En Mommytoobee, hoe was je echo? Hier nemen de kwaaltjes nog niet echt af. Moest gisteren na de lunch zelfs spugen. En nu thuis uit het werk helemaal afgemat! Zit op de bank maar moet eigenlijk koken Ik begin nu heel erg te twijfelen of ik het geslacht wel wil weten. Dacht altijd van wel, maar dat is nu veranderd. Mijn man zou het wel willen weten. Samen nog maar even over na denken dus!
Ik ben ook benieuwd naar je echo mommytobee! Hier nemen kwaaltjes ook af. Eigenlijk alleen nog moe s avonds, verder voel ik me prima! Heel veel zin in termijnecho morgen, hoop zo dat alles goed is. Eerst hele dag werken, dus genoeg afleiding en dan om 17:00 de intake en echo!
Ja gaat hard he? Ik zit soms filmpjes op mij telefoon terug te kijken van de laatste de anderhalve jaar. Echt ongelooflijk hoe snel de ontwikkeling gaat en hoe snel het al een echt mini-mensje wordt ipv een baby!
T zijn echt mini mensjes idd.. Zo raar wat ze allemaal al kunnen als ze 19 maanden zijn.. haha. Gaat heel snel.. Spannend Inky85 morgen! Weer lekker even spieken! 😊 Hopelijk gaat de dag snel!
De echo was helemaal goed! Ze wilde het hartje gaan zoeken maar dat was niet nodig want hij sprong ineens omhoog Daarna was die weer rustig en hebben we het hartje ook zien kloppen. Ik ben gezet op 10 weken en 5 dagen dus uitgerekende datum is nu 25 mei. Ben zo enorm blij!!
Ik ben zeker gerustgesteld. Het fijne is dat we het nu ook kunnen vertellen. Gister al aan de moeder van m'n vriend verteld en we gaan vanavond het mijn ouders vertellen. Wat lastig om een goed moment te vinden het iedereen te vertellen zeg! De vader van m'n vriend heeft bijvoorbeeld de hele week elke avond al wat.. En we willen het de rest pas vertellen als de ouders het allemaal weten. Inky85 Jij vandaag succes met de echo! Hoelaat moet je en laat je het ons weten hoe het is gegaan? Zou iemand mij misschien op de lijst willen zetten op 25mei uitgerekend? En volgende week 10 november heb ik weer een afspraak bij de vk. Gaan ze ook naar het hartje luisteren! Wil m'n banner ook aanpassen maar weet niet meer hoe ik dat toen heb gedaan 😂
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje 23 Mei 2016 Caroline1 // 26 Jaar // 1ste Kindje Glaewil // 29 Jaar // 1ste Kindje 24 Mei 2016 Linnepin86 // 28 Jaar // 2de Kindje 25 Mei 2016 MommyTooBee // 25 Jaar // 1ste kindje 26 Mei 2016 27 Mei 2016 NurseKel // 24 Jaar // 1ste Kindje Ansjje // 31 Jaar // 2de Kindje 28 Mei 2016 mltje //27 Jaar // 2de Kindje leelaatje // 30 Jaar // 1ste Kindje Staffie84 // 31 Jaar // 2de Kindje 29 Mei 2016 Amm // 24 Jaar // 1ste Kindje Inky85 // 29 Jaar // 2de Kindje Ikke7 // 29 Jaar // 2de Kindje 30 Mei 2016 Bambino15 // 29 Jaar // 2de Kindje Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Debstertjuh // 33 Jaar // 3e Kindje 31 Mei 2016 Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Veela // 29 Jaar // 1ste Kindje ♥♥Afspraken♥♥ 03 Nov Inky85 // Intake VK + Termijnecho 03 Nov Amm// Intake gyn + termijnecho 04 Nov Mltje // Termijnecho 06 Nov Ikke7 // Termijnecho 10 Nov Linnepin86 // Termijnecho 10 Nov MommyTooBee // controle vk 12 Nov Tibo // controle vk 02 Dec Linnepin86 // Intake + SEO 02 Dec Tibo // Geslachtsbepaling Jongetje (-), Meisje (-), Blijft Geheimpje (-) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen.
Als t goed is is t zo goed aan gepast Mommytoobee.. als je op je banner klikt dan kom je meteen op die site, datum aan passen en de nieuwe code in je handtekening zetten