* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Hier neemt de misselijkheid bizarre vormen aan ;) Was ik vorige week alleen in de ochtend een beetje misselijk is het nu vanaf 13.00uur tot wanneer ik in slaap val. Gelukkig hoef ik niet veel over te geven. Verder hoofdpijn en ontzettend moe en ook iets vaker plassen. Het vervelendste vind ik dat ik vanaf de positieve test niet meer kan doorslapen... Ik word middennacht wakker en kom dan niet meer in slaap. Hopelijk veranderd dit een beetje na de 12 weken. Verder voel ik mij top...haha! ;)

Mommytoobe, ik snap je volkomen, maar misschien ook wel fijn dat je niet zoveel klachten hebt. Lekker van genieten :)

2. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Gaat goed hier!

Pijnlijke borsten zijn bij mij afgenomen, ze zijn nu nog wel gevoelig als ik er in knijp. Tepels zijn wel heel gevoelig en gezwollen, met het afdrogen moet ik daar gewoon rustig aan doen haha! :D

Verder nog steeds heel moe, kan zo rond het middaguur goed inkakken dat ik eigenlijk naar bed wil. 's Avonds ook vroeg naar bed, kwart over negen kan ik mijn ogen nauwelijks openhouden. En de misselijkheid komt in vlagen. Veel heftige kokhals momenten gehad, maar nog net niet overgeven.

Staan er volgende week nog echo's gepland?
    Ik heb de 26e weer 1.

3. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Leelaatje...haha lekker charmant he dat kokhalzen ;)

Ik heb vrijdag de 23e weer een echo!

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik heb heel de middag liggen slapen, echt zo moe. En vanavond weer een verjaardag dus wordt nog een lange avond. Was bij mn zoontje helemaal niet zo oe. . Maar dat maakt mss net t verschil, dt ik er nu al 1 rond heb rennen van 1,5. ☺

5. veela

veela Actief lid

25 apr 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pijnlijke borsten, erg moe en de hele dag misselijk. Verschijnende keren de toiletpot bewondert maar alles over voor dat wondertje in mijn buik! Hoop wel dat de misselijkheid met een paar weken afneemt... Gek genoeg wel erg veel zin in vette dingen op het moment:D

6. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Sterkte Lin, wat balen zeg! Hoop dat het snel raak is voor jullie en dat het mag blijven.

7. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Jij ook sterkte Meijtje.

8. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Hier gevoelige borsten, bh's beginnen te krimpen (Mijn broeken trouwens ook) :p , heel (vaak) moe, meer boertjes , vaak beetje misselijk als ik honger krijg en vaak misselijk rond 5 in de avond tot verschillende tijden. Gelukkig niet overgeven(misselijk) en ergens gelezen als je 8 weken voorbij gaat zonder overgeven(misselijk) dat het waarschijnlijk ook niet meer komt. \o/

9. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Glaewil hopelijk blijft de misselijkheid weg, maar bij mijn vorige zwangerschap begon ik pas misselijk te worden met 8 weken (t/m week 16). En ook nu lijkt de misselijk met 8 weken erger te worden. Achja, hoort er bij, maar heel prettig is het niet.

Veela, grappig! Ik heb juist zin in heel veel groente of juist zoetigheid.

Tibo, hier hetzelfde. Ik was bij nr 1 ook niet zo moe. Soms een beetje, maar dit is 'on another level', zeg maar ;)

10. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    * Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. *

♥♥Zwanger♥♥

23 Mei 2016

Caroline1 // 26 Jaar // 1ste Kindje
    Glaewil // 29 Jaar // 1ste Kindje

24 Mei 2016

25 Mei 2016

Tibo // 27 Jaar // 2de Kindje
    Linnepin86 // 28 Jaar // 2de Kindje

26 Mei 2016

MommyTooBee //25 Jaar // 1ste Kindje

27 Mei 2016

NurseKel // 24 Jaar // 1ste Kindje
    Ansjje // 31 Jaar // 2de Kindje

28 Mei 2016

mltje //27 Jaar // 2de Kindje
    leelaatje // 30 Jaar // 1ste Kindje
    Staffie84 // 31 Jaar // 2de Kindje

29 Mei 2016

Amm // 24 Jaar // 1ste Kindje
    Inky85 // 29 Jaar // 2de Kindje

30 Mei 2016

Bambino15 // 29 Jaar // 2de Kindje
    Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje
    Debstertjuh // 33 Jaar // 3e Kindje

31 Mei 2016

Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje
    Veela // 29 Jaar // 1ste Kindje

♥♥Afspraken♥♥

20 Okt Caroline1 // Afspraak Gyneacoloog
    21 Okt Linnepin86 // Intake VK + Echo
    23 Okt Mltje // 2e echo + gesprek gynaecoloog
    26 Okt Gleawil // Intake Midwife
    29 Okt NurseKel // 1ste Echo
    30 Okt Tibo // Termijn echo
    02 Nov MommyTooBee // 1ste Echo
    03 Nov Inky85 // Intake VK + Termijnecho

Jongetje (-), Meisje (-), Blijft Geheimpje (-)

Vlindertjes

Lin1989 // Okt 2015
    Meijtje // Okt 2015

Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen,
    dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote)
    Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen.

11. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Hier ook erg moe en hele dag wel misselijk, maar gelukkig niet met overgeven. Verder snel last van maagzuur en oprispingen.
    Ik lig ook steeds vroeg op bed, en wordt dan s nachts wakker ivm plassen, en dan lig dan uren te woelen omdat ik niet weer terug in slaap kom.
    Verder ook soms een erg opgezette buik:$ Ben vrij slank van mezelf dus dat valt dan erg op. Vandaag ook alweer wat positiespijkerbroeken gekocht, wil er eigenlijk nog niet zo vroeg aan, maar mijn eigen broeken zijn allemaal erg strak en dat zit gewoon niet lekker meer bij mijn buik.

Bij mij zijn kwaaltjes ook meer bij de eerste, maar zoals Tibo als zei komt dat ws ook omdat er nu ook al een kleine van 1,5 rond loopt te springen.

Komende weken wat vrije dagen en middagen opgenomen, want heb steeds moeite om het werk de hele week vol te houden.

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dank jullie meiden, gelukkig is mini zelf gekomen, dooierzakje gepakt met garnaaltje eraan. Samen met mijn man afscheid genomen van ons sterretje.

Dank jullie voor de steun, we gaan verder, hopen snel weer zwanger te worden en te blijven.
    Allemaal mooie en voorspoedige zwangerschap het is jullie zo gegund.

13. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Pff jeetje Meijtje.. fijn dat je samen afscheid hebt kunnen nemen. Heel veel sterkte!

14. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik loop vanaf week 7 ofzo in positiebroeken.. mijn eigen broeken zaten ook totaal niet meer lekker.. kan mn buik ook niet meer inhouden dus je begint t al wel een beetje te zien.

15. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Fijn dat het spontaan is gekomen Meijtje en jullie samen afscheid hebben kunnen nemen. Sterkte en hoop op een gezonde zwangerschap hierna!

16. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Ah dan ben ik gelukkig niet de enige die nu al in positiebroeken loopt. Vond het zo snel, vorige keer pas bij week 16 ofzo.

17. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Meijtje, gelukkig is het toch vrij snel zelf gekomen. Fijn dat jullie er op deze manier samen afscheid hebben van kunnen nemen en helpt dit met het verwerken van jullie verdriet. Hopelijk zijn jullie weer snel zwanger. Sterkte!

18. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Ik heb nu ook al week losse blousejes aan en wijde shirts/truien.. Anders zie je bij ook echt al een buikje. Aan de ene kant leuk, maar aan de andere kant lastig te verbergen. Ben beniewd hoe snel onze buikjes groeien ten opzichte van de eerste.

Ik heb trouwens sinds een paar dagen zo'n sterk gevoel dat het weer een jongen wordt. Echt raar.. kan het ook niet omschrijven. Hebben jullie ook een voorgevoel?

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Degene die t weten bij ons zeggen bijna allemaal een jongen.. haha. Mja.. waar bazeer je dat op hè? 😉

Ik heb zelf niet echt een voorgevoel.. zou een meisje wel heel leuk vinden maar en jongen is ook helemaal goed! Als t maar gezond is! 😊

20. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Sommige familieleden hier zijn ervan overtuigd dat het weer een meisje wordt. Zou leuk zijn voor dochterlief.
    Zelf hebben wij nu wel lichte voorkeur voor een jongen. Lijkt me ook leuk om te weten hoe het is om een zoon te hebben. Maar uiteraard is een meisje ook meer als welkom.
    Ik heb zelf niet echt een voorgevoel, ben gewoon heel benieuwd! :D

Deel Deze Pagina