* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoeeee!! *zwaait* :D

2. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Hay Dream83! Fijn dat je er ook bent! 😊

Staffie, ik vind t alleen nog maar spannender nou t voor de 2de keer is.. nou weet ik wat er allemaal komt en hoe bijzonder het eigenlijk is, stond ik bij de eerste zwangerschap wat minder bij stil denk ik..

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    MvM wilde ik sowieso weer heel graag doen.. was t vorige keer tegen t einde van die 10 weken wel een beetje beu maar heb t er graag weer voor over.. t is zo'n goed doel! Niet bij nadenken en doen vind ik 😉

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja idd Tibo, juist omdat je weet wat voor leuks en bijzonders er allemaal komt:D:D
    Vorige keer heb ik me voorgenomen voor de volle 100% van alles te genieten, dat heb ik toen ook gedaan maar achteraf denk ik...hmm...had ik dat of dat niet moeten doen hahahah
    Zoals bijv concequenter fotos van mn buik maken hihi

Ja ik heb het de vole periode vol gehouden bij mvm, alleen thuis hoor, niet op het werk.
    Juist omdat ik weet hoe belangrijk de medicatie is doe ik het met liefde!!

5. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Snap ik helemaal Staffie, ik had ook de volle periode vol gemaakt en dat ben ik nou ook weer van plan! ;)

We gaan gewoon 100% genieten! :)

6. veela

veela Actief lid

25 apr 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    image.jpg
    Hoi meiden! Durf mij hier nu ook aan te melden. Vandaag is mijn nod en zojuist een cb gedaan. :D

7. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Welkom Nursekel, Dream en Veela!
    Leuk dat jullie hier ook mee komen kletsen!

Het wordt al gezellig hier :)

8. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Hallo dames! Gefeliciteerd iedereen! Mag ik ook bij dit groepje? Ik ben waarschijnlijk 28 mei uitgerekend. Weet het niet zeker, omdat ik een onregelmatige cyclus had. Maar heb afgelopen vrijdag duidelijk positief getest en aan de hand van follikelmetingen weet ik ong wanneer mijn eisprong geweest zou moeten zijn. Ik ben nu 27 jaar en zwanger van ons tweede kindje en vind het weer super spannend. 7 oktober hebben we onze 1e echo al. Best vroeg, dus hopelijk is er dan al een kloppend hartje te zien :)

9. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Hallo,

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben nieuw hier..
    Wil graag mijn ervaringen met jullie delen en me aan dit groepje toevoegen.
    Ik ben 25 jaar en vorige week 2 dagen voor nod vaag lijntje, om de dag getest deze werd steeds duidelijker. Gister een behoorlijke duidelijke streep!
    Voor de zekerheid nog een clearblue test besteld deze wil ik overmorgen doen.. Als het goed is ben ik 26 mei uitgerekend.
    Ben erg onzeker, last van steken linksonderin buik en rug (verder eigenlijk niet echt duidelijke klachten)
    Gister vk gebeld deze zag er niks ernstigs in.. Gelijk afspraak gemaakt voor intake, deze heb ik over 3 weken en over 6 weken pas echo!
    Maak mezelf gek van onzekerheid, wie herkent dit?

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Veela, mooie test! Welkom!

Mltje, jij hebt er al een hele weg op zitten zeg.. fijn dat t nu raak is! Spannend.. aftellen naar de 7 de! 😊

Mommytoobee, ik denk da steekjes enzo er wel bij horen, heb ik ook.. dr gebeurd ook zo veel binnen in. Zoals t geen erge krampen zijn zou ik me niet te druk maken! T is ook zo spannend allemaal dus ik misschien makkelijker gezegd als gedaan 😉

11. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    @ mommytoobe Ik snap dat je onzeker bent. Ik heb ook last van steekjes en krampjes. Gelukkig hoort dit er gewoon bij. Je baarmoeder is nu al een beetje aan het groeien en je buik/lichaam is nu ontzettend hard aan het werk. Het is al heel positief dat je streepjes steeds duidelijker worden. Zolang je geen hele pijnlijke krampen en/of bloedverlies hebt is er niets aan de hand :)

12. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    @Tibo Haha ja.. de afgelopen 1.5 jaar was zenuwslopend en al helemaal omdat het bij ons zoontje de eerste ronde meteen raak was. Dan ga je er stiekem een beetje vanuit dat het de volgende keer ook zo is... Maar we zijn nu heel blij dat het eindelijk raak is ;)

13. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    @ tibo & mltje ja maak mezelf misschien ook voor niks druk.. Maar omdat het maar aan 1 kant zit en je gaat googelen kom je meteen op bbz :(
    Gelukkig nog geen bloedverlies of vreselijke krampen dus wacht het af.. De tijd kruuuuuipt zo echt voorbij haha..

14. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Hallo meiden,

gefeliciteerd allemaal! Maar wat een spannende tijd is het tegelijkertijd ook.

Ben nu net over de 5 weken zwanger en de voorlopige uitgerekende datum is 23 mei. Bij ons is het niet heel gemakkelijk gegaan omdat ik PCO heb en ik zou daarvoor eigenlijk volgende week beginnen met hormoonbehandeling.

Zelf heb ik wel veel bloedverlies gehad, gisteren ook nog.. Dat maakt me erg onzeker! Omdat het al niet makkelijk ging en dan twijfel je er misschien wel extra aan of het dan allemaal wel goed is. Gisteren nog even met het ziekenhuis gebeld en die zeggen gelukkig dat ik me niet extra zorgen hoef te maken omdat ik PCO heb. Zwanger is zwanger.

Vanochtend ook voor de eerste keer moeten overgeven... En gisteren een domme opmerking gemaakt over de geur van de koffie van een collega. Oeps ;) Ik had het al gezegd voordat ik besefte dat het aan mij lag en niet aan de koffie.

Lijkt me leuk om straks in een clubje gezellig verder te kletsen! Oja, 20 oktober heb ik de eerste echo bij de gynaecoloog (iets meer dan 9 weken)

Groetjes,
    Caroline

15. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Hey 'nieuwe' zwangere meiden! Welkom welkom welkom! Leuk dat jullie mee komen kletsen.
    Heb niet echt onthouden wie wat waar last van heeft, maarre dat je van alles voelt onder in je buik is heel normaal! Er gebeurd natuurlijk ook van alles daar binnenin. De meeste beebjes blijven gewoon plakken hoor, dus positief zijn!

Hier vanochtend de verloskundige gebeld. Eerste afspraak staat voor 21 oktober (zo'n 9 weken zwanger dan).
    Verder eigenlijk nergens last van, alleen slaap ik heel onrustig. Hoop dat dat snel over is en ik weer normale nachten mag maken.

Ik zal zo de lijst even aanpassen en de nieuwe dames erop zetten!

16. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    #76 Linnepin86, 22 sep 2015
    Laatst bewerkt: 22 sep 2015
    ♥ Zwanger ♥

Caroline1 tweede kindje Uitgerekend op: 23 Mei 2016 - ♥♥
    Glaewil (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 23 Mei 2016 - ♥♥
    Tibo (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 25 Mei 2016 - ♥♥
    Linnepin86 (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 25 Mei 2016 - ♥♥
    MommyTooBee (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 26 mei - ♥♥
    NurseKel (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 27 Mei 2016 - ♥♥
    mltje (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 28 Mei 2016 - ♥♥
    Staffie84 (31 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Mei 2016 - ♥♥
    Amm (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 29 Mei 2016 - ♥♥
    Inky85 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 29 Mei 2016 - ♥♥
    Bambino15 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 30 Mei 2016 - ♥♥

♥ Afspraken ♥

7 Oktober mltje Eerste echo
    13 Oktober Amm Eerste echo
    13 Oktober MommyTooBee Intake VK
    20 Oktober Caroline1 Afspraak Gyneacoloog
    21 Oktober Linnepin86 Intake VK + Echo
    2 November MommyTooBee Eerste echo

Niet iedereen staat erop omdat ik van een aantal meiden de gegevens niet heb.

Willen jullie op de lijst, geef dan even de uitgerekende datum, hoeveelste kindje en je leeftijd door.

17. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Wil er graag bij;
    25 jaar, eerste kindje en uitgerekend op 26 mei

Ik zie dat een paar meiden al zeer op tijd een echo krijgen. Ik heb 13 oktober een intake en pas op 2 november m'n eerste echo! Stiekem vind ik dit wel erg jammer, nog langer in spanning!

18. Amm

Amm Actief lid

14 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom!

Ik zou inderdaad ook 'moeite' hebben met lang wachten op een echo. Een voordeel uit het nadeel van bij een gyn lopen is dat ze inderdaad eerst een termijnecho maken alvorens ze verdere afspraken e.d. inplannen.

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Veela en Dream
    Gefeliciteerd!!

@Mltje
    Gefeliciteerd!! 1e ronde clomid, super fijn!!!

@mommytobee
    Gefeliciteerd!!!
    Erg herkenbaar hoor je onzekerheid, ook ik heb steekjes en krampjes en ookal herken ik het van mn 1e zwangerschap, en weet ik dat het er bij hoort maakt het me toch wat angstig...
    Zo vroeg is het nog erg moeilijk om vertrouwen te hebben in je lichaam

@Caroline
    Gefeliciteerd!!
    Nu helemaal spontaan zwanger? Super fijn zeg!
    Hihih mijn koffie smaakt nog heerlijk maar ik ben zo enthousiast dat waarschijnlijk iedereen het hier de kortste keren ook weet haha

Vanmiddag een afspraak bij de ivf arts, hoop echt dat ze een echo maakt, zodat mn onzekerheid wat minder wordt.

20. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Je staat erop! Jammer dat ze de 13e niet al snel even een echo maken om te zien of het hartje klopt. 2 november duurt inderdaad nog wel lang.

Deel Deze Pagina