Hier weer 1 dramanacht gehad.. Morgenvroeg de huisarts bellen. Vriendin van ons dacht aan verborgen reflux. Dus even op Google gezocht, en alle symptomen komen overeen. Verklaart de onrust in haar lijf, het slechte slapen, veel willen eten etc. Hopelijk is hiermee de oplossing gevonden, hoe vervelend de oorzaak ook is. Fijne zondag allemaal! Hier bijslapen haha
Wenda gefeliciteerd meid! Ben je niet de laatste wachtende haha. Hier weer lekker geslapen vannacht. Dus vanavond naar t ziekenhuis voor ballon. Baal er stiekem wel van dat m'n lichaam t niet uit zichzelf is gaan doen. Maar goed, me daar overheen zetten en dan heb ik waarschijnlijk morgen m'n meisje in m'n armen! Fijn dat zo goed gaat Mommytoobee! Is toch een hele geruststelling! Tibo: zal vast wel even wennen zijn, ook voor de kleine. Hopen op een beter nacht aankomende nacht haha. Ikke: m'n nichtje heeft ook verborgen refluks gehad, wat bij haar hielp was haar na de voeding minimaal een half uur rechtop jouden en d'r bedje en wandelwagen iets schuin zetten zodat ze niet plat lag. Succes in ieder geval!
Nursekel heel veel succes vanavond/morgen het laatste meisje! Wenda wat fijn dat jullie jongetje er is, was ook nog een verrassing he! Van harte! Mommytoobee ik heb het raam open maar de gordijnen dan weer dicht, zo waait het niet zo hard en komt de zon ook niet binnen. En ook vandaag alleen een rompertje met korte mouw aan. Maar Quinn is ook al iets ouder en meer gewend om zichzelf op temperatuur te houden misschien? Ik voel gewoon met een vinger in zijn nekje of dat nog warm en ook weer niet te heet aanvoelt en dan ga ik ervanuit dat hij het niet te koud heeft.
Ja lastig he dat warme weer. Ik heb Floris met romper lange mouwen beentjes onder lakentje met de kinderwagen buiten in de schaduw staan. Zo voelt hij niet te warm of te koud. S nachts heeft hij wel dun dekentje over. Blijft dan 36,9 graden dus prima. Hier durf ik ook geen ramen open te zetten als hij in de kamer is. Ikke, misschien kan reflux kussen helpen. Deze heb ik ook besteld, heeft een hoek van 15 graden en Floris slaapt hier stuk beter op. En idd 30min rechtop houden na voeding. Hier ook nog hele slechte nachten. Floris komt om de 2,5 a 3 uur voor borstvoeding zowel overdag als s nachts. Ik zit nog op 8 a 9 voedingen per 24 uur. Dus hier s nachts ook steeds maar 3 of 4 keer anderhalf uur slaap. Verder is ie heel lief en huilt hij weinig. Ach ja, hij gaat vanzelf een keer naar minder voedingen.
Ikke, vervelend van de reflux. Hopelijk snel betere nachten Nursekel, jammer dat het niet uit zichzelf begonnen is. Gelukkig weet je dat je nog maar even hoeft! Warme weer, tis echt lastig ja. Joas ligt alleen in een luier en romper. Anders krijgt hij een te hoge temp. En zelfs dan is het nog opletten want hij het is hier erg warm boven. Niks aan met dit weer in bed Verder is Joas erg misselijk dus hij slaapt slecht. Alleen bovenop ons of in het voedingskussen doet hij even een dutje. Maar tis een heerlijk mannetje en zn grote broer is erg trots maar ook wel een beetje van slag. Maar komt wel goed
Inky refluxkussen wordt toch afgeraden ivm kans op wiegendood? Half uur rechtop houden doen we idd. Zijn nu over op fles van dr Brown met prematuurspeen. Dat schijnt ook iets te helpen. Ben benieuwd vanavond. Het is te heet om met haar op de borst te slapen.. NurseKel succes!
Oh dat wist ik niet. Maar ik gebruik met kussen met name in de kinderwagen en in de box, dus dan ben ik er bij. In onze wieg paste ie niet mooi dus ik heb gewoon boeken onder de poten van het hoofdeind gedaan. Hier trouwens gewoon reflux en niet verborgen. Als ik hem plat leg spuugt hij, en bij beetje gekanteld niet. Maar zou indd overleggen met je huisarts ikke.
Zo, ctg was perfect. Ballon zit! (Viel me 100% mee!) Nu nog even aan t ctg en daarna nog even proberen te vermaken. Gelukkig hebben ze hier in t ziekenhuis gloednieuwe kraamsuites en mag manlief lekker blijven slapen! Arts zegt dan er 90% kans is dat ze m'n vliezen kunnen breken morgenochtend, dus we hebben hoop!
*Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 29 Mei 2016 NurseKel // 24 jaar // 1ste kindje // Meisje ♥ Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 * Geboren 🍼🍼: Amm: Luuk // 1 Mei 💙 Caroline1: Quinn // 3 Mei 💙 Inky85: Floris // 8 Mei 💙 Ikke: Liv // 12 Mei 💖 Veela: Fenna //23 Mei 💖 Linnepin: Luca // 24 Mei 💙 MommyTooBee: Dante // 26 Mei 💙 Leelaatje: Flyn // 28 Mei 💙 Amelie: Sofia // 31 Mei 💖 Glaewil: Jonathan // 01 Juni 💙 Tibo: Evi // 1 Juni 💖 Wenda: Joas // 4 juni 💙 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
Gefeliciteerd Tibo en Amelia en Wenda! Borstvoeding gaat hier geweldig, maar jammer genoeg kan ik hem er snachts niet tot bijna niet afkrijgen dus slaap per dag minder dan 4 uur. Vandaar dat ik nog niet eerder gereageert had. Zijn er nog meer dames die (nog steeds) op borstvoeding zit? Hoop dat het bij jullie snachts allemaal soepeler verloopt!
Succes NurseKel! Hopelijk straks jullie kindje in de armen! Oef das pittig Glaewil! Luca krijgt de fles en das de beste keuze ooit geweest. Bij de eerste heb ik 10 dagen bv gegeven en vond het verschrikkelijk. Hier gaat de nachten heel goed. Hij heeft al een goed dag en nacht ritme al slaapt hij voornamelijk de hele dag 😳 Maar 's nachts maakt ie echt een lange ruk van zo'n 6 uur en daarna slaapt ie ook weer verder. Vanmorgen komen ze van het cb langs. Benieuwd of hij wat gegroeid is want hij drinkt z'n fles lang niet altijd leeg. Ach zo lang hij tevreden is vind ik het wel prima. Wat dat betreft volg ik gewoon lekker m'n eigen kop.
Goedemorgen dames! Hier vanochtend de ballon spontaan verloren: 2cm ontsluiting! Al de hele ochtend flinke pijnlijke harde buiken/ beginnende weeën met regelmaat. Ivm inleiding moeten ze t kindje goed in de gaten houden en word ik continu gemonitord. Gelukkig hebben ze een nieuw apparaat op proef die ik mag uitproberen die draadloos is en waar je zelfs mee kan douchen. Dus ik ben blij! (Nog wel hihi)
Goed bezig NurseKel! Succes vandaag en hopelijk snel jullie kindje in je armen. Eind vd dag afspraak bij ha voor liv. Ben benieuwd. Wel een redelijke nacht gehad. Met de nieuwe fles, en slapen op linkerzij kwam ze om de 3uur voor voeding. En paar keer tussendoor huilen. Dus valt mee.
Hier precies zelfde verhaal hoor Gleawil. Ik slaap ook steeds maar korte stukjes tussendoor s nachts. Want standaard om 2,5-3 uur voeden. Maar ik ben allang blij dat de borstvoeding zo goed loopt. Fijn dat de bv bij jou ook zo goed gaat! Bv is licht verteerbaar dus zal wel even duren voordat onze beebs gaan doorslapen. Bij dl was vanaf 3 maanden dat ze s nachts zo'n 5 uur tussen de voedingen ging laten. Hoop dat hij dat ook gaat doen.
Zet hem oo Nursekel! Hopelijk heb je jouw meisje snel in je armen! En de felicitaties voor alle newborn mama's! Ik zal kijken of ik vandaag alles even terug kan lezen! Hier gaat alles goed, Flyn drinkt goed aan de borst en slaapt al bijna door snachts. Hij zat binnen 6 dagen alweer op zijn geboortegewicht (4160 gram) en we zijn gisteren voor het eerst buiten geweest! Ben zo trots op hem. En mijn man is ook zo'n natural-papa, ook heel trots op en dankbaar met hem. ❤️💙 Nogmaals; zal hopelijk vandaag even wat teruglezen, ik kwam al een aantal heftige bevallingsverhalen tegen (Tibo.. Hoe gaat het met je?). Liefs! En liefs voor jullie kleintjes ❤️💩