Leuk Mltje! Groeit ook lekker Begin nu een beetje zenuwen te krijgen voor de termijnecho morgen. Hopen dat allea goed gaat met ukkie, en de baarmoedermond nog geheel gesloten is. Erg spannend.
Ikke7, jaa voor jou is het extra spannend... Hoop ook voor je dat het allemaal gesloten is. Konden ze dat de vorige keer ook zien? Of hadden ze daar toen niet opgelet? Alvast heel veel succes morgen! Hoelaat ben je aan de beurt?
Ja, kijken ze elke controle naar. Was toen helemaal gesloten gelukkig. Ook niks geen funneling(trechtervorm) Ik mag om half 3. Maar eerst werken tot 10.45u en daarna een vriendin op de koffie, dus genoeg afleiding. Heb afspraak van een uur, dus duurt ff voor ik hier wat kan laten weten.
Wow mltje.. groeit goed idd! Haha.. Succes morgen ikke! Spannend hoor! Wij wachten rustig af hier.. 😉
Leuk die buikfoto's! Hier ook best al een buikje, met name s avonds. Bij de eerste pas met 16 weken, dus gaat indd sneller bij de tweede. Mijn moeder vroeg ook al of het er geen 2 waren, haha. Ik zal morgen ook ff een buikfoto maken. Succes morgen ikke!
Dank jullie wel Ben aan t aftellen. Thuiswerken vergt veel moeite zo haha, ben niet helemaal geconcentreerd.
Mommytoobee Mooi zeg! Heel mensje al. Hier nu op t punt om naar Zwolle te gaan. Eerst bloedprikken, en dan de afspraak
Hier alles goed. Net pas thuis. Met ukkie alles prima, lag flink te draaien, springen en zwaaien. 1 december de operatie om 8.00 uur. Dagopname gelukkig. Tot die tijd geen afspraak staan. Na de operatie krijgen we datum voor nieuwe controle-afspraak. Vandaag 10w4d, dus 30 mei uitgerekende datum.
Kan iemand mijn datum veranderen naar 30 mei? En afspraak 1 dec operatie cerclage + echo. Lukt me niet...
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje 23 Mei 2016 Caroline1 // 26 Jaar // 1ste Kindje Glaewil // 29 Jaar // 1ste Kindje 24 Mei 2016 Linnepin86 // 28 Jaar // 2de Kindje 25 Mei 2016 MommyTooBee // 25 Jaar // 1ste kindje 27 Mei 2016 NurseKel // 24 Jaar // 1ste Kindje Ansjje // 31 Jaar // 2de Kindje Amm // 24 Jaar // 1ste Kindje 28 Mei 2016 leelaatje // 30 Jaar // 1ste Kindje Staffie84 // 31 Jaar // 2de Kindje 29 Mei 2016 Inky85 // 29 Jaar // 2de Kindje Mltje // 27 jaar // 2de kindje 30 Mei 2016 Ikke7 // 29 Jaar // 2de kindje Bambino15 // 29 Jaar // 2de Kindje Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Debstertjuh // 33 Jaar // 3e Kindje 31 Mei 2016 Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Veela // 29 Jaar // 1ste Kindje ♥♥Afspraken♥♥ 06 Nov Ikke7 // Termijnecho 10 Nov Linnepin86 // Termijnecho 10 Nov MommyTooBee // controle vk 12 Nov Tibo // controle vk 17 Nov Mltje // controle Gyn 19 Nov Mltje // echo Fontys Hogeschool 01 Dec Ikke7 // operatie cerclage + echo 02 Dec Linnepin86 // Intake + SEO 02 Dec Tibo // Geslachtsbepaling 18 Dec Mltje // Controle gyn + echo 11 Jan Mltje // 20- weken echo Jongetje (-), Meisje (-), Blijft Geheimpje (-) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen.