* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Zou je niet gestript willen worden dan Tibo? Lijkt mij dat ze dat vandaag wel al zouden doen als jij dat zou willen. Vaak bij een 2de werkt strippen toch wel vaker dan bij een eerste. :)

In iedergeval veel succes!

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn gesprek gehad, inwendig onderzoek gehad, maar alles zat nog potdicht, dus al die harde buiken hebben ook helemaal niks gedaan. Vliezen breken kan dus niet, inleiden met een ballon of gel doen ze niet na een ks, dat brengt te veel risico mee. Strippen heeft ze nou niet gedaan, heeft ze ook niks over gezegd, moet je dan al ontsluiting hebben of kunnen ze dat sowieso doen? Wist ik eik niet.. mss iets voor maandag.

Mijn lichaam weet volgens mij gewoon niet hoe ie moet bevallen. Als ze t gaan opwekken wordt t geforceerd en is de kans dat t in een ks eindigd groot.

Ik moet er even goed over na denken maar hoe ik nu er over denk, maandag moeten we terug ctg en controle, als dan alles nog helemaal dicht zit dan wil ik denk ik voor een keizersnee gaan. Alles doet zeer.. weer een week alleen met Liam trek ik dan echt niet. Dan maar een langer herstel. Maar we zullen t weekend en maandag maar ff afwachten..

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Bij jou nog bezig leelaatje? Of weer weg gezakt?

4. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad Tibo. Wil je graag natuurlijk bevallen? Of denk je na over een keizersnee? Ik hoop dat je er uit kan komen..

Hier gaat het vrij rap. Ik heb nu al bijna 2 uur regelmatige weeën en de verloskundige komt zo bij mij langs. Ben benieuwd hoeveel ontsluiting ik heb! :D spannend!

Ik heb nu voornamelijk veel rugweeën, zo nu en dan ook buik. Ze zijn nog goed op te vangen :) yay!

5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Fijn dat ze zo mee dachten Tibo! Snap heel goed dat je er over denkt om voor een keizersnee te gaan.

Super Lelaatje! Hopelijk al mooi wat ontsluiting

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik wilde heel graag natuurlijk bevallen, maar als dat betekend dat ik straks tot de 42 weken af moet wachten omdat ze niet in kunnen leiden of m'n vliezen kunnen breken en de kans dat t dan uiteindelijk nog in een ks eindigd, dan kiesman liever voor een geplande keizersnee en dan een gentle sectio.
    Maar goed.. Dit weekend eens goed over denken en maandag verder kijken..

Super leelaatje! Zet m op!

7. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja snap ik! Hopen dat het gewoon dit weekend vanzelf op gang komt!
    Mijn schoonzusje liep 10 dagen over. Ze wilden haar smorgens strippen, maar ze zat nog potdicht. 's Avonds begonnen de weeën en de volgende morgen had ze een dochter:) Dus het kan nog wel!

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Nou zeker! Haha.. Laten we daarop hopen dan! ;)

9. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Mijn zus werdt onderzocht met 39 weken en alles zat pot dicht. 6 uur later brak haar water. 😅

Ze kunnen idd niet strippen als alles dicht zit maar wel masseren wat soms schijnbaar kan helpen met het starten van ontsluiting.

Spannend, succes Lelaatje!

10. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Benieuwd hoe t bij leelaatje is 😊

11. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Oh spannend leelaatje! Is de verloskundige al geweest?

Fijn dat je even goed je hart hebt kunnen luchten tibo!
    Hopelijk start dit weekend gewoon de bevalling en heb je snel je kindje in je armen!

12. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    He Tibo wat stom dat alles nog potdicht zit! Kan me voorstellen dat je begint te twijfelen. Strippen kan idd alleen met ontsluiting. Vandaar dat ze het daar niet over gehad heeft. Denk er goed over na van het weekend! En zoveel wil het niet zeggen he, kan vannacht maar zo beginnen.

Lelaatje, spannend zeg! Is de vk al geweest? Hopelijk gaat het lekker vlot en is jullie kleine al geboren!!

Mommy, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dante!! Dat is lekker vlot gegaan zeg. Heel veel geluk gewenst!

Hoe is het verder met alle kersverse mama's?

Hier vandaag een kraamtranen dagje. Ik heb na de geboorte van D. een postnatale depressie gekregen. Alles komt nu weer boven + de angst dat het weer gebeurd zorgen bij mij voor weinig slaap. Ik lig maar te draaien en te woelen, de kleine man had vannacht niet zoveel zin om weer te gaan slapen dus vandaag niet zo'n lekker dagje. Hopelijk slaap ik vannacht wat beter.

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hè balen zo'n dag Linnepin. Kraamtranen horen erbij maar snap dat t een extra lading heeft bij jou. Doe rustig aan en probeer vooral lekker te genieten van je gezin! En de kraamhulp! 😉

Ben benieuwd hoe t bij leelaatje gaat! Hopelijk heeft ze haar zoontje al lekker in dr armen!

14. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Mommytoobee heel erg gefeliciteerd met je zoontje! Mooi op tijd zo een dagje na je uitgerekende datum :)

En Leelaatje ben benieuwd! Zal niet lang meer duren dus.

Ze zeggen meestal dat de tweede wat eerder komt, maar dat gaat voor jullie dus niet echt op he Tibo en Wenda.. Ik vond het wel jammer dat ik een keizersnee kreeg en niet mocht bevallen, maar aan de andere kant gaat het toch alleen om het eindresultaat en dat is je kindje in je armen! Dus misschien is het inderdaad niet zo'n gek idee om toch vooraf voor de gentle sectio te kiezen Tibo.

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Haha nee hier niet in ieder geval Caroline.. Morgen officieel langer zwanger als met Liam.

Ja ik begin ook steeds meer zo te denken, het ligt er heel erg aan of ik maandag wel ontsluiting heb of niet. En t is even omschakelen, maar stiekem heb ik heel de tijd al wel rekening gehouden met een keizersnee. Ach en dat herstel komt ook wel goed, al zal t met Liam wel echt even lastig zijn.

16. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Tibo, snap wel dat je daarover nadenkt. Een spoedkeizersnee is helemaal niks. Ze zeggen ook wel eens dat je van een geplande sneller hersteld dan van een spoed. Maar ik heb er geen ervaring mee. Hopelijk heb je maandag gewoon ontsluiting, of nog beter, ben je dan al gewoon bevallen:)

Linnepin, wat rot joh dat je toen een postnatale depressie hebt gehad. Laat je tranen lekker gaan en hopelijk voel je je morgen weer wat beter

Hier, even een dipje. Ml is er niet en komt ook voorlopig nog niet thuis. Mn schoonzusje is wel even gezellig geweest gelukkig. Maar ben nu helemaal alleen. En dan ga je zo lekker nadenken enzo:( ik ben echt bang dat de bevalling nog een paar weken op zich laat wachten.

17. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Hey ladies! Even snel een echo berichtje, vanuit het ziekenhuis.

Vannacht zijn we trotse ouders geworden van een gezond, prachtig en onwijs lief jongetje; Flyn.

Het was een heftige bevalling die helaas, maar uiteindelijk maar goed ook, in het ziekenhuis is geeindigd. Ik heb geweldige begeleiding gehad en Flyn doet het onwijs goed. Onwijs veel trotse moment al meegemaakt, waarvan één het voeden is met mijn geopereerde borst.

Ik ben benieuwd naar het volgende baby nieuws en zal snel alles weer even bijlezen! Toi toi dames! Ik denk aan jullie! 😘❤️

18. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Gefeliciteerd!! Nu lekker bijkomen.
    Geniet ervan en super dat het voeden lukt!!

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Gefeliciteerd leelaatje! Heftige bevalling dus.. maar fijn dat je goed begeleid werd en dat je er goed op terug kijkt.
    Geniet van jullie mannetje!

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hier alles rustig.. ga dr eik ook niet meer vanuit dat er voor maandag iets gebeurd..

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina