Succes vandaag Mltje! Hopelijk zie je een mooi hartje! Gisteren voor het eerst in onzekerheid gezeten. Gesprek met VK ging gewoon goed, maar naderhand voelde ik een zware onzekerheid in kicken. Ze vroeg me hoe ik er in stond en ik antwoordde dat ik er onwijs positief in stond, waar ze verbaasd op reageerde. Die verbazing heeft mij dus achteraf hard geraakt en begon lichtelijk in paniek te raken. Ook omdat mijn symptomen langzamerhand beginnen af te nemen. Misselijkheid is minder, rugpijn is stukken minder en mijn borsten zijn al een tijdje niet meer pijnlijk, alleen nog maar gevoelig als ik er aan zit. Ik heb gebeld naar de echoscopist (mijn VK heeft een extern echo-centrum, vandaar dat ik gisteren niet een echo heb gehad) om te kijken of ik misschien vandaag nog terecht kan. Mijn oorspronkelijke afspraak staat voor komende maandag... Zucht. Okay nu stop ik met klagen. Ik vind het soms zo moeilijk.
Aah vervelend leelaatje, kan me wel voorstellen dat je daar weer onzeker van wordt. En kan je vandaag nog terecht voor een echo? Hoop t voor je!
Ah Leelaatje wat vervelend! Waarom reageerde ze zo verbaasd dan, omdat je vaker een miskraam hebt gehad? Je hebt tot nu toe toch mooie echo's gehad? Zou wel fijn zijn als je vandaag een echo kan krijgen, toch weer wat meer zekerheid. Hou je ons op de hoogte?
Ik ben trouwens ook nog steeds erg onzeker hoor.. De kwaaltjes zijn nog steeds minimaal.. Blijft onwerkelijk allemaal. Hopelijk vliegt volgende week voorbij en is het gauw 2 november. Word gek van het wachten en de onzekerheid
Ahh lelaatje... wat vervelend, maar ook wel begrijpelijk na wat je hebt meegemaakt. Heb je vandaag nog een echo kunnen krijgen? Hopelijk word je snel gerustgesteld. Hier een mooie echo gehad. Hartje klopt mooi, er was al een ruggenwervel te zien en mini handjes en mini voetjes. Wat groeit het toch snel in 2.5 week! Woensdag krijg ik nog een echo om het termijn te bepalen. Ik was net iets te vroeg ingepland. Tot nu toe 1 dag teruggezet. We waren wel even verbaasd, want dan heeft het zaad 5 dagen overleefd...wow!
Helaas vandaag geen echo meer kunnen krijgen. Nu maar het weekend doorkomen en maandag ben ik de eerste. Moet goed komen. Ik moet weer positief proberen te denken! Ik heb een mooie hartslag gezien met 7.3 weken van over de 150 bpm, heb geen last van krampen en geen bloedverlies... De kans dat het goed gaat is nog steeds altijd groter! Daar moet ik me voorlopig maar aan vasthouden. @MommyTooBee; ja ze reageerde wat verbaasd op mijn positieve instelling, gezien ik 3 miskramen achter elkaar heb gehad. Ik zei dat ik positief was, omdat ik een mooie hartactie heb gezien met 7.3 weken, met een sterke hartslag. Waarop ze uiteraard antwoordde dat het kans dat het misgaat nog steeds aanwezig is. Ik snap dat natuurlijk ook, ik ben alles behalve naïef. Maar de positiviteit heeft mij de afgelopen weken wel heel sterk gehouden! En ik baal enorm dat ik dit kwijt ben Bleh. Straks lekker weekend.
Lelaatje.. eerlijk gezegd vind ik de reactie van de VK wel ontmoedigend en niet echt op zijn plaats. Juist nu je zo positief dacht/denkt zou ze dat moeten aanmoedigen. Zo min mogelijk stress lijkt mij nog altijd het beste. De kans is nog steeds groter dat het goed gaat en daar moet je gewoon vanuit gaan Probeer alsjeblieft de knop weer om te zetten.. het heeft toch geen zin om je hoofd te laten zakken. Heb je alleen jezelf mee. En maandag vol zelfvertrouwen weer naar jullie kindje kijken
Bedankt Mltje, dat doet me goed. Ik ga mijn best doen om positief te blijven Ik begrijp ook heus dat ze realistisch wil zijn en blijven, maar ze had mijn optimisme inderdaad wel beter kunnen ontvangen haha.
Fijn dat de echo goed was mltje!! Vreemde reactie van je vk leelaatje. Ook niet echt professioneel. Begrijp je reactie helemaal. De kans dat het gewoon allemaal goed gaat na het zien van een kloppend hartje is zoveel groter! Duim voor een mooie echo op maandag!
Nou vanavond m'n eerste feestje waar t wss gaat opvallen dat ik geen wijntje drink.. Gelukkig is het te ver om met de fiets te gaan dus heb wel een excuus dat ik de Bob ben D'r is bij ons ook nog echt niémand die t weet dus ben benieuwd of mensen t door hebben. Vannacht trouwens gedroomd dat we een kindje hadden gekregen! En het was een heel lief klein meisje! Dus ben benieuwd, mag het straks allemaal goed zijn/gaan, of dit een voorteken is haha.. Nou dames, ik wens jullie een fijn weekend!
Wat knap dat jullie t zo lang voor je kunnen houden Mommytoobee.. kon dat bij mn eerst zwangerschap niet en nou helemaal niet. Haha.. t wordt ook elke keer een stukje echter als meer mensen t weten lijkt net. Veel plezier op t feestje! Hier vanavond niks meer.. vroeg naar bed denk ik. Morgen high tea'en met mn zussen, moeder, oma en tante! 😊
Ja ik had t wel graag tegen iemand willen zeggen maar vriendlief wilde het liever nog stil houden. Vind het erg lastig vooral omdat ik me zo onzeker voel en er eigenlijk met niemand over kan praten.. Vriend maakt zich nooit zo druk en ook hier staat hij vrij nuchter in. Gelukkig kan ik hier op t forum wat van me afschrijven! Hoe dichter ik bij de echo kom hoe onzekerder ik word. Voel gewoon zo weinig en ben zo vreselijk bang dat we teleurgesteld gaan worden.. 😔 Ik wil dolgraag die knop omzetten maar het lukt me gewoon niet! Nou genoeg geklaagd weer.. Haha. Tibo jij veel plezier met de high tea morgen en voor de rest iedereen een fijne avond gewenst!
Mltje fijn dat de echo goed was! Ik reageer maandag weer wat uitgebreider. Heel weekend met verjaardagen, waaronder die van mezelf. Alweer 30 geworden :-S haha Fijn weekend allemaal!
Gefeliciteerd met je verjaardag ikke7! Mommytoobee, wanneer willen jullie het vertellen? Na de echo of na de 12 weken? Spannend dat nog niemand het weet. Ow en geloofde iedereen je smoes? Tibo, lekker high tea! Geniet ervan. Fijn zondag iedereen!
Thx! Fijne zondag meiden! Hier een woezel en pip ochtendje met mn zoontje. Als de dvd op staat moeten de knuffeltjes er ook bij zijn! Haha..
Mltje we willen de echo afwachten en of die nou goed of slecht is, dan willen wij het de familie in ieder geval gaan vertellen. Opzich was het niet gek dat ik gister bobte, alleen m'n schoonzusje bleef maar zeggen ach 1 wijntje mag toch wel! Dus heb ik vaak nee moeten zeggen dat was wel vervelend haha. En ze vroeg steeds gaat het wel hou je het nog vol? Ik dacht hmm waarom zou ik het niet vol kunnen houden?... Haha. Achja nog een weekje.. Hopelijk zit alles goed, en kan ik er eindelijk open over praten!
Mommytoobee: Hmmz dus mischien heeft je schoonzusje het al door... Spannend nog eventjes volhouden en dan kan je het lekker gaan vertellen! Wij hebben vandaag foto's geschoten, waar we met zijn 3en opstaan. Zelfontspanner aan en gaan! Haha..was me een middagje, maar het is gelukt. Deze gaan we gebruiken om onze zwangerschap 'facebookkundig' te maken.
Leuk Mltje! Wij gebruiken een foto van ons zoontje! Heb die al gemaakt toen we t net wisten maar mss geef ik m dat shirt nog wel een x aan en kijken of er nog een leukere uitkomt! 😉 Leelaatje, succes met de echo! Laat je wat weten?