Vervelend mommytoobee, ik heb geen idee wat de kansen zijn of percentages, ik denk wel dat t een heel goed teken is als je nu al een kloppend hartje hebt gezien, daar hou ik me maar aan vast. Vertrouw op je lichaam en je beebje.. Hopelijk kun je een beetje gaan genieten al zal dat na de volgende echo meer zijn, en na de 12 weken.
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 23 Mei 2016 Caroline1 // 26 Jaar // 1ste Kindje Glaewil // 29 Jaar // 1ste Kindje Meijtje // 31 Jaar // 3de Kindje 24 Mei 2016 25 Mei 2016 Tibo // 27 Jaar // 2de Kindje Linnepin86 // 28 Jaar // 2de Kindje 26 Mei 2016 MommyTooBee //25 Jaar // 1ste Kindje 27 Mei 2016 NurseKel // 24 Jaar // 1ste Kindje Ansjje // 31 Jaar // 2de Kindje 28 Mei 2016 mltje //27 Jaar // 2de Kindje leelaatje // 30 Jaar // 1ste Kindje Staffie84 // 31 Jaar // 2de Kindje 29 Mei 2016 Amm // 24 Jaar // 1ste Kindje Inky85 // 29 Jaar // 2de Kindje 30 Mei 2016 Bambino15 // 29 Jaar // 2de Kindje Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Debstertjuh // 33 Jaar // 3e Kindje 31 Mei 2016 Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Veela // 29 Jaar // 1ste Kindje ♥♥Afspraken♥♥ 20 Okt Caroline1 // Afspraak Gyneacoloog 21 Okt Linnepin86 // Intake VK + Echo 26 Okt Gleawil // Intake Midwife 29 Okt NurseKel // 1ste Echo 30 Okt Tibo // Termijn echo 02 Nov MommyTooBee // 1ste Echo 03 Nov Inky85 // Intake VK + Termijnecho Jongetje (-), Meisje (-), Blijft Geheimpje (-) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen.
Laten jullie een geslachtsbepalingsecho doen of wachten jullie tot de 20 wkn echo? Of misschien willen jullie het geslacht nog helemaal niet weten.. Ik twijfel. We krijgen begin dec. de sleutel van ons nieuwe huis en dan kunnen we alvast de babykamer in orde maken..
Bij Liam hebben we met 16 weken geslachtsbepaling laten doen, ik wil dit eigenlijk nu weer, man twijfelt nog.
Linnepin, wij laten geen geslachtsbepalingsecho doen. Ik ben onder controle bij de gynaecoloog dus we krijgen ook wat meer echo's. De vorige keer konden ze het met 16 weken zien en vroegen of we het wilden weten. Toen hebben wij bewust gewacht op de 20-wekenecho. Gezondheid staat voor ons boven het geslacht. En denk dat we dat nu weer zo gaan doen. Wel leuk dat jullie in december gaan verhuizen. Lekker alles fris en nieuw voor als de baby komt. Ik denk dat je die keuze zelf moet maken. Of met 16 weken of met 20 weken.. jullie kunnen ook de babykamer als laatste doen. Maar snap ook heel goed als je het eerder wil weten. Het is ook allemaal zo leuk en spannend!
Kans op succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 6e week: 87% kans op een succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 7e week: 97% kans op een succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 10e week: 99,4% kans op een succesvolle zwangerschap Bron: NVOG
Ik wacht ook met de 20weken echo betreft geslachtsbepaling. Ik wil ook eerst weten of alles goed en gezond is, en als bonus het geslacht. Wij verhuizen ook in december naar ons nieuwe huis, ws rond de kerst. Babykamer laat ik dan eerst nog leeg, en dan verven we die later. Ik heb superveel zin in onze verhuizing, krijg nu al nesteldrang haha
k neem afscheid, hartje is gestopt. Mini zat er nog wel, dus ik hoop dat het met 1,5 week er uit is, anders word ik weer gecurreteerd, geen cytotec meer voor mij. Meiden heel veel succes en plezier met jullie zwangerschappen!
Wat vreselijk nieuws Meijtje Heel veel sterkte! Hopelijk kan je het een plaatsje geven. Hele dikke knuffel!
Sterkte Meijtje! Wat verdrietig! Hopelijk komt het zelf af en blijft een curretage je bespaard! Veel geluk! Ik hoop echt dat je snel zwanger bent van een plakbeeb!
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 23 Mei 2016 Caroline1 // 26 Jaar // 1ste Kindje Glaewil // 29 Jaar // 1ste Kindje 24 Mei 2016 25 Mei 2016 Tibo // 27 Jaar // 2de Kindje Linnepin86 // 28 Jaar // 2de Kindje 26 Mei 2016 MommyTooBee //25 Jaar // 1ste Kindje 27 Mei 2016 NurseKel // 24 Jaar // 1ste Kindje Ansjje // 31 Jaar // 2de Kindje 28 Mei 2016 mltje //27 Jaar // 2de Kindje leelaatje // 30 Jaar // 1ste Kindje Staffie84 // 31 Jaar // 2de Kindje 29 Mei 2016 Amm // 24 Jaar // 1ste Kindje Inky85 // 29 Jaar // 2de Kindje 30 Mei 2016 Bambino15 // 29 Jaar // 2de Kindje Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Debstertjuh // 33 Jaar // 3e Kindje 31 Mei 2016 Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Veela // 29 Jaar // 1ste Kindje ♥♥Afspraken♥♥ 20 Okt Caroline1 // Afspraak Gyneacoloog 21 Okt Linnepin86 // Intake VK + Echo 26 Okt Gleawil // Intake Midwife 29 Okt NurseKel // 1ste Echo 30 Okt Tibo // Termijn echo 02 Nov MommyTooBee // 1ste Echo 03 Nov Inky85 // Intake VK + Termijnecho Jongetje (-), Meisje (-), Blijft Geheimpje (-) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen.
Sterkte Meijtje, het zit jullie ook echt niet mee zeg.. Hopelijk lukt het om het verdriet een plekje te geven.
Hoe gaat t met iedereen? Hier s morgens echt super misselijk.. mn zoontje staat er elke ochtend op te kijken hoe ik aan t overgeven ben.. germ. Haha.. Heb gelukkig al mn vroege diensten deze maand naar Kate diensten mogen ruilen, dat scheelt al heel veel.
Hier gaat het heel aardig. Wel onwijs moe en de hele dag misselijk. Niet zo erg dat ik iedere keer moet overgeven of niets binnen hou maar ik herken dit helemaal niet. Toen ik zwanger was van ons zoontje ben ik hooguit 3x misselijk geweest. Oh en onwijs zere boobies, auw! Maar goed al met al echt prima te doen! Moet wel iedere nacht 2 of 3 x plassen, ook dit herken ik niet. Alleen op einde van de zwangerschap. Lijkt wel of de boel wat verzakken is na de eerste haha.
Hier gaat het naar mijn idee té goed.. Nog steeds alleen pijnlijke borsten en savonds moe. Maar daar blijft t bij.. Zo onwerkelijk allemaal. Maak me er echt druk om of t wel goed zit.. Maargoed het blijft afwachten