* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Dankje, ja echt wel! Zijn vader kennende gaat die ook wel een traantje weg pikken, hihi. Die kon op onze bruiloft zijn speech helemaal niet meer doen omdat die zo emotioneel eronder was.

Ikzelf denk een meisje (pendelen :p en gewoon gevoel)

En wat leuk veel plezier daar! Mijn man gaat daar in October heen voor een break met zijn ren club. Heel mooi daar!! Ja dat kan ik ook wel begrijpen dat je het nog niet wilt vertellen. :) die excuses moet ik waarschijnlijk ook nog wel een paar keer gebruiken met vrienden als hun aan het drinken zijn. ^_^ Volgens mij hebben ze het dan toch ook stiekum wel een beetje door? ;)

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja hier ook hoor als ik niet drink.. haha. 4 oktober familie dag.. ga maar zeggen da ik de bob ben of dat zoontje ook niet helemaal lekker is ofzo en dat ik zo weg moet kunnen als de oppas belt.. een hele goede vriendin weet t al.. en mn schoonmoeder waar we nu bij in huis zitten jn engeland. Denk dat we t volgend weekend aan mn ouders en zussen vertellen.. kan dat echt niet zo angst voor me houden.. van mij mogen ze t weten 😊

Glaewil, wonen jou ouders ook in Engeland? En je man, id die Engels?

3. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Jaa het wordt al wat drukker hier, yes!
    Ook wij willen graag het geslacht weten. We hebben al een zoon, dus een dochter zou erg leuk zijn. De vader van mijn man leeft niet meer en we hebben een hele mooie meisjesnaam vernoemd naar zijn vader. Alleen daarom al hopen we stiekem op een docher. Een zoon in net zo welkom hoor!! Maar ik ben er denk ik na 2 kids wel klaar mee, dus een koningskoppel zou wel gaaf zijn. We zien het wel.
    Ik denk dat wij wel tot de 20 wkn echo wachten, en niet met 16 wkn al een geslachtsbepaling doen. Of misschien ook wel hoor 😊

We hebben het de familie al verteld en een paar vriendinnen weten het. Vanavond uit eten geweest met een stel meiden en aangezien ik niet meer rook en niet meer drink viel dat nogal op.

Ach ik vind het ook niet erg als de naaste mensen het weten. Als het niet goed gaat vertellen we dat ook. En de meeste beebjes blijven plakken dus we hopen deze ook.

Inky: fijne vakantie! Heerlijk nog even het mooie weer opzoeken 👍🏼

4. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Kalender idee gaat niet door. :( niet binnen gekomen vandaag.
    Beetje jammer. Vandaag maar kleine schoentjes gehaald en die gaan we aan de hond hangen. :p
    Dan als de hond ze verwelkomt zijn ze hopelijk blij verrast :)

5. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Nee die wonen in Nederland en ja mijn man is Engels. :)
    Voor hem naar Engeland verhuisd.
    Ik ga in Dec weer op bezoek in Nederland! Veel zin aan!!

6. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Haha dat is ook leuk zeg!

Hier weet mijn zusje het al. Verder niemand.
    Wij wachten waarschijnlijk tot 11 weken ook pas met vertellen.
    Ik heb badeendjes gehaald bij de action. Doe er de tekst bij: er komt er 'eendje' bij , maar duurt nog even ;) voordat ik die ga geven

7. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Heb je ook gelijk aan. :) Als ze het zowiezo te weten komen ook als het niet goed gaat, dan kunnen ze het ook wel (bijna) meteen weten.

8. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Oh dat is leuk! ^_^

9. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai,
    Ik durf hier nu toch ook voorzichtig een kijkje te komen nemen... :D. Vanmorgen de clearblue gedaan en dat is een stuk duidelijker dan die streepjes ;)

Bijgevoegde bestanden:

10. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Dat is ook een leuk idee zeg!
    Ik heb gistermiddag voor vertrek naar Mallorca nog een getest. Hele duidelijk streep nu. Dus nog snel langs prenatal gegaan voor een shirtje met 'grote zus' erop voor mijn dochtertje. Over paar dagen trouwdag van mijn ouders, dan kan ie aan.

Hier nog ff mijn test:
    Bekijk bijlage 474154

11. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Jaaaaaah gefeliciteerd! Leuk dat je ook hier komt kletsen :)

12. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Jeeeeej debster wat goed ik zei het je :D gefeliciteerd meid

Inky wat ene mooi rijtje zo he :) super leuk om dat op die dag te doen laat je ons weten hoe ze reageerde ?

13. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie!

Waar denken jullie dat ik vanuit moet gaan?
    De nod dag of de dag van de eisprong. Schilt bij mij nl 4 dagen (misschien ook een verklaring van die lichte testjes?)

14. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Bambino, ik laat het zeker even weten.

Debstertjuh, ik zou zelf zeggen vanaf eisprong, maar VK rekent altijd wel vanaf 1e dag laatste menstruatie. Passen ze wel aan bij termijnecho.

15. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik denk ook eisprong.

16. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Vandaag toch maar een CB gedaan en die zei ZWANGER:D:D:D

begin het nu toch echt te geloven hihi
    Morgen een afspraak in het ziekenhuis voor evaluatiegesprek van de mislukte poging dus ik hoop dat ze ook een echo maken.
    Ik wacht morgen dus even af en neem dan contact op met de verloskundige en de gyn, die heeft vorige keer aangegeven dat wanneer ik weer zwanger ben hij graag wil dat ik weer op controle kom bij hem.

Met 7 weken zal ik zo bij zo een echo hebben bij de IVF arts en met 9 weken een uitgebreide echo in het erasmus MC en een uitgebreide 20 weken echo (GUO) ivm icsi zwangerschap.
    Dus net als vorige zwangerschap lekker veel echo's :) :)

Vandaag wel alvast MoedersvoorMoeders een berichtje gestuurd:D

17. NurseKel

NurseKel Bekend lid

20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Hoi meiden,
    Mijn eerste bericht ooit op dit forum; allereerst gefeliciteerd iedereen!

Ik ben Kelly, 24 jaar en 2 maanden geleden gestopt met de pil. Gister een zwangerschapstest gedaan: positief..
    Manlief en ik geloofden het allebei nog niet echt, dus vanmorgen vroeg de CB gedaan en ik ben toch echt zwanger!

Als het goed is ben ik rond 27 mei uitgerekend.
    Heb 30 oktober mn eerste echo, nog even geduld dus!

Leuk om zo alles mee te lezen van iedereen :)
    Groetjes!

18. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Staffie hier ook even gefeliciteerd :D

Zag het op je ndere topic super zeg!
    En zoveel echo's dat is altijd een leuke bijkomstigheid hihi.

@Nursekel gefeliciteerd meid! fijn zeg zo snel al. Je moet inderdaad lang wachten voor je echo. Hier krijgen we al een echo rond de 8 weken en dan rond de 11-12 termijnecho. Ik heb me aangemeld dus verwacht in deze dagen een telefoontje :)

19. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik heb me vanavond ook aangemeld bij moeders voor Moeders! 😊 En morgen de verloskundige bellen! Spannend allemaal weer!

20. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Nursekel
    Welkom!! en Gefeliciteerd!

@Bambino
    Dank je wel :)

@Tibo
    Fijn dat je ook mee doet met MVM
    Ik vind het ook echt spannend weer, ookal is het voor een tweede keer, ik ben helemaal hyper haha

Deel Deze Pagina