Wat fijn Denstertjuh! Onzekerheid blijft gewoon. Ondanks dat een zwangerschap superfijn en mooi is blijf je toch altijd een beetje onzeker. Eerst of het hartje klopt, dan de 12-wekengrens, dan de 20-wekenecho, dan de 27-wekengrens, dan de bevalling. En als het kindje eenmaal geboren is worden je zorgen alleen maar groter... haha! Probeer er toch een beetje van te genieten. Het is zo speciaal en je maakt het maar 1 of een paar keer in je leven mee. Misschien helpt de gedachte dat áls het misgaat je er toch niets aan kan doen. Hoe moeilijk het ook is. Je moet er gewoon vanuit dat het wel goed gaan. En ja, is makkelijk gezegd en ik moet soms ook even die knop opdraaien. Maar tot nu toe heeft iedereen een kloppend hartje gezien en dat is al heel positief. Tot zover mijn preek..
Mooi gesproken Mltje haha. Ik heb vorige week nog een armbandje gekocht daar staat op; follow your dreams & be positive. Daar probeer ik me maar een beetje aan vast te houden.. Haha
Ik denk dat een beetje onzekerheid er ook wel bij hoort. Maar inderdaad zoals mltje al zegt; je hebt er niks over te zeggen en je kan er niks aan doen. Ik moet nog 3 weken wachten op de echo, hierdoor voelt t voor mij nog wel eens onwerkelijk en moet ik mijzelf er soms aan herinneren; ohja ik ben zwanger. Maar so far so good bij iedereen, laten we ons vooral daar op focussen en inderdaad lekker genieten!
lieve meiden ik twijfelde om jullie dit te laten weten. omdat ik bij jullie ook geen angsten wil oproepen. maar ik weet ook dat het fijn is om met jullie te delen. dus vandaar! vanaf afgelopen dinsdag avond had ik flinke buikpijn wat alleen maar erger werd. donderdag ochtend heb ik het ziekenhuis gebeld. deze zei dat buikpijn er bij hoort.. en dat als het erger werd ik moest komen. toch voelde het niet goed. dus ik mijn huisarts gebeld.. met het verhaal .. tja wie weet had ik wel een blaasontsteking. maar het bleef in mijn hoofd zitten. ik moest meteen komen. daar aangekomen wilde mijn huisarts een echo maken (dat kan hier) en dat hebben we gedaan. het kindje was moeilijk te vinden werd gegokt op 5,5 week ipv 7. hoogstwaarschijnlijk is mijn lijf zich aan het klaar maken op een miskraam maar dat is nog niet zeker.. vooralsnog geen bloed en de buikpijn is wat afgenomen! tuurlijk behoorlijke paniek en verdriet.. we gaan zien hoe het loopt geen idee hoe het gaat lopen! maar meisjes.. ik hoop zo dat jullie echo's er goed en mooi uit blijven zien! dat gun ik iedereen! Liefs!
Oh lin1989 wat schrikken zeg! Ik hoop echt voor jou dat het toch goed zit.. Wil je wel veel sterkte wensen, het is hoe dan ook spannend.. Hopelijk krijgen we binnenkort toch goed nieuws van jouw kant! Hou je ons op de hoogte?
Hè Lin, wat een naar bericht! Krijg je nou binnenkort nog een echo om te kijken hoe t er voor staat of niet? Heel veel sterkte..
Och Lin, wat moet jij een zware week hebben gehad. Goed dat je het deelt, het is altijd fijn om over te praten en daar zijn deze groepen voor. Ik hoop zoooo voor je dat het goed komt en het geen miskraam wordt.
Dank jullie voor jullie steun meiden.. as woensdag hebben we n echo in t zh. Deze stond al gepland. Mocht ik veel buikpijnen krijgen moest ik de dokter weer bellen. Maar hij zei het is gewoon even afwachten. Hoe spannend en onzeker dat ook is! Merk wel dat mijn hele lijf wat van slag is qua eetlust enzo.. en ben even gestopt met mvm,. Trok t ff niet om steeds op die potten te piesen.. als t woensdag goed is ga ik wel weer verder!
Oh wat moeilijk moet dat voor jullie zijn Lin. Ik hoop dat alles toch goed is. Maar woensdag is ook wel weer erg lang wachten nog! Pff.. Ben me hier net ook rot geschrokken van een best wel lichte test. Controle streep was dikker dan de test streep en eerst was dat andersom. Gelukkig ook wel wat gegoogled en dan schijnt het vaker te gebeuren maar hoeft niet per se iets te zeggen. Maar in combinatie met het bloedverlies (ook vanochtend weer) maak ik me toch super veel zorgen. Maandag hebben we de echo..
Jeetje caroline.. voor jou ook spannend zeg! Gelukkig weet je over 2 dagen meer! Stom dat je in dit proces soms alleen maar kan afwachten.
Caroline1, kan me goed voorstellen dat je daar erg van bent geschrokken! Wel fijn dat je maandag de echo hebt, dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Succes maandag en hopen op een mooie echo!
Lin1989 ,sterkte. Ik ben ook terug gezet naar 5,5 week, met een net op gang komend hartje. Donderdag moet ik terug om te kijken of het goed gaat. Dacht nu al 8 weken te zijn... Niets is minder waar. Heel veel succes. Hopelijk mogen we aankomende week alle 2 een goede echo hebben en dat de kleintjes later verwekt zijn....
Spannende week voor jullie zeg.. pff.. heel veel succes met wachten! Hopelijk een hele mooie echo deze week!
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ A Terme: 23 Mei 2016 Caroline1 // 26 Jaar // 1ste Kindje Glaewil // 29 Jaar // 1ste Kindje Meijtje // 31 Jaar // 3de Kindje A Terme: 24 Mei 2016 A Terme: 25 Mei 2016 Tibo // 27 Jaar // 2de Kindje Linnepin86 // 28 Jaar // 2de Kindje A Terme: 26 Mei 2016 MommyTooBee //25 Jaar // 1ste Kindje A Terme: 27 Mei 2016 NurseKel // 24 Jaar // 1ste Kindje Ansjje // 31 Jaar // 2de Kindje A Terme: 28 Mei 2016 mltje //27 Jaar // 2de Kindje lin1989 // 26 Jaar // 1ste Kindje leelaatje // 30 Jaar // 1ste Kindje Staffie84 // 31 Jaar // 2de Kindje A Terme: 29 Mei 2016 Amm // 24 Jaar // 1ste Kindje Inky85 // 29 Jaar // 2de Kindje A Terme: 30 Mei 2016 Bambino15 // 29 Jaar // 2de Kindje Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Debstertjuh // 33 Jaar // 3e Kindje A Terme: 31 Mei 2016 Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Veela // 29 Jaar // 1ste Kindje ♥♥Afspraken♥♥ 12 Okt Caroline1 // 1ste Echo 13 Okt Inky85 // 1ste Echo 13 Okt Amm // 1ste Echo 13 Okt MommyTooBee // Intake VK 14 Okt Lin1989 // Echo ZH 15 Okt Meijtje // Echo 20 Okt Caroline1 // Afspraak Gyneacoloog 21 Okt Linnepin86 // Intake VK + Echo 22 Okt Tibo // Intake VK 26 Okt Gleawil // Intake Midwife 29 Okt NurseKel // 1ste Echo 02 Nov MommyTooBee // 1ste Echo 03 Nov Inky85 // Intake VK + Termijnecho Jongetje (-), Meisje (-), Blijft Geheimpje (-) Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen.
Ik heb donderdag echo, dan weet ik waar ik heen moet (sowieso naar juni) of dat ik van de lijst moet. Wordt wel in mei gehaald dan met 38 weken. Wel een mei kindje <3