Nou echo gehad. Kleine is 5,5 week wel kloppend hartje. Volgende week terug of het gegroeid of gestopt is. Dus hoe dan ook als het goed gaat dan ben ik in juni uitgerekend en wordt het eind mei gehaald. Nu afwachten...
Was je ovulatie later? Of klopt je banner dan niet? Of lag t echt achter op groei? Spannend hoor.. weer een weekje afwachten dan.. Succes!
Lelaatje, wat een mooie echo! En al kloppend hartje, super hoor! Hoop dat je verder geen bloedverlies meer krijgt. Meijtje, fijn dat er bij jou ook al kloppend hartje was. Hopelijk groeit het goed. Mltje, succes met de echo. Ben benieuwd. Ik moet nog toch volgende week dinsdag wachten voor de echo. Maar ik heb goede hoop deze keer. Hier nog volop moe, misselijk, zere boobies en moodswings
Zooo blij! Wat een opluchting! We hebben een mooi kloppend hartje gezien en kwam overheen met 6 weken en 3 dagen.
Oke! Ja was even benieuwd, bij mij was ie namelijk ook een halve centimeter. Dus volgens mij is dat dan een goede grootte? Zat er even aan te twijfelen want op m'n banner stond wat anders haha..
Mommytoobee, In deze stadium kunnen ze het nog niet exact opmeten. Het is milimeterwerk en ze zitten er al snel een milimeter langs. Straks bij de termijnecho is het veel beter meetbaar. En het vruchtje groeit nu 1 mm per dag dus waarschijnlijk zit jij nu al op ong 7 mm
Oooh! Ik ben zo blij dat jullie ook mooie echo's hebben gehad! Wanneer staat jullie volgende gepland? Bloedverlies is nu in ieder geval opgehouden. Heb nu wel weer kleine krampjes met vlagen, maar zeker niet zo heftig als gisteren! Hopelijk valt het allemaal mee. Ik ga in ieder geval vanavond lekker relaxen en vroeg op bed. Ben lekker moe! Als het hier bij blijft qua bloedverlies en krampjes, dan ga ik het vrijdag avond mijn ouders vertellen. Ben zo benieuwd!
Jaa ben ook blij dat iedereen een mooi kloppend hartje heeft gezien Tibo, nu jij morgen ook!! Spannend Leelaatje, hoe ga je het vertellen? Ik heb 23 oktober eerst weer een echo bij de fertiliteitsarts en daarna een afspraak bij de gyneacoloog waar ik waarschijnlijk de hele zwangerschap bij blijf lopen.
Mn laatste ongi was 6 augustus en onregelmatige cyclus. 23 september bloedverlies gehad (nesteling?) en 26e positief knaller... Controle streep lichter dan test, die kleurde direct op. Kon niet eerder testen omdat we bijna een maand op gran canaria waren en het daar alleen zonder hebben gedaan. Dus ergens daartussen is het raak geweest, wegens lange variërende cyclus heb ik geen idee wanneer mn eisprong is geweest. Net voor de vakantie had ik licht bloedverlies, te weinig voor ongi. Ik heb echt geen idee. Ik dacht verder te zijn omdat de test zo knalde... Maar ja volgende week of een weekje verder of is het gestopt... Tot nu toe zag het er goed uit. Geen idee, maar nu hoor ik officieel niet meer hier... Ben 4 juni uitgerekend (tot op heden)....