Is het geen optie om het een maand uit te stellen? En dan als je de 12 wkn voorbij bent alsnog de griepprik halen..
Mooie echo lelaatje!!Super Mltje, ik zou zeker de griepprik wel halen, om precies dezelfde reden als Amm zegt. Snap dat je voorzichtig wilt zijn, en de risico´s op een miskraam zo klein mogelijk wilt houden. Maar denk indd dat een kuur prednisolon meer kwaad doet als 1 griepprik.
Lelaatje superfijn weer zon goede echo! Ook fijn dat je zo vaak langs mag komen, dat geeft dan ook weer wat meer zekerheid he! Geniet er lekker van.
Bedankt dames voor het advies. En Linnepin dat was een goede tip. Ik heb net de huisarts gebeld en ze houden er één gereserveerd voor mij. Dus krijg het nu 16 november. Dan ben ik 12 weken en 2 dagen en voel ik mij er een stuk beter bij
leelaatje wat een mooie echo! gefeliciteerd! Hier helaas verdrietig nieuws.. begin van de middag ben ik zelf het vruchtje verloren.. en dat bevestigde de echo net in het ziekenhuis ook! we hebben een fijn gesprek gehad bij onze arts.. Ik ben zwanger geworden na een hsg onderzoek (baarmoederfoto) doordat ik toch zelf zwanger ben geworden moeten we het nu weer een jaar zelf de kans geven. omdat de kans na de hsg en de miskraam weer heel groot zijn om zelf zwanger te worden.. we zouden eerst in januari beginnen met iui.. dit is begrijpelijk.. maar ook weer slikken voor ons! de tijd zal het gaan leren! meiden ik ga me eerdaags afmelden bij dit forum bedankt voor jullie steun de afgelopen dagen.. en ik duim/hoop voor jullie dat jullie allen mooie echo's en zwangerschappen hebben! wie weet kom ik nog eens kijken bij jullie! Liefs!!
Lieve Lin! Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte met het verwerken en hopelijk zijn jullie, wanneer jullie er klaar voor zijn, weer snel zwanger. Ik gun het jullie zo erg. Wat kan het soms oneerlijk zijn he?! Dikke knuffel!!
Ah Lin wat verdrietig! Ik hoop dat het jullie gegund is om snel papa en mama te mogen worden! Het is inderdaad wel begrijpelijk dat jullie het weer eerst moeten proberen maar als je al zo lang bezig bent en iedere maand weer teleurgesteld wordt kan ik me indenken dat dit voor jullie wel weer slikken is. Mogen jullie wel direct weer deze maand aan de slag? Was je baarmoeder helemaal schoon? Ik hoop echt onwijs dat je snel weer een positieve test in handen mag hebben en het een dikke plakbeeb is! Dikke knuffel!
Sorry helemaal over jouw bericht heen gelezen. Ook zo verdrietig! Hoe laat hebben jullie morgen de echo? Succes en sterkte! Ook voor jullie hoop ik snel op een dikke plakbeeb!
Yeah gelukkig ook mooi nieuws! Fijn dat het hartje klopt! En lekker dat je over 1,5 week al terug mag komen! Klopte de termijn met wat je zelf dacht of hebben ze het niet opgemeten?
Lin heel veel sterkte! Wat rot zeg.. t is jullie zo gegund! Meijtje, hopelijk nog hoop voor jullie! Succes met afwachten voor de echo..
Lin, wat een verschrikkelijk nieuws en dat na zo'n lange tijd wachten! Heel veel sterkte! Hoop dat jullie snel alsnog papa en mama mogen worden! Leelaatje, wat fijn dat de echo zo mooi was! Lekker op die roze wolk. Meijtje, heel veel succes en sterkte de komende dagen. Hoop dat er alsnog een mooie echo voor je uitkomt!
Lin1989 wat een vreselijk verdrietig nieuws ben er helemaal stil van. Wat zullen jullie je ontzettend rot voelen zeg.. Heel erg veel sterkte komende tijd!
Heel veel sterkte lin1989, hoop zo voor je dat jullie binnenkort weer zwanger zijn, nadat jullie dit verdriet een plaatsje hebben kunnen geven, en dan van een plakbeeb.
Oow Lin.. Ik vind het zo erg voor je heel veel sterkte toegewenst. En Meijtje, succes vandaag. Hou je ons op de hoogte? Ik duim voor je.
Ik heb zo mn intake gesprek.. stelt niets voor maar is op een of andere manier toch weer een beetje spannend. Haha..
Succes met de intake Tibo! Vond het ook wel spannend hoor, haha. Ben nog steeds erg onzeker, bijna geen klachten behalve wat moe en pijnlijke en grotere borsten. Maar dat is het dan ook.. Ik voel me zo niet zwanger! Ik zou bijna gewoon misselijk willen zijn ter bevestiging.. Pff nog 2,5 week wachten tot de echo. Weet iemand hoe groot de kans is dat t goed gaat nadat je een kloppend hartje hebt gezien?.. Maak me d'r druk om dat t mss gestopt is ofzo
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ A Terme: 23 Mei 2016 Caroline1 // 26 Jaar // 1ste Kindje Glaewil // 29 Jaar // 1ste Kindje Meijtje // 31 Jaar // 3de Kindje A Terme: 24 Mei 2016 A Terme: 25 Mei 2016 Tibo // 27 Jaar // 2de Kindje Linnepin86 // 28 Jaar // 2de Kindje A Terme: 26 Mei 2016 MommyTooBee //25 Jaar // 1ste Kindje A Terme: 27 Mei 2016 NurseKel // 24 Jaar // 1ste Kindje Ansjje // 31 Jaar // 2de Kindje A Terme: 28 Mei 2016 mltje //27 Jaar // 2de Kindje leelaatje // 30 Jaar // 1ste Kindje Staffie84 // 31 Jaar // 2de Kindje A Terme: 29 Mei 2016 Amm // 24 Jaar // 1ste Kindje Inky85 // 29 Jaar // 2de Kindje A Terme: 30 Mei 2016 Bambino15 // 29 Jaar // 2de Kindje Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Debstertjuh // 33 Jaar // 3e Kindje A Terme: 31 Mei 2016 Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Veela // 29 Jaar // 1ste Kindje ♥♥Afspraken♥♥ 15 Okt Meijtje // Echo 20 Okt Caroline1 // Afspraak Gyneacoloog 21 Okt Linnepin86 // Intake VK + Echo 26 Okt Gleawil // Intake Midwife 29 Okt NurseKel // 1ste Echo 30 Okt Tibo // Termijn echo 02 Nov MommyTooBee // 1ste Echo 03 Nov Inky85 // Intake VK + Termijnecho Jongetje (-), Meisje (-), Blijft Geheimpje (-) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen.