* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Wat een prachtig meisje Ikke! Inderdaad erg dubbel maar hopelijk is het toch ook genieten van de momenten die er samen nog zijn.

Ben benieuwd hoe het met Amelie is!

2. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ikke, wat een schatje!! Heftig hoor van je vader.

Tibo, oh dat is minder. Gelukkig houden ze het goed in de gaten. En ik denk dat ik in jou situatie toch voor een ks zou kiezen. Een kans van 50 procent is wel veel

Hier, even een dip. Ik heb flink last van de warmte en wil zo graag ons kleintje bewonderen. Maar ik heb het gevoel dat het nog wel een poos kan duren

3. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    #3323 Glaewil, 30 mei 2016
    Laatst bewerkt: 30 mei 2016
    Ikke hopelijk kun je nog een beetje genieten van de momenten samen.

Caroline1 ik ook! Behoorlijk stil aan die kant dus hopelijk duurd dat niet lang meer voor haar. :)

Wenda, en hoe vervelend zijn die mensen dan die zeggen van: goh ja langer dan 2 weken hoef je niet meer te wachten of die van: is nog maar eventjes toch. :p

Ik hoop dat het dinsdag op woensdag nacht doorzet na het strippen morgen. Anders donderdag ziekenhuis. :(

4. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Haha ja inderdaad Glaewil. Voor mij lijkt elke dag wel een week:p
    Pff jij moet echt lang wachten zeg. Duim voor je dat je niet naar het ziekenhuis hoeft!

5. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Haha ik weet hoe je je voelt Wenda!
    Ik probeer ook realistisch te blijven dat ze nog hartstikke mooi op tijd is als ze aankomende week komt, maar t duurt gewoon zoo lang haha.
    Vandaag m'n huis maar even onder handen genomen, beneden verdieping gesopt en gestofzuigd, wc's gedaan, badkamer en slaapkamer gedaan.. Koelkast uitgepluist en helemaal schoongemaakt.. Voor morgen staan de babykamer en koelkast in de schuur op de planning haha. Hopelijk kom ik zo deze week nog een beetje door 😂🙈

Ahh wat een heerlijk meisje ikke! En lijkt me inderdaad heel erg lastig als t zo slecht gaat met je vader. Probeer van alle momenten die jullie nog hebben samen te genieten! Zo veel mogelijk foto's maken met jullie kleine meisje zodat je later een tastbare herinnering hebt ook voor Liv!

Ben ook benieuwd hoe t bij Amelie gaat! Werd ook wel weer eens tijd voor een baby haha!

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Spannend bij Amelie! Ben benieuwd!

Wat een mooi meisje ikke! Hele moeilijke dubbele situatie met je vader. Hopelijk kunnen jullie nog een beetje samen genieten van Liv. Sterkte!

Wenda, t blijft maar duren hè. Hoop echt dat t snel komt voor jou.. wachten is echt niet leuk. Is je zoontje weer wat beter te handelen?

Glaewil, hopelijk doet t strippen morgen idd dan nog iets! Hoelaat moet je naar de vk? Of dat t vannacht gewoon begint.. 😉

NurseKel, jij hebt je dag goed besteedt! Haha.. Hopelijk duurt ook voor jou t wachten niet meer te lang!

Hier was de ctg vanmiddag goed.. al zag ik niet veel verschil met e van vanmorgen. Maar goed.. Zij hebben dr verstand van 😉 spookt nou alleen heel de tijd door mn hoofd dat we vandaag gewoon de knoop door hadden moeten hakken en voor een gentle sectio hadden moeten gaan. Dus ik denk dat we dat morgen gaan aangeven. De gyn zei ook, welke beslissing je ook neemt, t is allemaal goed. En ik ben er gewoon zo klaar mee.. alles doet zeer. Pff..
    Of dat t vannacht gewoon begint.. maar daar geloof ik niet echt in 😉

7. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Volg je gevoel tibo! Succes morgen.

Net gehoord dat mn broer en schoonzusje weer zwanger zijn.super leuk, maar zo dubbel nu... Weet even niet wat ik ermee moet

8. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Om 11.40, 12.40 Nederlandse tijd. :)
    Wel steeds harde buiken dus als ik al een beetje ontsluiting heb morgen denk ik dat het wel doorzet na het strippen aangezien het vorige week er ook wel flink door ging rommelen. :)

En idd gewoon doen wat jou het beste lijkt Tibo en wat jou het minst laat stressen. :)

9. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Vanacht werden de krampen steeds erger ben er nu wel zeker van dat het weeen zijn. 😆 ze komen ong om de 7 tot 10 minuten nu. :)
    En had net ook een beetje spotting ( Dat kan geen kwaad toch zo lang het maar niet vloeid? )
    Dus ben nu effe aan het timen en dan zo maar even de Birth Centre bellen. Spannend! 😁

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Oh spannend Glaewil! Eindelijk!!
    Nee beetje bloed kan geen kwaad volgens mij, is heel normaal.
    Hopelijk een voorspoedige bevalling! Heel veel succes! Zet m op!

11. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Sorry dat ik tijdje niet gereageerd heb, maar ik heb niet zo vaak mijn handen meer vrij. Ik lees vaak tijdens mijn nachtvoedingen wel mee, maar reageren lukt dan niet, want zodra hij ligt probeer ik ook gelijk weer te slapen, want krijg niet heel veel slaap nog.

Maar allereerst mommytobee gefeliciteerd met Dante en Lelaatje gefeliciteerd met Flyn! Wat een ontzettend leuke namen. Geniet van jullie kraamtijd.

En Gleawil, zet um op vandaag!

Tibo, kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent. En dan nog die onzekerheid over of het sowieso niet toch weer ks wordt. Kan me goed voorstellen dat je het dan liever gewoon inpland.

En Ikke, prachtig meisje heb je! Verder heel sterkte met je vader.

Met Floris gaat gelukkig alles goed. Schildklierwaarden zijn inmiddels bijgetrokken, later dan verwacht, maar kwam we wegens te vroeg geboren. Kinderarts was laatste keer erg tevreden, dus we hoeven niet meer terug te komen. Helemaal happy dus!
    Verder is het echt een mama's kindje; wil de hele dag bij me zijn, en even wegleggen wordt niet gewaardeerd. Draagdoek geen succes want hij is echt een kacheltje, en heeft het dan snel te warm.
    Gister zat ik er hier een beetje doorheen, s nachts heb ik vaak zo'n 4 uurtjes slaap. En overdag bijslapen wil niet omdat Floris en mijn dochtertje om de beurt slapen. Gister was mijn dochtertje ook erg moeilijk met veel driftbuien, nou toen zat ik er echt wel even doorheen.
    Vandaag gelukkig dagje alleen met mijn mannetje. Hoop dat ik wat kan bijslapen.

12. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Klinkt goed Glaewil! Heel veel succes!!

Tibo, hoe is het bij jou?

Hier, heb sinds gisteravond al zeurende buikpijn. Maar geen krampen ofzo. Heb slecht geslapen vannacht. Wist niet hoe ik liggen moest en toen ik net sliep ging zl lopen spoken. Heb het wel een beetje gehad nu. Vanmiddag om 5uur naar de vk. Zal wel niks bijzonders zijn. En vanavond moet ml weer werken dus wordt een pittig dagje

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Inky, wat fijn dat alles goed gaat met Floris! Kan me voorstellen dat t heel pittig is.. ben zo benieuwd hoe dat hier straks gaat.

Wenda, spannend. Doet jou vk wel aan strippen als jij dat zou willen? Succes vandaag!

Hier niks aan de hand.. Zo weer ctg en controle. We gaan voor een ks. Gister zei de gyn dat als we besloten wat we wilde t misschien s middags of de volgende dag al ingepland kon worden dus ik hoop heel erg op vanmiddag.

14. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Inky wat fijn dat de waarden eindelijk toch goed zijn!!
    En de draagdoek doe je dat skin op skin? Gehoord dat het dan temp zou moeten regulairen, maar ja mischien is sat ook wel anders per baby. ☺

Vervelend die nachten dat slapen niet zo lekker gaat Wenda. :(

Tibo mischien wel 2 kindjes op het lijstje vandaag dan! 😆
    31 Mei is wel een mooie datum of niet dan. 😊

15. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Wauw Tibo, dat zou toch super zijn als je vanmiddag je kindje kan ontmoeten! Spannend!
    En ja is echt wel even wennen tweede erbij. Mijn dochtertje is heel lief voor hem, kusjes krijgt hij genoeg, maar merk dat zij ook gewoon moe is door alle veranderingen en ze het niet gewend is dat mama nu af en toe bezet is. Weekenden met z'n vieren zijn heel gezellig, maar de dagen dat ik alleen met ze ben, zijn soms best pittig.

Hier ook even foto van mijn mannetje; Bekijk bijlage 502992

16. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ah Inky, wat een schatje!! Snap dat het pittig is. Iedereen moet er aan wennen.

Tibo, dat zou fijn zijn zeg als het vanmiddag kon! Ik hoop het voor je!
    Nee ben bang dat ze niet willen strippen. Doen ze pas vanaf 41 weken. Dua tis gewoon even standaard controle. Denk niet dat er hier voorlopig wat gebeurt.

Hehe er komen weer baby's aan:D

17. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Inky: wat fijn dat de waardes allemaal goed zijn nu! En wat een knap kereltje! Leuk al dat haar! 😍 Snap wel dat t heel lastig kan zijn inderdaad! Iedereen moet nog wennen aan de nieuwe situatie.

Glaewil: jeej! Wat fijn! Heel veel succes en zet m op!!
    Wenda: kan me inderdaad wle voorstellen dat je er dan doorheen zit. Kan je zoontje niet een dagje naar de oppas dat je even wat rust kan pakken?
    Hoe zou t met Amelie zijn?? Ben erv benieuwd!

Hier nog steeds erg rustig.. 😒

18. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Sn tibo: zet m op! Ik hoop voor je dat jullie vanmiddag nog kunnen!

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ben benieuwd hoe t gaat Amelie en Glaewil? ☺ Hopelijk alles voorspoedig!

Wij moeten morgen om 9 uur binnen zijn.. t was heel druk op de ok, dus wanneer we precies aan de beurt zijn voor de keizersnee weten we nog niet. Maar morgenavond hebben we ons meisje iig in onze armen! Mss nog wel veel eerder als t vannacht fzo begint 😉

20. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Spannend Tibo! Hier nog steeds om de 5/7 dus kan nog wel effe duren. :(

Deel Deze Pagina