* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Wat fijn die mooie echo's!

Lin, hoe gaat het met jou? Nog veel last? Hopelijk morgen een goede echo!

Lelaatje jij ook succes morgen!

Blijft spannend, zelfs na een goede echo. Hopelijk voelen we onze kindjes snel zodat het allemaal wat echter wordt :)

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Leelaatje, succes weer morgen!

3. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier nu weer meer bloedverlies... Laatste 4 dagen al, alleen is het meer geworden. Denk niet dat het nog goed gaat komen. Over 2 dagen echo, ben meer verdrietig dan zenuwachtig... Want mijn gevoel zegt dat het over is. Wie weet komt het vandaag of morgen helemaal los

4. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Meijtje, wat verschrikkelijk. Wat zul je je, op zijn zachts gezegd, rot voelen. Hoop nog steeds voor je dat alles goed zit. Heb je alleen bloedverlies of ook buikkrampen? Wat duren de dagen dan lang he?! Hopelijk heb je snel zekerheid.

Ik zou je nu het liefst een hele dikke knuffel willen geven :(

5. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Sterkte Meijtje.. Wat een verdrietig nieuws.

Verder fijn dat de echo's van vandaag ook goed waren! Lela, ik hoop dat jij morgen ook een mooi plaatje te zien krijgt!

En Veela, herkenbaar! Gelukkig heb ik het niet de hele dag maar vanochtend ook de wasbak van dichtbij bekeken...

6. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Ah Meijtje wat een vreselijke situatie! Ik hoop dat t donderdag tóch allemaal goed zit.. Veel sterkte in ieder geval!

7. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meijtje!

En succes morgen leelaatje!

8. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    @meijtje; pffff wat ontzettend balen. Heb je ook kramp? En is verlies helderrood met stolsels ofzo anders? Ga voor duimen meid.

@lelaatje; succes morgen!

@Amm; wat fijn dat jij ook een mooie echo had!

9. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Heej meiden. . T gaat.. sinds vanmorgen buikpijn en flink bloedverlies. Morgen echo.. we gaan t zien. . Maar denk dat het klaar is!

meijtje vervelend zeg die onzekerheid bij jou! Kan je nieut evt eerder terecht?

10. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Pfff lin, wat een narigheid! Die onzekerheid lijkt mij echt vreselijk. Gelukkig weet je morgen meer. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Heel veel sterkte!

11. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Succes vandaag Lin! Hoe laat mag je? Ik hoop nog op goed nieuws maar ben er een beetje bang voor!

Hier nog een week wachten tot de eerste echo. Voel me verder goed. Zo nu en dan wat misselijk, pijnlijke borsten en slecht slapen maar het is prima te doen.

12. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Lin1989 wat vreselijk rot voor je.. Hopelijk heb je toch een goede echo vandaag.. Sterkte!

En Leelaatje jij ook succes vandaag met de echo!

13. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Jeetje Lin, jouw verhaal raakt mij echt.. Jullie hebben al zo lang gewacht en dan overkomt jullie dit. Wat kan het soms toch oneerlijk zijn.. Hoop op een wondertje voor jullie vandaag!

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja stolsels beginnen nu ook.... Krampen voel ik niet. Nooit gedaan ook. Zelfs niet bij bevallen. Dus dat is voor mij geen uitgangspunt.

15. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Lieve meiden

dank jullie wel! Vanmiddag om 14uur hebben we n afspraak. Fijn dat we straks meer weten. Want merk dat we beide emotioneel n btje op zijn!
    Eerst baal je dat t maar niet lukt. Dan ben je onverwachts heel blij en dan bam.. wordt je weert0 terug gemikt. Over n paar weken vindt ik vast de moed weer!

Succes meiden die vandaag/morgen/vrijdag n echo hebben.

Ik hou jullie op de hoogte!

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Leelaatje, hoe was je echo?

Jeejtje lin.. wat een verhaal. Gelukkig heb je straks wat duidelijkheid, dit is niet te doen! Ik duim voor je!

17. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Dames, ik zit al tijdje met een dilemma. Morgen kan ik de griepprik halen. Dit doe ik nu al 3 jaar wegens zware astma. Als ik de griep krijg kan ik ervan uit gaan dat ik in het ziekenhuis beland met een longonsteking. Nu heb ik, gelukkig, al 3 jaar geen griep gehad. Maar ik ben nu heel erg aan het twijfelen of ik de griepprik moet halen. Ik lees op internet veel verhalen dat het in de eerste trimester niet aangeraden wordt. Mijn huisarts en gyneacoloog zeggen dat het geen kwaad kan. Maar snap die verdeeldheid niet...de ene zegt van wel en de andere van niet. Dan vertrouw ik het al niet zo. Alleen het risico nemen dat ik dit jaar met een longontsteking in het ziekenhuis lig lijkt mij ook niet echt goed voor het kindje in mijn buik. Wat vinden jullie?

18. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Jeetje, Lin... Ik ga zo hard voor je duimen... :(

Mijn echo was weer heel mooi! Ik mag over anderhalve week terugkomen. Volgende week donderdag een afspraak met de verloskundige voor een intake!

Vandaag het hartje gezien en gehoord! Zo mooi om te zien, ben helemaal verliefd!

image1.jpg image2.jpg

:( hij plaatst de foto's op de kop haha :D

19. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leelaatje!!

@ Mltje ik heb ook ernstig astma en ga zeker de griepprik halen. De schade is groter voor het kindje als je erg ziek wordt door de griep waarbij longproblemen verholpen moeten worden, dan dat je het beperkt doormiddel van de griepprik. Mijn longarts raad het ook ten zeerste aan.

20. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Jeej wat mooi lelaatje!!

Super bedankt Amm! Ja dat dacht ik dus ook, maar ben ook bang dat ik een miskraam krijg. Misschien raar, maar dat maakt mij aan het twijfelen. Aan de andere kant lijkt mij prednison tijdens de zwangerschap ook niet ideaal. Denk dat ik het maar gewoon ga doen en dat ik er niet teveel bij moet nadenken ;)

Deel Deze Pagina