Tibo, wat heftig zeg van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Geniet lekker van haar Hier, gaat weer fijn vannacht. Zl werd krijsend wakker, de hond sloeg op hol. Nou hopen dat alles rustig blijft en we nog even kunnen slapen .En doe anders maar gewoon weeen
Fijn dat jullie meisje er nu is Tibo! Hopelijk vallen de complicaties van de keizersnede mee. Pff ik hoorde gisteren van iemand van zwangerschapsgym dat haar baarmoeder na de keizersnee niet wilde samentrekken, 3 liter bloedverlies had ze gehad. Wat dat betreft heb ik dus zelf echt wel geluk gehad dat alles bij mij goed gegaan is. Maar goed, jullie hebben wel mee kunnen kijken met de geboorte dit keer! Hopelijk ook een mooie foto reportage kunnen maken. Wat een lieve naam ook!
Goedemorgen dames. Vannacht gelukkig weer goed geslapen, helaas nog niks wat lijkt op een nadere bevalling.. Hoe is t met jou Wenda? Nog een beetje kunnen slapen? Ik ga vanmiddag maar even lekker een uurtje de stad in.. Moeten onszelf toch een beetje bezig houden 😁
Nursekel, jammer dat alles nog rustig is. Hopelijk vannacht dan slim om afleiding te zoeken! Red je dat nog, de stad in? Ik kan geen 5 minuten achter elkaar meer lopen. Ik heb maar foto's van zl besteld. Kan ik volgende week foto's inplakken. Ik vind het best lastig om afleiding te zoeken. Ik ben zo beperkt in wat ik kan. En ml is haast niet thuis. Ben vanavond ook weer alleen en dat zorgt wel dat de tijd voorbij kruipt. Maar ja Nee vannacht slecht geslapen. Zl was erg onrustig en heeft uiteindelijk tussen ons in geslapen. Dus ga nu maar even een dutje doen
Ja dat gaat nog wel. Maar ben t na een uur wel flink zat. Dus ben nu ff de primark in gegaan en nog wat dingetjes geshopt. Want ze had nog niet genoeg 😁 Morgen naar de verloskundige, gaan ze kijken of t mogelijk is om te strippen. Fingers crossed!
Succes morgen NurseKel! Morgen een dagje naar mn ouders. Even wat rust voor mij, en mn moeder die zich over de kleine meid ontfermd. Ben verschrikkelijk moe na een paar nachten weinig slaap. Even bijtanken en opa en oma blij haha.
Nursekel, spannend! Hopelijk kunnen ze je strippen en komt het op gang Ikke, lekker hoor! Groot gelijk Hier, ik ben maar begonnen met foto's inplakken van zl. Ben weer de hele avond alleen dus moet me zelf zien te vermaken Zl is echt vreselijk onrustig. Hij wordt steeds huilend weer wakker. Echt zo zielig. Ik voel me echt schuldig Kga zo maar lekker naar bed
He meiden! Ik ben na maandag helemaal uitgetuned, sorry! Ons meisje is dinsdagochtend geboren in het ziekenhuis. De weeën kwamen maandagochtend op en vielen halverwege de dag stil maar maandagavond ging het binnen een uur van niks naar helemaal los en kon ik tussen de weeën amper tot niet bijkomen waardoor ik echt een ruggenprik nodig had. Ons meisje kreeg het op het einde tijdens het persen moeilijk waardoor ze met de vacuüm geholpen is en daar heeft ze nu nog veel last van. Ze heeft dus extra zorg en aandacht nodig waardoor ik nog helemaal niet heb bij kunnen lezen hier. Ze heet Sofia en weegt 3845 gram en is 53 cm. Ik hoop snel bij te kunnen lezen. Iedereen die inmiddels ook haar kleintje in de armen heeft in ieder geval gefeliciteerd! Ik weet nu hoe mooi dat gevoel is.
Gefeliciteerd met jullie dochter Amelie!! Klinkt heftig hoor. Hopen dat Sofia er snel geen last meer van heeft. Zijn jullie gewoon thuis?
Amelie, gefeliciteerd! Klinkt idd heel heftig. Rust goed uit! Wenda en nursekel, ik hoop dat voor jullie de dag snel komt! Heel veel succes nog met wachten! Hier gaat t goed. Herstel van de 2de ks gaat eigenlijk heel soepel. Gisternacht niet geslapen, Evi was wat misselijk en heeft heel de nacht liggen woelen. Deze nacht gaat super. Ze drinkt nou ook heel goed gelukkig. ☺
*Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 29 Mei 2016 mltje // 27 jaar // 2de kindje NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ 30 Mei 2016 Wenda // 22 jaar // 2de kindje // Verrassing ♥ ydNEW// 31 jaar// 3de kindje // Jongen ♥ ♥♥Afspraken♥♥ Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 * Geboren 🍼🍼: Amm: Luuk // 1 Mei 💙 Caroline1: Quinn // 3 Mei 💙 Inky85: Floris // 8 Mei 💙 Ikke: Liv // 12 Mei 💖 Veela: Fenna //23 Mei 💖 Linnepin: Luca // 24 Mei 💙 MommyTooBee: Dante // 26 Mei 💙 Leelaatje: Flyn // 28 Mei 💙 Amelie: Sofia // 31 Mei 💖 Glaewil: Jonathan // 01 Juni 💙 Tibo: Evi // 1 Juni 💖 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
Amelie gefeliciteerd! Heftige bevalling gehad zo te horen! Fijn dat evi nu goed drinkt tibo! En erv prettig ook dat t herstel sneller gaat! 😊 Hier weer een goede/rustige nacht gehad. Moet om 12u bij de verloskundige zijn. Hoop zo dat ze me kan strippen! We gaan t zien! Hoe is t met jou wenda?
Tibo, fijn om te horen dat het goed gaat! Heerlijk hoor Nursekel, succes zo! Ik duim voor je Hier is alles nog zo rustig als wat. Ik vraag me af of het ooit nog komt haha Ik ben wel echt moe. Loop een beetje op mn tandvlees nu zl elke nacht aan het spoken is. Hij lijd er echt een beetje onder dus hopen dat de kleine snel komt. Mn buik staat echt op klappen. Heb ook al de hele week zo'n zeurende pijn. Maar ja, nog even volhouden
Oh balen Wenda! Vervelend dat je dan straks ook niet echt uitgerust aan de bevalling begint! Hier net terug van verloskundige, ze had 1vinger toegang dus net genoeg om te strippen. Hopen dat t wat uithaalt! (Ik vond t trouwens niet heel prettig dat strippen..) Anders zondagavond 20.00u melden in ziekenhuis voor ballon, en dan in principe maandagochtend vliezen breken en bevallen.. Wel fijn dat ik echt iets heb om naar uit te kijken nu 😊
Hopen dat het strippen dan wat doet!! Opzich een goed teken dat het geen prettig gevoel was. Heeft ze in elk geval haar best gedaan Fijn dat je duidelijkheid hebt! Sta ik straks alleen nog op het lijstje. Ik mag maandag nog een hele week
Klein beetje bij kunnen lezen.. Gefeliciteerd met Evi Tibo en jij met Jonathan Glaewil! Klinkt als een heftige bevalling Tibo, dan heb ik nog echt niks te klagen gehad denk ik zo. En bij jou ook Glaewil, best lang weeën gehad zo te horen. Wij zijn nu de moeilijkste dagen door lijkt het. Sofia drinkt nu goed aan de borst en heeft al wat minder last van haar hoofdje. Doordat ze zo'n last had had ze niet veel geduld om aan te happen dus hebben we het flesje gegeven op de momenten dat ze te onrustig werd bij het aanhappen. Het lijkt er nu op dat we de flesjes nu niet meer nodig gaan hebben. We hebben vandaag een dagje zonder visite en dat is echt heerlijk.
Gefeliciteerd Amelie! Fijn dat het herstel goed gaat tibo 😀 Het weekend reageer ik even op iedereen. Heb weinig energie momenteel. Dagje bij mn ouders geweest en was een emotionele dag. Ben nu beetje op 😔