Ja met al een kleintje van 1,5 zondag wel pittig zijn. We zullen zien.. Goed hoop dat t nou anders gaat zijn.. Willen jullie t geslacht weten? Weet dat t nog ver vooruit is en dat we eerst de eerste weken maar eens door moeten komen maar ben wel benieuwd.. Bij Liam met 16 weken geslachtsbepaling laten doen, we hebben nog een bon daarvan dus denk we dat nu weer doen..
Jaaaaah ik kom me nu ook echt hier melden! Vanmorgen echt een duidelijke streep Bekijk bijlage 473937
Ik zat nog even jullie berichten terug te lezen. Hopen op betere zwangerschap dit keer Tibo! Dit wordt voor mij ons tweede kindje. Heb vorige keer goede zwangerschap, maar met 30 weken opeens stoppen met werken en verplichte bedrust ivm zwangerschapsvergiftiging. Daarna ging het goed en met 37 weken thuis kunnen bevallen. Ik wil het geslacht ook graag weten, maar denk dat ik wacht tot de 20 weken echo. Als ik me kan inhouden Ik wil nu met name heel graag snel die eerste weken door. Door de miskraam in juli nu toch wat bang voor weer een vroege miskraam. Qua kwaaltjes valt het bij mij nog mee; vooral moe en gevoelige onderbuik en af en toe zeurende pijn in buik en liezen. En heel soms vlaagje misselijkheid.
Ohja en ik ben 29 mei uitgerekend! Zal ik straks even een lijst maken voor het overzicht? Hebben jullie VK al gebeld? Ik ga morgen eerst week naar Mallorca, dus bel na mijn vakantie als ik ruim 5 weken ben.
vandaag al weer een donkerdere streep dan gisteren Dus ik blijf hoopvol maar ook erg angstig... Vorige zwangerschap had ik nergens last van, alleen maagzuur. Wel eerder gestopt met werken ivm achterliggende groei, en uiteindelijk is ze gehaald met 37 weken. KS want ze lag in stuit
♥ Zwanger ♥ Glaewil (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Mei 2016 - ♥♥ Tibo (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 25 Mei 2016 - ♥♥ Linnepin86 (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 25 Mei 2016 - ♥♥ Staffie84 (?? jaar) ?? kindje Uitgerekend op: 25 Mei 2016 - ♥♥ Amm (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Mei 2016 - ♥♥ Inky85 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Mei 2016 - ♥♥ ♥ Afspraken ♥ 13 Oktober Amm eerste echo
Heb ff een lijst gemaakt? Klopt ie zo?? Staffie84, hoe oud ben jij en hoeveelste kindje? Fijn dat het streepje alweer duidelijker is. Dat geeft goede hoop
Ha dames, Ik meld me ook weet nog niet hoeveel ik kom kletsen maar kan jullie in elk geval allemaal nog volgen vind ik leuk! Ik ben 30 mei uitgeteld. Ga maandag (4weken) weer inschrijven bij de vk. Ik wil het geslacht weten. Bij de eerste ook gedaan en nu weer. Vind het met alles makkelijker. Ik ben heel de dag echt kots misselijk en rugpijn en hoofdpijn. Mijn symptomen lijken helemaal niet op die bij de eerste. Ik eet nagenoeg niet maar ben bij de eerste ook gestopt met roken en nooit meer begonnen dus dat heb ik nu niet die snaai buien hihi Ja buikjes... Bij de vorige zwangerschap met 5 weken al zwangerschapsbroeken. Aangezien ik nu niet eet hoop ik dat dat nog even niet hoeft haha
♥ Zwanger ♥ Glaewil (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Mei 2016 - ♥♥ Tibo (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 25 Mei 2016 - ♥♥ Linnepin86 (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 25 Mei 2016 - ♥♥ Staffie84 (31 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Mei 2016 - ♥♥ Amm (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Mei 2016 - ♥♥ Inky85 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Mei 2016 - ♥♥ Bambino15 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Mei 2016 - ♥♥ ♥ Afspraken ♥ 13 Oktober Amm eerste echo
Leuk het lijstje Mn uitgerekende datum wordt 29 mei, misgeteld is net ff anders met cryo's haha Ben 31 en 2e kindje Wij willen ook graag het geslacht weten. Als verassing zou ik ook echt heel leuk vinden maar ja...we hebben nu veel roze spullen dus als het een jongen wordt wil ik toch wel wat blauwe babyuitzet halen haha
Ik heb het aangepast. Ja ik heb hetzelfde met geslacht. Wij hebben nu ook meisje en veel roze spul. Het is ook wel praktisch om te weten. En daarnaast ben ik heeeeeeel nieuwsgierig haha
Bij de eerste wilde we het heel graag weten omdat ik altijd heb gezegd, als ik kinderen mag krijgen wordt het een dochter. En ik wilde heel graag mn moeder (die helaas is overleden) vernoemen. Als het een jongen was geweest was het uiteraard net zo welkom maar had ik wel echt even aan het idee moeten wennen. Voor nu heb ik geen enkele voorkeur, maar omdat we veel roze hebben is het wel praktisch om het nu ook te weten hihi
Ben met alles tevreden maar zou een jongen wel leuk vinden dan heb ik het allebei. Ik wil maar 2 kindjes namelijk
Wij hebben al een jongen.. ik zou voor mezelf een meisje heel leuk vinden maar Liam heeft tot nu te alleen nog maar nichtjes dus is misschien dan een broertje wel zo fijn voor hem. Haha.. anders blijft ie nog de enige jongen in de familie. We zullen t zien.. 😉 Hier nog steeds een opgeblazen buik en als ik te laat ontbijt dan wordt ik een beetje slapjes maar verder nog niets bijzonders 😊
Leuk dat je hier ook bent Inky! Morgen het nieuws aan mijn man's ouders vertellen! (Moet het mijn werk zo snel mogelijk laten weten invm met health and safety en vond dat onze ouders het eerst moeten weten) We hebben een Anne Geddes calender gekocht en schrijven op 23 Mei 'baby uitgerekend'. Kan niet wachten om hun reactie te zien! ^_^ Word voor hun eerste keer opa en oma zijn. Aankomende vrijdag naar de dokter, die ons dan info gaat geven, mischien testje doen en dan ons gaat doorverwijzen naar de vroedvrouw.
Leuk idee van de kalender Glaewil! Hier heb ik dinsdag een afspraak staan bij de ivf arts. Omdat de vorige poging is mislukt krijg je altijd een tijdje later een evaluatiegesprek. Deze is toevallig as dinsdag dus ik hoop dat ze dan een echo maakt of me bloed laat prikken. Woensdag is mn vriend jarig, dit vieren we niet maar mn vader, zus en zwager komen wel eten. Dan wil ik voor het eten onze dochter dr nette jurk uittrekken en dat daaronder dan het shirtje zit met hoera ik wordt grote zus hahaha Op mn werk zal ik het dan volgende week ook al vertellen. Hun weten van ons ICSI traject, en weten dus ook dat ik een terugplaatsing heb gehad
Indd leuk idee van die kalender glaewil. Spannend wat de reactie zal zijn. Bij mijn dochtertje werden mijn ouders en die van mijn man ook beide voor eerst opa/oma. Ze waren toen helemaal in tranen haha. Hier lijkt het mij ook leuk om een jongen te krijgen, vooral ook voor mijn man. Maar nog een meisje lijkt me weer heel leuk voor dochtertje. Blijft altijd spannend, maar beide super welkom! Wij gaan morgen op vakantie naar Mallorca met de hele familie ivm 35 jaar getrouwd van mijn ouders. Superleuk natuurlijk, maar wil het eigenlijk nog niet vertellen. Wil eerst een echo achter de rug hebben voor ik het vertel. Maar ze weten wel van mijn miskraam, dus kan natuurlijk zeggen dat we bezig zijn en ik daarom niet drink.
Thanks ^_^ Veel succes op die afspraak! Ja dat is idd ook een heel leuk idee zo als je al 1 of meerdere kinderen hebt!