* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16t/m 22 sept. *

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tibo, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    En jeuj 12 weken! 😊

2. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Oh spannend Tibo! En Mommytoobee wij hebben dat ook met vrienden van ons (wij waren samen met hen de stelletjes binnen de vriendengroep waarbij het niet lukte, zij nu uiteindelijk via ivf) en nu schelen we twee dagen.

Ik heb geen haakjes weggehaald bij het quoten van de lijst, maar schrijf vanaf mijn mobiel, misschien dat het daar aan ligt?

Haha vannacht gedroomd dat ik t flesje aan het geven was ;)

Wij hebben trouwens besloten geen geslachtsbepaling te doen.

3. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Jaaa tibo, 12 weken! Jippie!

Hier is één van mijn beste vriendinnen ook tegelijk zwanger met mij. Zij is een weekje later uitgerekend, zo leuk!

Voor de rest willen wij het nog 1 stel vrienden vertellen. Was echt raar, want we hebben ze gisteravond gezien. Zij speelden in een voorstelling dus we hebben ons best gedaan om nog niets te zeggen. Woensdag komen ze bij ons langs en dan kunnen we ze het eindelijk vertellen. Volgende week zondag ben ik precies 12 weken en dan zetten wij een foto op facebook om het aan te kondigen.

4. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Jeej tibo 12 weken!

Hier gisteravond een feestje gehad. 4.30u thuis :-O nu helema gaar... Was toch iets teveel van t goede vrees ik. Kom vandaag de bank niet af denk ik.

Leuk dat er een paar tegelijk met vrienden / familie zwanger zijn. Altijd bijzonder.
    Hier alleen een vriendin die eind dec uitgerekend is. Rest is allemaal vorig jaar bevallen. Waren toen met 3 tegelijk zwanger. Was heel leuk!

Fijne zondag!

5. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Yeah Tibo! 12 weken! Hier ook bijna! Dinsdag termijn echo dus dan weten we de precieze datum. Hier weten ook al veel mensen het, maar we hebben het nog niet officieel via fb bekend gemaakt. Wil eerst dinsdag nog ff afwachten.

Ik heb trouwens het idee dat ik het kindje al voel. M'n placenta ligt aan de achterkant. Het is wel vroeg maar ik weet het bijna zeker.

M'n zusje is 6 weken verder dan ik, dus wij zijn ook samen zwanger. Voor haar is het hun eerste kindje. En een vriendin is 2 dagen eerder uitgerekend. M'n beste vriendinnetje is net een week geleden bevallen. Echt een klein ukkie weer zeg!

6. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Wat leuk Linnepin! Het lijkt mij heel bijzonder om met je zus zwanger te zijn.
    Je kan zeker je kindje al voelen als het jullie tweede is. Ik ben benieuwd wanneer ik de kleine ga voelen...kijk er zo naar uit! :)

7. MommyTooBee

MommyTooBee Bekend lid

22 sep 2015
    512
    88
    28
    Zo pff wat een hectisch weekend was dit! Vreselijk veel familie en vrienden bezocht om het nieuws te vertellen. Vandaag was wel echt het toppunt dus lig nu uitgeteld op bed haha. Helaas dus niet echt uit kunnen rusten dit weekend. Nu maar gauw slapen, en uitkijken naar dinsdag of we het hartje gaan horen.. Slaap lekker iedereen!

8. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Wat leuk Linnepin! Ik heb geen idee aan welke kant mn placenta ligt, voelde laatst wel echt een plop, maar das 2 weken geleden nou, dat was wel te vroeg om de baby te zijn denk ik. Leuk hoor.. ben benieuwd wanneer ik iets ga voelen! 😊

9. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

22 jan 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Super Linnepin! Ik heb ook geen idee aan welke kant mijn placenta ligt. Mijn beste vriendin voelde haar kindje al met 11 weken, zei ze. Ik ben erg benieuwd wanneer ik mijn kindje ga voelen en hoe het voelt!

Komende vrijdag heb ik weer een echo en dan ben ik 11.6 weken! Woohoo!

Verder nog iemand last van jeukende boobies? :/ :p

10. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Worden mooi echo's van jullie leelaatje en linnepin, zo rond de 12 weken! Is echt een keel kindje dan, ben benieuwd hoe die eruit zien! :)

Zo leuk dat we allemaal zo richting de 12 weken lopen.. S toch een mijlpaal hè!

11. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Hier ligt de placenta hoog achterin.
    Vanmorgen wat 'plopjes' in de onderbuik. Lijkt me wat vroeg om t kindje al te kunnen zijn Toch? Vorige zwangerschap voelde ik met 17 weken de plopjes.

Ben benieuwd naar de echo's. Zijn dan al hele kindjes!

12. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    #792 Tibo, 9 nov 2015
    Laatst bewerkt: 9 nov 2015
    Hebben jullie een voorgevoel of t een jongen of een meisje is? Ik eigenlijk totaal niet, had ik bij de eerste ook niet.
    Als ik er nu aan denk dan dwaal ik wel een beetje af naar een meisje, maar meer omdat ik dat ook wel leuk zou vinden, van allebei 1.. Maar een voorgevoel is t niet.

En lekker cliché.. Maar gezondheid blijft natuurlijk t belangrijkste! 😊

13. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    Ik weet niet waar mijn placenta ligt. Zal het de volgende keer eens vragen :)

Hier nog altijd een voorgevoel dat het weer een jongetje wordt. Het maakt mij ook totaal niet uit. Van allebei 1 zou leuk zijn, maar een jongetjes-mama vind ik ook leuk. Sowieso willen wij, als het kan en alles goed gaat, een groot gezin. Dus ik begrijp wel als je 2 kinderen wilt je graag een jongetje en meisje zou willen. Een koningspaar :)

14. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Volgens mij zei VK dat mijn placenta achter ligt.

Ik heb geen voorgevoel, maar denk veel aan jongetje. Hier hebben we lichte voorkeur voor. Maar 2 meisjes in huis lijkt me ook erg gezellig.
    Ik wilde ook altijd groot gezin, 3-5 kinderen. Maar mijn man wil er niet meer als 2, dus dit is mijn laatste zwangerschap.

Ik ben nu ook samen met goede vriendin zwanger, zij is 3 maanden verder. Eerst was ik 2 weken verder, maar kreeg torn miskraam. Wel superleuk alsnog samen zwanger te zijn. Lekker shoppen en zwangersschapsmassage halen.

15. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik denk zelf dat het bij ons een meisje is, omdat we op zaterdagochtend voor het laatst gevreeën hadden en mijn eisprong maandagavond was. En ze zeggen dat de meisjes zaadjes langer overleven ;) Daarom vind ik het ook wel leuk om gewoon af te wachten tot mei om te zien wat het wordt! Kijken of ik er misschien toch naast zit met dat idee ;)

Wanneer ontstaat de placenta eigenlijk? In het begin is die er toch nog niet? Kan me niet herinneren die bij de 10 weken echo gezien te hebben.

16. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Nichtje van mn man en haar man net onverwachts op bezoek. Is zwanger van hun eerste kindje. Weekje na mij uitgerekend! Super leuk. Hebben veel contact met ze, dus extra leuk.

Wij denken beiden een meisje. 15 Dec staat de geslachtsbepaling gepland. Ben benieuwd!

Caroline Placenta wordt al vroeg aangelegd. Bij 8 weken hier al gezien op de echo. Misschien alleen niet in beeld gebracht?

17. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Wat leuk ikke, dat jullie samen zwanger zijn!
    Leuk ook een geslachtsbepaling gepland! Spannend hè.. morgen nog maar 3 weken, dan weten wij het al! Als hij of zij mee wil werken in ieder geval haha..

18. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Mommytoobee, jij had een controle vandaag toch? Of was t iemand anders? In ieder geval succes!
    En Linnepin succes met de termijnecho! Hoelaat heb je die?

19. ikke7

ikke7 Bekend lid

20 nov 2013
    510
    0
    16
    Gastouder
    Gelderland
    Linnepin en mommytoobee succes vandaag!

Tibo,dat schiet al op! Ik mocht ook over 3,5 week al, maar vond t wel speciaal op de verjaardag van mn man.

Hier niet fit vandaag. 3 kinderen in de opvang tot vanavond half 7 eigenlijk. Kijk t nog even aan maar anders moeten ze opgehaald worden. Echt ziek... Overgeven, misselijk, buikpijn etc. Hoopte t over te slaan maar helaas.

20. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja op de verjaardag van je man is zeker net zo leuk! Zou ik dan ook doen! 😉
    Das niet zo fijn ikke.. Beterschap! Hopelijk voel je je snel beter!
    Gister en vanmorgen met grote moeite niet overgegeven.. een record. Haha.. niet dat ik me goed voel nu.. wat dat betreft kan ik beter wel overgeven, dat lucht weer op. Maar ik vind t zo vies.. 😕

Deel Deze Pagina