Succes Tibo! Gisteren 22:30 aangekomen in birth centre na alle onderzoeken bleek ik al op 8 cm te zitten. Dus hup het bad in, maar toen werdt er door een dokter besloten dat ik naar boven naar het ziekenhuis moest. Dus met pers weeen uit de ene bad de rolstoel in en de lift in de andere bad. Al met al 1/2 uur geperst en toen is onze zoon Jonathan geboren om 01.01 1 Juli.
Wenda wordt iig binnen 2 uur terug gebeld door een voedingsdeskundige. Dat is al heel wat. Die heb ik de afgelopen dagen niet aan de telefoon gehad.
Gefeliciteerd Glaewil!! Nu lekker genieten Ikke, oke fijn! Mag ook wel dat ze nu eens echt even wat doen Hier, ik heb totaal geen energie meer. Hang maar een beetje op de bank terwijl ik eigenlijk echt in huis bezig moet. Maar mn fut is totaal op. En het kleine beetje wat ik nog heb gaat naar zl, want die is weer gigantisch aan het uitproberen. Ik probeer maar niet meer na te denken over wanneer en hoe lang het nog duurt want ik zie het totaal niet meer zitten
Fijn gleawil! Gefeliciteerd!!! Heerlijk genieten! Jeej tibo wat bijzonder! Hopelijk zetten de weeën door en kan je vaginaal bevallen!! Ik hoop t zo voor je! Ik ga duimen! Hier ook niks nieuws Wenda.. Denk dat wij straks gewoon overblijven met z'n 2e..
Hoop het ook voor je Tibo!! Haha inderdaad Nursekel jij loopt nog iets voor op mij toch? Heb je ook zo weinig energie? Ik heb de moed eigenlijk al een beetje opgegeven dat de kleine snel komt. Als ik smorgens wakker wordt zonder weeen heb ik die dag eigenlijk al afgeschreven. Zegt niks natuurlijk want het kan ook overdag beginnen, maar bij zl begon het smorgens om 4uur. Dus dan ga je daar toch weer een beetje vanuit. Voor zl hoop ik echt dat het niet lang meer duurt. Hij heeft er echt last van
Haha loop maar 1 dag voor hoor! En de dag opgegeven bij t wakker worden herken ik maar al te goed.. Vandaag even een flinke baaldag, ben t echt zat en dat wachten duurt nu gewoon zo lang.. Vooral omdat iedereen nu al een kleintje heeft.. Heb hier weinig last van gehad gelukkig maar vandaag lijkt t in alle hevigheid op te komen, pff gelukkig straks afleiding, lunchen bij m'n schoonzus en theetje drinken bij vriendin.
Niks aan hè dat gewacht. Ik erger me ook zo aan mensen die dan zeggen, ach nog maximaal 2 weken haha. Gelukkig dat je vanmiddag wat afleiding hebt! Hier is ml vanavond weer een keertje thuis. Hij heeft gezorgd dat hij niet hoeft te werken, dus kan ik lekker even ontspannen. En dan morgen maar bevallen
Wat fijn Gleawil! Gefeliciteerd en wat een mooie naam Ahh Wenda en Nursekel nu nog met z'n tweetjes aan het wachten. Knuffel voor jullie! Hoop dat jullie op dezelfde dag bevallen. Dan is er niemand die alleen hoeft te wachten!
Whow dames ik heb heel wat pagina's gemist 🙈 Allereerst Gleawil van harte gefeliciteerd met jullie zoon jonathan! Wat fijn dat hij er is! Enne leuke geboortetijd op die datum! Tibo, hoe is het? Jullie meisje al in jullie armen? Hoop dat je wachten beloond is met een prachtige baby! En dat alles is gegaan zoals gehoopt. Ikke, vervelend zeg dat jullie meisje zo'n honger heeft. Wij hebben D. uiteindelijk ook voeding voor hongerige baby's gegeven. Wel rustig aan opbouwen, dus eerst 1 schepje vervangen door die van hongerige baby's, daarna 2 etc. om de darmen er aan te laten wennen. Anders kan ze nog wel eens heel erg buikpijn krijgen. Verder voor de wachtende dames, hoop echt dat het niet lang meer duurt voor jullie! Dat wachten kan zo'n oneindig lang lijken te duren.. Hier gaat het heel goed! We moeten de kleine jongen steeds wakker maken 's nachts, dus nu 22.00 de laatste fles, dan om 03.00 een flesje en dan om 07.30 uur weer 1. En dan meld ie zichzelf dus niet. Maar omdat ie zo zwaar is moet ie nog steeds wakker gemaakt wotden, jammer. Maandag komen ze van het cb voor het eerst, hoop stiekem dat zij zeggen dat ik hem zelf mag laten komen. Maar dan nog mogen we met dit ritme niet klagen. Het is echt een lekker tevreden mannetje. Had wel wat moeite om z'n ontlasting kwijt te kunnen dus we doen nu 10 cc extra water in z'n fles. Nu gister en vandaag flink gepoept dus hopelijk komt dat ook lekker op gang. Zo zielig om te zien dat ie pijn in z'n buik heeft. Kraamhulp komt morgenochtend nog paar uurtjes helpen en dan is dat ook klaar. Ben echt zoo blij met haar geweest de afgelopen tijd! Geweldig lief mens!
Fijn dat ie t zo goed doet Linnepin! En inderdaad hopen dat ie gauw door mag slapen van cb! Haha Ben benieuwd tibo!! Al zal je ongetwijfeld je kindje nu wel in je armen hebben! Heerlijk genieten meid! Wij gaan vanavond nog maar even lekker uiteten omdat ik vandaag zo'n baaldag heb gehad. Lekker sushi eten; dan maar positief bekijken. Nu kan het nog makkelijk saampjes. 😊 Ik word nu wel gek van alle berichtjes van iedereen die vraagt of er al wat is, of t al rommelt en of ze al komt. Heel lief hoor dat iedereen zo meeleeft, maar ook zo frustrerend!
Linnepin hier nu ook voeding voor hongerige baby's gestart. Ze heeft 2 schepjes erin, en 1 gewone. Net heeft ze 3,5u ertussen gehad ineens. Er is hoop Lekker NurseKel. Krijg spontaan zin in sushi haha. Binnenkort ml maar eens meenemen 😉 Tibo al nieuws?
*Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje // Meisje ♥ 26 Mei 2016 Amelie // 28 jaar // 1e kindje // Meisje ♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ydNEW// 31 jaar// 3de kindje // Jongen ♥ ♥♥Afspraken♥♥ 2 Juni Amelie // Controle verloskundige Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 * Geboren 🍼🍼: Amm: Luuk // 1 Mei 💙 Caroline1: Quinn // 3 Mei 💙 Inky85: Floris // 8 Mei 💙 Ikke: Liv // 12 Mei 💖 Veela: Fenna //23 Mei 💖 Linnepin: Luca // 24 Mei 💙 MommyTooBee: Dante // 26 Mei 💙 Leelaatje: Flyn // 28 Mei 💙 Glaewil: Jonathan // 01 Juli 💙 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
Tibo, hoe is het? Ikke, fijn! Dat begint al goedLinnepin, fijn dat het goed gaat! Nursekel, heel slim nu kan het nog lekker. En dan vannacht bevallen Hier, veel last van een harde en gespannen buik. Maar zit totaal geen regelmaat in. Doet ook geen pijn maar is wel vervelend. En ik kan haast niet meer lopen zo zwaar is het van onder. Ik ben alleen bang dat ik het er nog een poosje mee moet doen
Nou.. iets anders gelopen. Rond 7 uur werden de weeën zo heftig, natuurlijk weer rugweeen, echt om de minuut.. en dat ga ok echt niet trekken met rugweeen ken ik nog van vorige x.. Dus om pijnstillend gevraagd, ctg was niet optimaal en dan geven ze liever geen ruggenprik. Dus morfine pomp gehad dus nu gelukkig wel zn werk deed. Wel hierdoor in een uur van 2 naar 5 cm gegaan dus ik dacht dit kan wel eens snel gaan.. maar bleef natuurlijk weer op 7 cm hangen.. Ze bleek ook weer een sterrekijkertje te zijn en na tig keer bloed van t hoofdje te hebben gehaald en onderzocht, waaruit bleek dat ze t moeilijk had is en om 12 uur gekozen voor een gentle sectio. We hebben mee gekeken hoe ze eruit werd getild en t was de bedoeling dat ze daarna bij mij kwam, maat ik lag op dat moment alleen maar over te geven, net als bij Liam, dus is ze lekker naar papa gegaan. Dus t liep gewoon precies t zelfde als bij Liam. Mijn lichaam kan gewoon niet bevallen.. al met al heb Ik er vrede mee maar wat was t weer ff heftig en pijnlijk. Maar ben heel blij dat ze er is! Tijdens de ks is wel mn baarmoeder een stukje gescheurd, dit hebben ze gehecht maar liep precies langs de urinebuis. Dus vrijdag een echo om te kijken of mn nieren goed werken en of de urine buis niet geraakt is. Als t goed is zaterdag naar huis. Ons meisje heet Evi, weegt 3710 en is om 12.44 geboren! ☺ Glaewil, gefeliciteerd met jullie mannetje! Eindelijk! Leuke naam! Wenda en nursekel, heel veel succes met wachten! Dikke knuffel!
Jeetje Tibo dat is weer niet vlekkeloos verlopen dus! Heel fijn dat ze er is! Hoop dat je snel opknapt en zaterdag naar huis mag! Heel veel geluk gewenst!
Jammer tibo dat het (net) niet zelf gelukt is, maar wel heel erg fijn dat het uiteindelijk alsnog een gentle sectio kon worden! Nu heerlijk genieten van jullie trots! Mooie naam ook! Ik duik nu m'n mandje in, hopen op een betere nacht dan afgelopen nacht, en als die wel zo slecht is dan graag met weeën 😁