* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Gefeliciteerd Mommy!! Geniet er lekker van

Glaewil en Tibo, jullie beurt:D

Hier, weer een beetje bijgekomen. Zl is denk gewoon een beetje uit zn doen door alles.Vind het ook wel sneu hem. Hopelijk niet te lang meer wachten
    Gelukkig is ml vanavond thuis

2. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Gefeliciteerd Mommy! :D En wat lekker snel idd!!

En Tibo ik denk dat die van mij nog wel effe lekker zit hoor, jij mag wel eerst. :p

Fijn dat je je weer wat beter voelt Wenda, zal ook best wel pittig zijn voor jullie dames zo de laatste weken met al (een) kind(eren).
    Maar nog eventjes he! :)

3. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Jaaaa! MommyTooBee! Of eigenlijk nu: Mommy! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Dante! Wat fijn dat het zo snel is gegaan! Hoe gaat het nu met jullie? Geniet er van!

4. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL
    Pfff. Veel krampen en bloedverlies.. Gaat het nu dan ook eindelijk doorzetten?

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik hoop t voor je leelaatje! Succes! 🍀

6. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Hoop t voor je leelaatje! Succes

7. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd MommyTooBee!! Wat een fijn nieuws! Geniet er lekker van!

Nu wordt het inderdaad tijd voor Tibo en Glaewil.. 😊 Of misschien eerst Leelaatje? 😉

Hier gisteren voor ons nieuwe huis getekend en toch maar besloten om vandaag naar de bruiloft te gaan van mijn beste vriendin. Ziekenhuistassen en Maxi Cosi gaan mee voor het geval dat. Ben benieuwd want het is toch wel 1,5 uur rijden en de hele dag in de weer vandaag. Vind het best spannend om zo ver weg te gaan nu ook al is alles rustig in mijn buik op het moment.

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hoe gaat t leelaatje?

Zo drukke, spannende dag nog Amelie! Veel plezier en succes! En gefeliciteerd met jullie huis!

Hier vannacht wat krampen gehad maar denk dat t meer mn darmen waren. Straks controle..

9. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL
    Hallo allemaal,

Vannacht slijmerige bloederige prop verloren, dus ik ga er vanuit dat dat de slijmprop was. Daarna heftige rugwee gehad, maar gelukkig nog kunnen slapen. Later in de nacht weer weeen en nu ben ik ze aan het timen. Ben benieuwd of het door gaat zetten!

10. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Oeh spannend Leelaatje! Veel succes!! :)

Amelie veel plezier vandaag!!
    Ik had zondag een bruiloft, maar het is 5/6 uur rijden, dus gaat niet door. :(

Tibo ik heb dat elke keer ook, zo vervelend! Loop mij veel deflantine te kauwen. 😛

11. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Amelie, gefeliciteerd en veel plezier vandaag!

Lelaatje, hoop voor je dat het doorzet!

Tibo en Glaewil, jammer dat er nog niks gebeurd

Hier is ook alles rustig. Behalve de baby:D
    Hebben jullie ook zulke gevoelige borsten? Ik heb er de hele zwangerschap weinig last van gehad maar de laatste dagen zijn ze echt gevoelig

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Wenda ik had dat vorige week een laar dagen.. maar ook dat is weer weg. Tis net alsof ze de komende 3 weken echt nog niet komt.. 😉

13. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ze komt vast wel binnen 3 weken Tibo! Anders duurt het wel heeel lang:p
    Nog maximaal een week en 2 dagen! Maar wat lijkt een week nu lang te duren hè:(
    trek je het nog een beetje?

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hmm.. nou weer niet zo. Alles doet zeer. En ben bang dat ze met de controle zo weer gewoon zeggen, alles is prima, weer naar huis en afwachten. Ik wil een beetje een plan hebben..
    Ook begin ik steeds meer te twijfelen waarom we perse vaginaal willen bevallen.. De gyn was daar best negatief over toen en ben bang voor risico's dan. Vooral hoe langer ze blijft zitten, hoe groter ze wordt.. ben bang dat t weer t zelfde loopt als met Liam. En ik heb heel de persfase nog niet mee gemaakt. . Dus dat zal net als bij een eerste langer duren.. is dat goed voor dat litteken?
    Jaa.. ik was vanmorgen heel vroeg wakker.. haha.. genoeg liggen malen al. Pff..
    En dan wordt Liam vanmorgen wakker met 39 graden koorts..

Hoe gaat t nou met jou Wenda?

15. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Goedemorgen allemaal!
    Zullen ze jou zo ver laten lopen dan tibo? Meestal beginnen ze toch echt uiterlijk met 42 weken met inleiden of niet?

Spannend leelaatje! Hopelijk vandaag je kindje in je armen!
    Hier vannacht een rustige nacht, heb echt heerlijk doorgeslapen van 23.30 tot 7.30!

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja haha.. 3 weken was een grapje 😉

17. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hmm lastig. Is het bij Liam geëindigd in een keizersnede? Ik zou het er straks gewoon even met je vk over hebben. Ook over je twijfels. Ik heb geen ervaring met een keizersnede. De persfase hoeft trouwens niet heel lang te duren hoor. Ik heb 20 minuutjes geperst bij zl. Maar zat dan ook geen pauze tussen de weeën. Dus wel redelijk veel persweeën gehad.
    oh fijn als er dan ook nog zieken zijn :( hopelijk knapt hij snel weer op!

Vandaag gaat het redelijk. Probeer mezelf maar voor te houden dat het nog wel een paar weken duurt. Tis zo rustig hier. Totaal geen voorweeen enzo, terwijl het de 2e is.
    Gister wel een paar flinke huilbuien gehad, maar vandaag gaat het wat beter:) alleen sta ik er de hele dag alleen voor want ml is vanavond ook weg. En dan lijkt de tijd helemaal te kruipen

18. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja toen kwam de ontsluiting niet verder als 7 cm door een hele hoop dingen bij elkaar.. en met Liam ging t niet goed toen dus werd een spoed keizersnee.

Ja bah.. die huilbuien haha. Tis wat..
    Ik hoop dat de dag snel gaat voor je! En dat je zoontje een beetje lief is vandaag! Succes!
    Is je man t weekend wel vrij?

19. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Ik zou inderdaad gewoon al je zorgen bij je verloskundige uiten en zeggen dat je een plan op wilt stellen.. Dat heb ik gister ook gedaan en ben ook echt met een plan weggegaan. Gewoon op je strepen blijven staan! Succes, hoe laat moet je?

20. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    NULL
    Tibo; bespreek je zorgen goed met je verloskundige, en vraag desnoods een second opinion aan bij de gynaecoloog! Dit zijn terechte zorgen hoor! Zeker als de gynaecoloog eerder zijn/haar zorgen had uitgesproken hier over...

Laat je niet zomaar wegsturen vandaag met "alles is goed, gewoon afwachten". Koppig zijn, jouw lijf, jouw baby, jouw bevalling.

Succes straks!

Deel Deze Pagina