* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Thx mltje, doe ik! :)

Aah meijtje, nou snap ik hem! Hopelijk groeit ie lekker door, wel fijn dat je dan volgende Week weer een echo hebt!
    Van mij mag je lekker hier blijven hoor, als je wil haha. :)

2. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    #342 mltje, 7 okt 2015
    Laatst bewerkt: 7 okt 2015
    Meijtje, als ik het zo lees zou het inderdaad wel kunnen kloppen dat je ong 5.5 week zwanger bent. Ik denk dat je een lange cyclus hebt gehad en dus ook een late eisprong . Stel dat je rond de 23e de innesteling (3.5 week) hebt gehad, omdat je ook wat bloed verloor. Ben je nu 2 weken verder.. dus 5.5 week. Maar dat is mijn theorie...haha! Hopelijk zie je volgende week dat ie weer gegroeid is. Een kloppend hartje is in ieder geval al positief!

3. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Succes zo Tibo!

Meijtje, ja dat is lastig als je niet precies weet wanneer je eisprong was. Maar als je op begin juni bent gezet, klopt die die bloeding qua innesteling wel. Blijf maar gezellig hier mee kletsen hoor! Kan bij iedereen nog wel geschoven worden in de exact uitgerekend datum.

Hier eindelijk een goede nacht gehad, ik lag er vroeg in en kleine meid sliep uur langer uit! Heerlijk!

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Bekijk bijlage 476012

Hier ook een mooie echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien! 😍 Ik Dacht heel ff dat t er 2 waren aar dat was de dooierzak.. haha!

Ik zou precies op schema zitten, ze kwam met t meten ook op 7.1 uit 😊

5. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Wat fijn Tibo! Mooie echo ☺️

6. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Mooie echo Tibo!! Lijkt indd net of het er 2 zijn

7. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Jaa wat goed Tibo! Fijn is dat he?!

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja heel fijn! Hele geruststelling! 😊

9. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Jeeeej! Mooie echo Tibo! :D

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Tibo mooie echo.
    Ja het wordt inderdaad een beetje gissen
    misschien heb ik wel een complete cyclus overgeslagen. Als het goed gaat wordt de kleine met 38 weken gehaald :) dan is het nog steeds mei.

11. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Pff nog steeds een beetje bruinverlies.. Zit me toch echt niet lekker hoor. Wie heeft hier ook nog last van??

12. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Mommytoobee, ik heb sinds zaterdag geen last van bloed gehad. Maar bruinverlies is niet erg. Dat is oud bloed. Wanneer heb je je volgende echo?

13. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik heb ook nog af en toe wel bloed en bij mij is het ook meer rood dan bruin. Maar er kan makkelijk een vaatje knappen bij de baarmoedermond. Heb het echt al vaak gehad maar het is dan gelukkig na een paar uur steeds wel over. Maandagavond echo dus hopelijk dan ook alles goed.

Fijn dat jullie de mooie plaatjes al gehad hebben!

14. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Het is ook helemaal niet veel ofzo maar af en toe een beetje gekleurd. Dat was ook 1 van de redenen dat ik maandag al de echo heb gehad, toen zat alles dus goed. Mijn volgende echo heb ik 2 november pas dus nog ff geduld.. Maar van zulke dingetjes word ik dan weer onzeker ben dan zo bang dat t door zet ofzo. Maargoed we kunnen niks anders doen dan afwachten!

15. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie dat jullie een stuk actiever zijn met hier schrijven!
    Wat fijn om te lezen dat er al heel wat goede echo geweest zijn! Toch altijd spannend die eerste echo!
    Ik heb hem net gehad en was ook goed. Termijn klopte precies, en kloppend hartje gezien. Weer een hele geruststelling. En zo wordt het ook allemaal een beetje werkelijker...

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn debstertjuh! :)

17. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Ah wat fijn Debstertjuh! 😊

18. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Vervelend Momtobee, dat je bloedverlies houdt, ik snap dat dit je onzeker maakt. Maar toch lees je heel vaak dat vrouwen bloed verliezen in het eerste trimester, en dat er dan helemaal niks mis is met het vruchtje. Schijnt er vaak gewoon bij te horen.

Wat fijn dat jij ook een goede echo had debstertjuh

19. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Inky85 het is niet veel en ook niet rood.. Maar ben iedere x bang als ik naar de wc ga dat het dan wél rood is. Had dit me allemaal zo anders voorgesteld, dacht echt dat ik meteen op een roze wolk zou zitten maar vind het allemaal zo spannend en ben zo bang dat t mis gaat! Kan er slecht mee om gaan, zou willen dat ik wat relaxter was! Iemand tips? ☺️

20. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Mooi Tibo :) en fijn Debstertjuh ^_^
    MommyTooBee heb ergens gelezen op het Internet (vraag mij niet waar :p) dat je rond 7 weken een "vervolg innesteling" kan hebben en dat bloed soms ook wen beetje. Of het waar is weet ik niet. Hier ook best wel een beetje bang. Wil eerst de echo zien en het hartje horen! Dat lijkt pas ba 12 weken te gebeuren voor mij dus hopelijk heb ik er dan wat meer vertrouwen in ook. :)

Deel Deze Pagina