* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Fijn dat het beter gaat Amelie!

Ikke, logisch dat je daar moe van bent

Hier, het rommelt hier sinds 6uur vanmorgen. Onregelmatige weeën. Ik moet me echt concentreren als ik er 1 heb, maar ze blijven onregelmatig. Hopen maar dat het doorzet

2. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Succes Wenda! Hopelijk zet t door. Ml heeft voetbaltoernooi vandaag. Straks met liv maar eens aan gaan moedigen. Eerste 'echte' uitje, dus ben benieuwd. Ben op alles voorbereid haha. Schone kleren voor beiden etc.

Geniet van t mooie weer allemaal!

3. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Oh meid ik hoop zo voor je dat het doorzet!! Een beetje kunnen bijslapen vannacht?
    Ik ben vannacht een uurtje wakkert geweest ivm buikpijn (ongesteldheidspijn) en veel harde buiken maar geen weeën helaas. Na een uurtje weer in slaap gevallen en nu helemaal nergens meer last van. Ik verwacht dat deze kleine meid er gewoon nog niet klaar voor is en dan hopelijk maandag komt!

Veel plezier ikke! Spannend lijkt me wel haha, ik zou ook alles dubbel meenemen, gewoon voor de zekerheid 😂 Bang dat ik iets vergeet haha. Have fun in ieder geval!

4. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Veel plezier Ikke!!

Nou het waren voorweeën denk ik. Tis weer haast gestopt. Pff kan wel janken

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ooh Wenda, ik hoop zo voor je dat het doorzet! Succes!

NurseKel, gelukkig is maandag ook niet meer zo ver weg! ☺

Ikke, veel plezier! En sterkte ook nog.. kan me heel goed voorstellen dat t een hele zware emotionele periode is.

Wij zitten klaar om naar huis te gaan! Zo Liam ophalen bij oma en lekker met zn 4e thuis komen! Heerlijk!

6. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hè Wenda.. wat balen! Mss dat t straks weer opnieuw begint! Kan onderhand hè! Succes meis!

7. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Balen Wenda! Ik hoop voor je dat ze weer terug zijn!!
    Hoe gaat t nu?

8. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ze zijn nog niet helemaal weg, maar tis ook nog lang geen bevalling. Ik kan haast niet meer lopen omdat alles me zeer doet en de weeen vooral dan komen. En ik heb last van de warmte. Tis niet mijn dag zeg maar :p

9. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Gefeliciteerd Tibo met Evi, fijn dat jullie nu lekker naar huis gaan. Wat vindt Liam van zijn zusje.

Amélie gefeliciteerd met Sofia. Fijn dat ze nu lekker aan de borst drinkt. Lijkt me ook niet niks zo'n vacuümpomp.

Wenda sterke vandaag met de warmte. Hoop voor jou dat de bevalling zich snel aandiend.

En Nursekel, benieuwd of het strippen wat gaat doen dit weekend. Maar fijn vooruitzicht dat je maandag sowieso gaat bevallen.

Ikke succes met jullie eerste echte uitje.

Hier gaat het goed, Floris blijft wel op 2 a 3 nachtvoedingen zitten en dat is wel pittig, maar ik slaap vaak tussen de middag even bij, en verder is het een tevreden ventje. Dinsdag naar CB ben benieuwd hoe hij gegroeid is!

10. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Bizar eigenlijk he.. Dat van sommige de kindjes alweer (bijna) een maand zijn.. En dat anderen nog aan t wachten zijn haha.

Fijn dag het zo goed gaat inky! Spannend dinsdag naar cb!

11. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Nou Wenda, ik hoop het voor je!

Tibo fijn dat jullie naar huis mogen en je gezinnetje zo direct compleet is :)

Gefeliciteerd Amelie met jullie dochtertje, fijn dat het nu de goede kant op gaat met haar.

Pff wat een warmte he. Heb Quinn nu alleen in een rompertje met korte mouw en ingebakerd in een hydrofiel luier liggen. Zonder inbakeren slaapt hij niet. Hopelijk is het dan niet te warm voor hem. Onze slaapkamer gaat ook nog qua warmte.

12. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Lijkt me inderdaad ook erg warm voor de kleintjes hoor!
    Onze slaapkamer ligt op t zuiden, dus is wel altijd heel erg warm als t een mooie dag is geweest..

Hoe is t Wenda? Zet t allemaal een Beetje door??

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik ben ook benieuwd Wenda.. ik hoop t zo! Hopelijk morgenvroeg een mooi bericht van jou ☺

14. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Ik denk dat dat wel goed komt tibo.. Normaal reageert Wenda wel wat sneller. Dus hopelijk heeft ze d'r kindje al in d'r armen!!

15. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ha dames, na een loodzware bevalling zijn wij papa en mama geworden van een zoon:) hij heet Joas en is bijna 8 pond. Ik reageer later ff uitgebreid

16. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Gefeliciteerd Wenda!!! Das een flinke jongen :)

17. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Gefeliciteerd Wenda! Fijn dat jullie mannetje er eindelijk is! Geniet ervan samen.

18. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Wauw Wenda van harte gefeliciteerd met Joas! Heel veel geluk gewenst!

Hoe is het met alle mama's? Doen jullie kindjes het goed?
    Hier hebben we echt een heel tevreden manneke wat alleen moppert als ie honger heeft en huilt als ie kramp in z'n buik heeft. We hebben vannacht voor het eerst de wekker niet gezet. Hij heeft om 22.45 z'n laatste fles gehad en meldde zichzelf weer om 05.30 uur, heerlijk! Heeft dus al een prima dag en nacht ritme, want overdag meld hij zichzelf wel om de 3 á 4 uur. Dus we mogen niet klagen 😊

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Oh Wenda, super! Gefeliciteerd! Geniet ervan met zn 4e!

Hier eerste nacht thuis gehad.. 1 grote ramp. Haha.. pff.. of t nou honger was, te stil, gewoon bij je willen liggen.m ik weet t niet.. we hebben iig allemaal niet veel geslapen. Alleen Liam, die sliep gelukkig overal doorheen ☺
    Hopelijk gaat vannacht beter! Verder is t echt een heerlijk propke en zijn we lekker aan t genieten!

20. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Gefeliciteerd iedereen met jullie kleintjes! Er zijn er dus nog maar een paar over! Succes met wachten, hoop dat de beepjes er snel zijn!!

Hier doet onze kleine man het goed. Drinkt plast en poept goed, huilt eigenlijk alleen als die honger heeft, slaapt lekker.. Eigenlijk een heel tevreden ventje. Zelf heb ik wel erg moeite om de borstvoeding te combineren met de rest vd dag. Het voelt echt alsof ik van voeding naar voeding leef.. Ook maak ik me echt met t minste geringste druk om hem 😳 Dat moet ik mezelf echt af gaan leren haha.. Heb ook enorme kraamtranen gehad vorige week, toen dacht ik echt dat t nooit goed zou komen..

Caroline ik vind t nu ook lastig met dit warme weer! Wat moet ik hem in godsnaam aantrekken. Gister gewoon nog romper korte mouw en shirtje en broekje aangehad. Opzich ging dat wel maar in z'n wiegje onder z'n laken en dekentje vroeg ik me af of t niet te warm zou zijn, aangezien onze kamer op t zuiden ligt. Hij voelde zelf niet té warm.. En hoe doen jullie dat met bijvoorbeeld ramen open zetten? Hij mag niet op de tocht liggen maar het zou wel lekker zijn af en toe wat frisse lucht naar binnen.. Lastig hoor allemaal, ti's ook nog zo nieuw haha. Hoe weet je nou of je t wel of niet goed doet.. 😉

Deel Deze Pagina