Nou Tibo, ik hoop dat je morgen toch wat verder bent dan. Wij zijn vandaag in het nieuwe huis bezig geweest met de schoonouders. Gisteravond weer krampen en is vanacht weer weggetrokken maar heb een vreemd gevoel in mijn buik al de hele dag. Alsof ze heel laag zit en ineens dubbel zo zwaar is ofzo. Ook weer krampen en een heel weeig gevoel in mijn buik vandaag dus ik hoop dat dit betekent dat het vannacht echt gaat gebeuren.
Haha, de Lake District 😆 Ik hoop ook dat je morgen toch wel wat ontsluiting mag hebben! @Amelie succes vanacht mocht het doorzetten! @Wenda vervelend die prutdaagjes. Je denkt zal het nu doorzetten en dan de volgende dag is alles weer normaal. 😯
Nee nog steeds geen baby hier haha Hoe laat moet je morgen naar de verloskundige tibo? Hoe gaat t met jou leelaatje en met flyn?
Ik zal voor je duimen!m tibo! Ik heb t idee dat m'n meisje vanavond nog wat lager is gezakt, veel steken down there en heb haar "daar" ook veel voelen bewegen, alsof ze met d'r hoofd continu heen en weer aant draaien was.. Niet heel prettig haha. M'n man heeft d'r vanavond even toegesproken dat ze niet al te lang meer moet wachten en dat ze nou wel eens mag komen. Haha kijken of ze wel naar d'r papa luistert 😁
Nou zijn er vannacht nog baby's geboren? Tibo, succes vandaag!! Hier, alles weer helemaal rustig. Verwacht vandaag ook niks want denk niet dat ik bij de paar procent hoor die op de uitgerekende datum bevalt
Hier ook geen nieuws.. Ben benieuwd zo in t ziekenhuis. Succes allemaal vandaag! Weer een dag.. wachten 😉
Ctg waren ze niet helemaal tevreden over.. te weinig pieken in de hartslag, heb dr 1,5 uur aangelegen. Vanmiddag weer terug voor een ctg. En morgenvroeg weet en controle. Heb nu wel een heel klein beetje ontsluiting. Als de ctg ' s zo blijven dan morgen de knoop door hakken met de ks. Gyn zegt sowieso dat ik 50% kans heb op een ks.. ook al begint de bevalling wel vanzelf.
Oh dat is minder Tibo, succes vanmiddag!! Aan de ene kant mischien dan wel fijn dat je de ks zelf kunt plannen toch? In plaats van last minute stressen erover?
Wel goed dat ze t dan goed in de gaten houden en dat ze vanmiddag weer willen kijken.. Aan de ene kant fijn dat je een beetje ontsluiting hebt, aan de andere kant is 50/50 ook wel weer erg veel voor een keizersnede. Succes vanmiddag in ieder geval.
Ow dat is minder tibo. Succes vanmiddag weer. Best veel kans nog op een Keizersnede. Lastige keus zeg! Hier gaat alles zn gangetje. Liv zit aan de 120ml per fles, en groeit super. Verder een makkelijk meisje. Met mn vader daarintegen gaat t super slecht. Is echt n kwestie van weken geworden. Hij heeft geen energie, praten gaat steeds moeilijker en hij kan amper eten. Is helemaal ingevallen. Erg pijnlijk om te zien. Ga zo vaak mogelijk met liv naar hem toe, hoe moeilijk ik het ook vind hem te zien lijden zo. Vooral in combinatie met de hormonen zorgt voor veel huilbuien etc. Maar goed, we proberen nog van zijn aanwezigheid te genieten. Even een foto van onze trots erbij 😊