Ikke7, ja best jammer, maar ach dat weekje is nog te doen en heb afgelopen vrijdag nog onze kleine gezien. Ik heb ook een echt puntbuikje...haha! Bij mijn zoontje was het meer rondom. Ik pas nog wel mijn broeken gelukkig, alleen mijn shirtjes worden wat te kort. Kraamzorg moeten we inderdaad ook regelen..helemaal nog niet aan gedacht. Dat zijn van die dingen die blijven staan op de to do list. Dus van de week maar even voor zitten. Ik ben gelukkig goed verzekerd, ook aanvullend. Mommytoobee, ik snap dat je onzeker bent, omdat je niet misselijk bent... Maar geloof mij, je mag van geluk spreken Ik heb trouwens ook duidelijke aderen nu. Op mijn armen, borsten en van mijn schouders naar mijn borsten. Ik ben trouwens ook bang dat ik geen bh meer pas en richting cup Z ga ofzo...haha. Van mij hoeven ze in ieder geval niet veel meer te groeien Wordt nog wat straks na de bevalling met al die stuwing...
Kwam net boven zat de kat per ongeluk opgesloten in onze slaapkamer. Daar mag ze helemaal niet komen Pfff. En natuurlijk had ze in ons bed geplast :'( Dus hele boel verschoond en lig er nu dan eindelijk in. Mltje, ik heb nu ook puntbuikje. Had ik vorige keer ook. Helaas groeien mijn borsten nog niks, ik heb een kleine B-cup, dus van mij mogen ze wel weer 2 maatjes groeien net als de vorige keer
Aah dat was even een tegenvaller Inky85 😉 Ik lig nog lekker in bed.. man is er uit gegaan met met Liam, niet dat ik dan nog slaap want dat kan ik dan echt niet meer.. maar s wel ff lekker. Nadeel is alleen dat hoe langer ik niks eet, hoe misselijker ik ben als ik op sta..
Herkenbaar Tibo, ik kan ook nooit meer in slaap vallen als ik s ochtends eenmaal wakker ben. Maar wel heerlijk om even te kunnen blijven liggen en rustig op te starten. Dat misselijke als ik niet op tijd eet heb ik ook nog steeds, maar verder voel ik me echt al stukken beter. Niet zo vaak meer misselijk en minder moe overdag. Maar me dan af en toe zorgen als ik geen kwaaltjes heb. Achja het is ook nooit goed 😉 Nog 6 dagen en dan de termijnecho!! Zo'n zin in!
Het was even stil vanaf mijn kant. Ik ben goed misselijk en dat in combi blaasontsteking is alles behalve prettig. Slik momenteel antibiotica en dat valt zwaar op mijn maag/darmen. Zo even klagem hoor haha.. Verder begin ik steeds meer vertrouwen te krijgen en begin ik steeds meer te genieten hoe verder we komen. Spannend weer al die komende termijn echo's. Ben benieuwd meiden! Zelf nog 6 dagen geduld..
Aah Amm, dat is niet fijn! Beterschap! Ja de termijn echo's komen dr aan! Leuk! Ik heb m vrijdag.. ben zo benieuwd. Dan wordt t weer wat echter! Daarna hoop ik een afspraak te kunnen plannen voor een pretecho! 😊
spannend al die termijnecho's! Succes en veel plezier allemaal Ik mag volgende week vrijdag voor de termijnecho. Hier niet vroeg wakker, maar slecht in slaap kunnen komen, en 's nachts vaak wakker. Als het even kan, ga ik nu 's middags een uurtje liggen. Zoals vanmiddag begint mijn werkdag als gastouder om 14.00 uur, dus dan ga ik van half 1 tot half 2 even op de bank liggen. Helemaal omdat we vanavond om 21u nog een afspraak hebben, en ik normaal toch wel rond half 10 naar bed ga Ik heb ook nog een administratiebedrijfje, daar werk ik de donderdag voor (nu dus even onder werktijd hier bezig ). Merk wel dat 5 dagen werken zwaar is. Heb respect voor dames die dat doen!Morgen om half 12 begint mijn weekend! Heb even wat kindjes af moeten zeggen omdat ik rustiger aan moet doen. Wel lastig hoor... Fijne dag allemaal!
Nou ben me net kapot geschrokken.. Ik had net licht roze bloedverlies.. Hopelijk is dit niks en zet het niet door.. Gadverdamme net nu ik aardig rustig was en de dagen aan het aftellen was tot maandag ben ik nu weer volledig in de stress
Oh MommyTooBee! Ik snap je reactie! Maar het kan ook een klein vaatje zijn dat geknapt is door de groei van je baby en de baarmoeder, had ik ook, in week 6! Hou het vandaag gewoon goed in de gaten! Hopelijk is het straks al opgehouden. En anders gewoon de verloskundige bellen hoor! Probeer rustig te blijven, klinkt moeilijk, ik herken jouw onzekerheid. Maar stress is ook niet goed voor je kleintje. X
Mommytoobee Dat is schrikken! Hoeft idd niks te zijn. Had ik afgelopen zondag. Maandag voor extra echo geweest, en was niks aan de hand en niks te zien. Waarschijnlijk een bloedvaatje geweest. Had die dag met niezen en opstaan ook steken in de liezen. Dus waarschijnlijk kwam het daarvan. Zolang je geen buikkramp hebt, is er waarschijnlijk niks aan de hand. (zeg ik heel makkelijk, maar snap dat je je zorgen maakt). Als je je teveel zorgen maakt, gewoon de verloskundige bellen hoor. Wie weet mag je iets eerder komen
Dat is schrikken Mommytoobee.. Hoe is t nu? Nog meer gespot of niet meer? Ik heb er geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat je erg schrikt.. maandag de echo toch? Nog een paar daagjes.. Hopelijk gaan ze snel.
Tot nu toe is t bij alleen vanochtend gebleven.. Echt lichtroze.. Maar dan ga je weer lezen op internet en krijg je natuurlijk de meest vreselijke verhalen over voorbode van een miskraam enzo pff.. Als er nu niks meer komt wacht ik idd de echo maandag af, komt er meer bel ik de vk. Bedankt voor jullie reacties, toch wel fijn er over te praten.
Ja, internet kan op dit soort momenten echt absoluut niet behulpzaam zijn, maar juist heel stressvol. Klinkt goed, dat het alleen bij vanochtend is gebleven! Toen ik het in week 6 had, was het de ochtend, rozig bloed en later op de dag werd het bruin bloed. Gelukkig had ik zelf die dag nog een echo gepland en konden we het hartje zien kloppen. Toen ik het had uitgelegd aan de echoscopist, zei hij ook: 'kleine bloedingen bij zwangerschappen komen regelmatig voor en het is vaak een adertje dat geknapt is door de groei van de baarmoeder. Zolang je er geen heftige buikkrampen bij hebt en er geen helderrood bloed is met stolsels, is er nog geen reden tot groot alarm.' Mijn beste vriendin heeft ook bloedingen gehad tijdens haar zwangerschap, deze waren ook heel licht! En ze is nu al ruim een jaar moeder van een prachtige dochter! Hopelijk kun je wat rust vinden. En wauw! Je bent al 10 weken! Hoe mooi is dat
Net aardig wat bruine afscheiding gehad, maar hopelijk betekend dit dat t dus oud bloed is en nu stopt.. Pff leuk is anders zeg! We wachten maar weer af..
@mommytoobee dan is het weer gestopt hoor Wat je kunt doen is het bloed even weghalen voor zover dat lukt. Dan kun je namelijk later op de dag beter beoordelen of het ook echt gestopt is. Ik heb zelf wel erg veel bloedingen gehad, maar wel altijd maar kort. Omdat nu al twee echo's goed zijn heb ik nu maar voor mezelf besloten dat ik gewoon makkelijk bloed. Ik maak me er dan ook niet zo druk meer om.