* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Wat fijn Leelaatje dat hij er nu is en dat alles goed gaat! Geniet ervan en je mag zeker heel trots zijn op jezelf.

2. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Gefeliciteerd Lelaatje! Wat een mooie naam! :)

Zelfde hier Tibo, ik verwacht niet wat tot na Dinsdag.

Iedereen een fijn weekend toegewenst! :)

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    *Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. *

♥♥Zwanger♥♥

21 Mei 2016
    Glaewil // 29 jaar // 1ste kindje // Jongen ♥

22 Mei 2016
    Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥

26 Mei 2016
    Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥

29 Mei 2016
    mltje // 27 jaar // 2de kindje
    NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥

30 Mei 2016
    Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥
    ydNEW// 31 jaar// 3de kindje // Jongen ♥

♥♥Afspraken♥♥

27 Mei Tibo // Controle gynaecoloog
    2 Juni Amelie // Controle verloskundige

Vlindertjes
    Lin1989 // Okt 2015
    Meijtje // Okt 2015

* Geboren 🍼🍼:
    Amm: Luuk // 1 Mei 💙
    Caroline1: Quinn // 3 Mei 💙
    Inky85: Floris // 8 Mei 💙
    Ikke: Liv // 12 Mei 💖
    Veela: Fenna //23 Mei 💖
    Linnepin: Luca // 24 Mei 💙
    MommyTooBee : Dante // 26 Mei 💙
    Leelaatje: Flyn // 28 Mei 💙

Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen,
    dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)

4. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Het lijstje met zwangeren wordt steeds korter:) Ik zag volgens mij ergens voorbij komen dat ydNEW ook bevallen is.

Tibo, snap dat je er nu niet meer op rekent. Maar lekker genieten van het weekend en het mooie weer dan:) Is je man thuis? Dan gaat de tijd vaak ook wat sneller hè

Glaewil, heb je dinsdag weer controle? Tis jou eerste of niet? Hopelijk duurt het niet zo lang meer!

Hier, ook alles rustig. En saai;) Ml is weer werken. Tis druk op het werk dus ik zie hem meer niet als wel. Maar goed, als het goed is is hij vanmiddag thuis:)
    Ik heb alleen van die venijnige steken in bovenbenen, vooral links. Echt zo apart. Het duurt maar een paar seconden, maar het doet zo'n pijn dat ik gewoon door mijn benen heen zak en de tranen in mn ogen springen. En dat gebeurt dan soms een paar keer achter elkaar en dan is het weer over. Misschien dat het te maken heeft met dat de baby zn hoofdje draait ofzo, maar ik voel de baby op dat moment niet bewegen. Dus wat het nou is

5. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Gefeliciteerd leelaatje! Dan ben je bog behoorlijk lang bezig geweest zeg! Nu lekker genieten van je gezinnetje!

Vandaag is de dochter van m'n zus jarig, dus de enige dag dat ze niet "mag" komen haha. Nu maar hopen dat ze luistert!
    Vanmiddag gezellig naar de verjaardag 😃

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    T lijstje wordt idd kort haha..

Ja m'n man is vrij, gister zei een vriendin, geniet van jullie laatste weekend met z'n 3e.. Dat wordt het gewoon sowieso.. Das dan wel weer heel gek! Haha..

Pff.. Drukke baan heeft jou man! Hopelijk is ie vanmiddag lekker thuis!

Haha, ik ken t nursekel, had ook een hoop datums waarop ze eigenlijk niet mocht komen. Zijn allemaal voorbij nou.. 2 juni zijn m'n man en ik 11 jaar samen, dat is nog wel een leuke datum dan! Maar hoop dat ze d'r eerder is!

7. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Gefeliciteerd lelaatje! Geniet ervan 😀

Hier vandaag naar meer voeding gegaan. Ze had zo vaak honger, dat we de hoeveelheid verhoogd hebben. Misschien komt ze dan wat minder vaak.
    S nachts slaapt ze nu goed gelukkig. Komt om de 3u voor voeding en dan slaapt ze weer. Is mee te leven 😉 Ze zeggen dat er nu 4u tussen gaat zitten, nu ze 120ml fles krijg. Gaan t zien.

Fijne dag allemaal! Hopelijk snel meer babynieuws

8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Leelaatje!

Hopelijk volgt de rest van de baby's nu ook snel!

9. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Haha ik zie het nog wel gebeuren dat ik van eerste plaats naar de laatste plaats op het lijstje ga. :D

Ja dinsdag weer controle en strippen. :) Heb zon gevoel dat strippen dan wel werkt, aangezien het afgelopen dinsdag ook best wel veel in beweging heeft gezet. Terwijl ik toen nog geen eens 1 cm had, dus hopelijk heb ik nu wel al 2/4 cm en mag het eindelijk beginnen. :)

Ik ben zo blij dat ml van huis mag werken deze laatste paar weken van zijn manager! Want idd zo alleen thuis was ook maar saai, nou ja nu zegt die af en toe van laat mij met rust ben aan het werk. :p

En die steken vervelend he! Ik denk dat het betekend dat baby indaalt en draaid idd, dus dat hoort erbij. Maar fijn is anders!!

@Ikke Fijn dat het snachts al zo goed gaat!

@Tibo Zo heb ik er ook nog niet over nagedacht! Wordt zo echt in 1 keer he. :p Raar idd, mischien moeten ml's ons even trakteren op een ''laatste'' date night. :D :p

10. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Gefeliciteerd Leelaatje! Lekker van gaan genieten!

Hier heel erg moeite met de borstvoeding. Dante wil zelf heel graag en doet t ook heel goed maar krijgt t niet helemaal voor elkaar. Vandaag is hij ook gekliefd, dit gaat hopelijk helpen om beter te drinken. Het is allemaal heel intensief en vraagt een hoop geduld en tijd. Het kolven gaat gelukkig wel best goed en dit kunnen we hem dan extra geven + dat hij wat extra kunstvoeding krijgt omdat hij toch wel achteruit ging. Ik zit dus nog niet helemaal op m'n roze wolk maar hopelijk kom dit snel..

11. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Wauw Lelaatje! Gefeliciteerd met Flyn! Fijn dat hij er is! Heel veel geluk gewenst. Pittige bevalling gehad dus? Geef het allemaal snel een plekje!

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Zo 41 weken.. Wie had dat gedacht. Ik niet iig.. maar hè verder niks aan de hand. Alles rustig..
    Hoe gaat t bij jullie?

13. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Ja gek he Tibo, hier ook rustig.
    Vandaag lekker de lakes in met ml en onze hond. 😄
    Lekker genieten van het lente weertje. :D
    Fijne dag allemaal dames. :)

14. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik herken het wel Mommytoobee! Omdat Quinn zo klein is kan hij ook nog niet zo goed drinken aan de borst. Ik ben toen gelijk begonnen met kolven omdat ik wel borstvoeding wilde geven. Maar moet dus elke voeding dubbelop, eerst met één kant voeden en dan zowel die kant als de andere kant nog kolven, elke keer die kolfspullen schoonmaken, ook 's nachts. Kost inderdaad heel veel tijd!

Tibo en Gleawil, 41 weken al! In ieder geval dus jullie laatste week nu, langer dan dat gaat het niet meer duren.

15. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hahaha.. ik dacht ff dat je de Lakens in bedoelde.. ik denk wat moet die hond er dan bij? 😉
    Geniet ervan! Laatste weekend met ze 2tjes!

16. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Ik vandaag precies 40 weken.. Maar ga denk ik niet bij die 5% horen die op de uitgerekende datum bevalt haha. Helemaal rustig hier..
    Fijne zondag iedereen!

17. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Nou dames waar blijft de volgende baby? Er rommelt dus nog niks bij jullie??

Caroline hier gelukkig de borstvoeding goed op gang en met een tepelhoedje drinkt hij heel goed. Hoef nu dus even niet meer bij te voeden met kunstvoeding. Ook het kolven gaat goed en krijg er een hoop uit. Hij was wat afgevallen maar er zat vandaag gelukkig alweer wat aan! Vanochtend is Dante ook in bad geweest, hij vond t heerlijk! Ti's zon lief en tevreden mannetje 😍

18. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Nunt.. Hier nog helemaal niks. Wenda, bij jou wel? Hoop t! T is je gegund!

Aah heerlijk MommyTooBee, lekker van genieten!
    Alles goed met alle babies verder?

Inky, ben ook heel benieuwd hoe t bij jullie gaat.

19. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Tibo en Glaewil, wat jammer dat het nog rustig is.
    Tibo, ben je al uit over de ks?

Mommy, fijn dat het zo goed gaat!

Hier, een raar dagje. Heb wat meer last van harde buiken. Ook heb ik een zeurend gevoel in mn buik. Niet pijnlijk ofzo, gewoon vervelend. Ik ben moe en het liefst ff helemaal alleen en ik merk dat ik totaal geen zin in eten heb. En ik ben echt snel sagarijnig;)
    maar niks wat op een bevalling wijst. Gewoon een prutdag:)

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Of t is een voorteken Wenda.. 😉 Even tijd voor jezelf voor dat t begint.

T ligt heel erg aan morgen en of ik ontsluiting heb of niet. Als t nog steeds 0,0 id dan denk ik idd da we een gentle sectio gaan plannen. Als t al wel iets is dan wil ik het nog wel de kans geven om nog verder te komen en dat ze dan de vliezen kunnen breken.
    Maar ik heb er een hard hoofd in.. heb eigenlijk de laatste dagen naar amper een harde buik of kramp gehad dus of t überhaupt nog iets doet daarbinnen.. geen idee. Haha..

De stiefzus van n beste vriendin had dit t zelfde.. bij de eerste ks ivm stuitligging.. De 2de wilde maar niet op gang komen, inleiden kan niet.. Zij heeft ook gekozen voor een 2de keizersnee toen. Ik baal wel van t herstel dan en je moet langer in het ziekenhuis blijven en ik ben bang dat in Liam heel erg ga missen.. mja. Komt wel goed.
    eerst maar s kijken wat ze morgen zeggen.. al is mn moeder ervan overtuigd dat t vannacht begint 😉

Deel Deze Pagina