bekend of heb ik t misschien gemist? Hoe was t bij jouw vorige bevalling tibo? Begon die spontaan of had je toen veel last van voorwerk? Heb je enige houvast of totaal niet? Hoe is t met jou Wenda? Beetje bijgekomen van je offday?
Die begon spontaan.. snachts. Helemaal niks van voorwerk gehad. Dus wat dat betreft is dit al heel anders.. Wachten duurt idd lang.. 😉
Hoi meiden! Wij zijn vandaag trotse ouders geworden van onze zoon Dante. Vanochtend kwart voor 7 braken m'n vliezen, om 8u 3cm ontsluiting, half 11 was dit al 7 en toen ging het heel snel pers weeën begonnen om 12.15 en deze duurde wel erg lang, ons mannetje ook in t vruchtwater gepoept omdat t zo lang duurde maar ben uiteindelijk om 13.33 op de baringskruk bevallen. Alles is goed met onze kleine man. Hij is 49/50 cm lang en weegt 3040 gram. Wij zijn dolgelukkig 💙
Oh Mommytoobee wat een fantastisch nieuws! Wat leuk een knul! Dan heeft dat rommelen van gister toch wat goeds gedaan haha! Wat fijn dat alles zo goed is gegaan zeg! Lekker genieten van jullie kleine man!
*Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 21 Mei 2016 Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 28 Mei 2016 leelaatje // 30 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ydNEW// 31 jaar// 3de kindje // Jongen ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 27 Mei Tibo // Controle gynaecoloog 2 Juni Amelie // Controle verloskundige Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 * Geboren 🍼🍼: Amm: Luuk // 1 Mei 💙 Caroline1: Quinn // 3 Mei 💙 Inky85: Floris // 8 Mei 💙 Ikke: Liv // 12 Mei 💖 Veela: Fenna //23 Mei 💖 Linnepin: Luca // 24 Mei 💙 MommyTooBee : Dante // 26 Mei 💙 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)