* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hoe was je echo caroline?

2. veela

veela Actief lid

25 apr 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jarigen, gefeliciteerd!
    Mooie echo's ikke en leelaatje. Super nieuws!

3. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ben ook 1 dag terug gezet, maar denk eigenlijk dat ze het gewoon moeilijk in beeld kreeg ;) Uitwendig lukte weer niet en ook inwendig was het zoeken naar een goed plaatje. Maar geeft niet, kindje komt toch wel wanneer het zover is en die dag verschil zegt niets. Alleen balen dat mijn verlof dan niet meer op maandag begint maar op een dinsdag ; )

Wat heel grappig was was dat het kindje op een bepaald moment bewoog, het draaide helemaal om en je zag daarbij de armpjes en beentjes langs komen. Heel raar om te zien maar tegelijkertijd niet te voelen!

4. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Fijn dat alles goed is! Was dit jou termijn echo?
    Apart is dat hè, je ziet t bewegen maar voelt nog niets.

Geniet ervan!

5. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Fijn dat de echo goed was Caroline1!

6. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    #586 caroline1, 27 okt 2015
    Laatst bewerkt: 27 okt 2015
    Ja, dit was mijn termijnecho. 3,24 cm was het kindje. Nu heb ik over 4 weken weer een afspraak maar geloof dat daarbij geen echo gemaakt wordt. Bij 20 weken pas weer toch? En als we dat heel lang vinden kunnen we altijd nog een "pretecho" laten maken!

Bijgevoegde bestanden:

7. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja idd.. ik heb m ook met 10.2 weken. En dan pas weer met 20.. vind t idd erg lang en heb mn man bijna zo ver om met 15 weken een geslachtsbepaling te doen. We zijn met sinterklaas met heel de familie samen, zou t leuk vinden m t dan via een taart of zo te vertellen 😊

8. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ken je die taarten die van de binnenkant dan roze of blauw zijn? Dat je het ziet als je hem open snijdt. Die zijn ook leuk.

9. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja daar dacht ik ook aan ja.. Zo hebben we t met de eerste aan de vriendengroep verteld. Wel heel leuk..

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ooh bah, ontbijtkoek terug uitspugen is echt heel vies! Ieuw..

11. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Yoghurt ook! Heb je ook vakantie Tibo?

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    #592 Tibo, 27 okt 2015
    Laatst bewerkt: 27 okt 2015
    Nee.. werk gelukkig vooral late diensten (werk in de zorg) dus mag straks weer.. De rest van de dag gaat prima, als ik maar op tijd wat eet. Maar s morgens.. pff.

13. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Caroline 1 Mooie echo! Fijn dat alles goed was.

Tibo bah, vervelend die misselijkheid. Ik ben er gelukkig weer vanaf :)

Hier alles zn gangetje. De 'kwaaltjes' beginnen wat minder te worden. Wel apart.... Maar schijnt normaal te zijn.
    Alleen nog bandenpijn de hele dag. Zometeen een half dagje werken. Had een paar zieke kindjes die niet kwamen, dus een ochtendje vrij gehad. Erg lekker!

Fijne dag allemaal!

14. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Tibo, leuk idee van die taart!

Ikke7, gelukkig ben je van je misselijkheid af :)

Pff het lijkt wel of mijn misselijkheid juist erger wordt. Bijna alles wat ik eet komt er weer uit.

Ik ben trouwens net gebeld door het ziekenhuis en heb mijn echo niet morgen maar volgende week. Ze vonden het anders toch weer te vroeg. Ik vond het eerlijk gezegd al gek dat er maar 5 dagen tussen zouden zitten, maar vond het wel best.. ;) Maar nu dus nog een weekje wachten.

15. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    @ Caroline: mooie echo! Toch altijd weer een opluchting als alles goed is.

@ taart: leuk idee is dat! Wij mogen over 2 wkn weer naar de vk en als dan alles goed is wil ik voor 15/16 wkn een geslachtsbepalingsecho plannen.

@ Tibo: nog ff doorzeuren bij manlief dan! Leuk om het dan met sinterklaas aan iedereen te kunnen vertellen.
    Ik merk idd ook als ik gewoon steeds op tijd eet de misselijkheid dan een stuk minder is.

@ Ikke: idd wel normaal dat de kwaaltjes weer wat afnemen. Wil iig niet zeggen dat het dan niet goed gaat met de beeb. Lekker zomaar een ochtendje vrij!

@ mltje: toch jammer dat je niet morgen al weer ff naar de beeb mocht gluren. Op zich wel logisch, 5 dagen er tussen is inderdaad niet veel maar was wel leuk geweest als je al weer mocht. Nog even een weekje geduld.

@ kwaaltjes: nog mega zere borsten, zijn ook echt al groter geworden :$ .. Als manlief er alleen al naar kijkt doet het al zeer, dus hij mag er zeker niet met z'n tengels aankomen.
    Heb trouwens sowieso niet zoveel zin in geknuffel en alles. Heb genoeg aan m'n eigen momenteel, ben hartstikke moe 's avonds en wil alleen maar slapen.. Vind manlief niet zo grappig maar hij bekijkt het maar even :D

16. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ik heb t zelfde hoor Linnepin.. heb dr ook allemaal geen zin in. Ben sowieso gister en vandaag nier echt te genieten.. heel kort lintje.. ook naar mn zoontje. Heel sneu.. germ ventje. Haha..

Verder naast misselijkheid, last van bandenpijn, had ik bij de eerste totaal niet. En wat gevoelige vorsten. Verder gaat t goed.. 😉

17. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Lijkt wel of iedereen hier misselijk is.. Behalve IK! Zou bijna willen dat ik t wel was haha. Nog steeds weinig kwaaltjes. Wel wat meer honger lijkt t en zin in andere dingen, vooral zoetigheid! En enorme en pijnlijke boobies.. Bh's zijn nu allemaal te klein, gister bij de honkemoller wat gepast nou een 70G puilde de boel nog uit dus ben er maar mee gestopt :$ Toen ik stond te passen zag ik ook ineens 2 grote blauwe aderen aan beide kanten van mn buik lopen. Herkent iemand dit? Of valt het me nu pas op en hebben ze er altijd al gezeten..
    Verder de dagen aan het aftellen tot maandag.. Oeh wat kan een week zo lang duren!

18. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Even bij mij datum aangepast! Nursekel jij mag bijna voor je eerste echo! Super leuk!

Vandaag ook eindelijk maar de kraamzorg eens geregeld. Was een klusje dat bleef liggen ;) En gelijk even een aanvullende verzekering vanaf 1 januari genomen waardoor ik nu niets bij hoef te betalen voor kraamzorg (80 uur met 4,15€ eigen bijdrage per uur was het, dus een slordige 330€) en nog allerlei andere vergoedingen krijg (bijvoorbeeld voor kolfapparaatje). Dus misschien voor jullie ook een idee om eens naar te kijken? Voor je het weet is het januari en dan kan het niet meer.

Ikke, wees blij dat de kwaaltjes een beetje afnemen! Kan rond deze tijd ook wel. Ik geloof dat de hcg piek bij negen weken lag?

19. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Mltje stiekem wel beetje jammer dat je morgen niet even mag gluren hè? ;)

Linnepin hier net zo hoor. Lig vaak al voor 22u op bed. Manlief heeft ook even pech haha. Zere borsten, zijn echt volle maat gegroeid. Vorige zwangerschap geen last van gehad.
    Zondag zei manlief ineens: je krijgt een puntbuikje haha. Vorige keer groeide de buik meer naar de zijkant, en nu echt naar voor (nu al zwangerschapsbroek aan omdat broeken niet dicht willen)

Mommytoobee ik heb alleen zichtbare aderen in mn zij (naast borsten)

Caroline kraamzorg hier zei ook dat ik eens goed naar de ziekenfonds moet kijken idd. Nu is t eind van t jaar en kan je aanpassen.
    Volgens mij ligt de piek bij 9 weken ja. Ben benieuwd.
    's avonds zo'n vol en opgeblazen gevoel. Terwijl ik vrij weinig eet momenteel.

Kindjes zijn voor de rest vd week ziek gemeld, dus wat vrije (rust) uurtjes erbij. Moet zo min mogelijk werken van de gynaecoloog, dus komt mij wel goed uit even.

20. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Hier beginnen kwaaltjes ook af te nemen; niet meer zo misselijk. Alleen nog moe. Dus ga nu ook weer richting mijn bedje. Gelukkig morgen dagje vrij :)

Deel Deze Pagina