Goedemorgen! Hier vanochtend controle gehad en het hartje gehoord 😍 Wat een prachtig geluid en ook echt duidelijk! Heb wel een lage bloeddruk, dus af en toe wat duizelig maar dan moet ik een zout dropje eten ofzo. En voor de baby kon het geen kwaad zei ze. Nu over 4 weken pas weer controle. En denk dat ik dan van de week een afspraak ga maken voor een geslachtsbepaling. Blijft spannend allemaal! Linnepin succes met de echo! Laat je gauw wat weten?
Ook hier alles goed! Kindje zag er goed uit. Zag de hersentjes en het maagje al zitten. Uitgerekende datum 22 mei.
* Uitgerekend eind mei 2016 - Nod groepje 16 t/m 22 sept. * ♥♥Zwanger♥♥ 22 Mei 2016 Tibo // 27 jaar // 2de kindje Linnepin86 // 28 Jaar // 2de Kindje 23 Mei 2016 Glaewil // 29 Jaar // 1ste Kindje 24 Mei 2016 Caroline1 // 26 Jaar // 1ste Kindje 25 Mei 2016 MommyTooBee // 25 Jaar // 1ste kindje 26 Mei 2016 27 Mei 2016 NurseKel // 24 Jaar // 1ste Kindje Ansjje // 31 Jaar // 2de Kindje Amm // 24 Jaar // 1ste Kindje 28 Mei 2016 leelaatje // 30 Jaar // 1ste Kindje Staffie84 // 31 Jaar // 2de Kindje 29 Mei 2016 mltje //27 Jaar // 2de Kindje 30 Mei 2016 Inky85 // 29 Jaar // 2de Kindje Bambino15 // 29 Jaar // 2de Kindje Debstertjuh // 33 Jaar // 3e Kindje Ikke7 // 29 Jaar // 2de Kindje 31 Mei 2016 Pimpelmees // 35 Jaar // 4de Kindje Veela // 29 Jaar // 1ste Kindje ♥♥Afspraken♥♥ 12 Nov Tibo // controle vk 17 Nov Mltje // controle gyn 17 Nov Amm// controle gyn 19 Nov Mltje // echo fontys hogeschool 01 Dec Ikke7 // operatie cerclage + echo 02 Dec Linnepin86 // Intake + SEO 02 Dec Tibo // Geslachtsbepaling 02 Dec Inky85 // controle vk 15 Dec Amm// controle gyn 18 Dec Mltje // Controle gyn + echo 11 Jan Mltje // 20weken echo 18 Jan Amm // 20weken echo Jongetje (-), Meisje (-), Blijft Geheimpje (-) Vlindertjes Lin1989 // Okt 2015 Meijtje // Okt 2015 Dames als jullie op de lijst willen of een afspraak willen toevoegen, dan kunnen jullie dit bericht kopieren en het zelf toevoegen. (Doormiddel van quote) Weet je niet hoe dat werkt vraag dan of iemand het voor je wil toevoegen. En kijk goed dat je de laatste lijst hebt!
Oke dat waren m'n ego berichtjes. MommyTooBee, super dat bij jou ook alles goed is! Tibo, lopen we weer gelijk op! Hoe voel je je nu? Misselijkheid al iets minder? Nog een kleine 4 weken te gaan tot de 16 weken.. Hopelijk is het dan helemaal over! Hoe is het verder met iedereen? Heb wel alles teruggelezen maar niet alles onthouden, sorry! Zou de zwangerschapsdementie nu al optreden
Aan super linnepin! Mooie echo! En weer gelijk idd, voelde me al zo alleen helemaal als eerste op de lijst haha! Misselijkheid wisselt, hopelijk idd snel over!
Linnepin, weer jij hoe groot jullie kindje nou was? Kan ik kijken of dat wat m'n banner Zegt ongeveer nog klopt bij t termijn, bij mijn termijn echo klopte het precies toen.
Bijna 6 cm, dus je banner klopt helemaal! Had er expres nog om gevraagd, dus weet het zeker. Leuk, ga ik jouw banner volgen om te zien hoe groot de kleine ukkepuk is.
Haha, das mooi! Bij een andere app geeft ie aan dat ie met dit termijn al bijna 7,5 cm zou zijn, dus er zit veel verschil in.
Wat fijn linnepin, mooie echo! 6cm al jeetje. Vorige week was het bij mij nog 4cm bij 10 weken en 5 dagen. Wat groeien ze hard he!
Jeej MommyTooBee & Linnepin. Fijn dat alles goed is! Ik moet nog een paar dagen geduld hebben... Vrijdag ben ik weer als eerste aan de beurt! Wie heeft er binnenkort nog een echo gepland? En gaan jullie ook een geslachtsbepaling echo inplannen? Wij wel, ik zal vrijdag kijken wanneer ik terecht kan
Donderdag controle, maar een echo officieel pas weer met 20 weken, ben dus blij dat we met 15 een pretecho doen.. anders duurt t echt zo lang. 😊
Mooie echo linnepin! Hier geen vervanging voor vandaag kunnen regelen... Dus toch toch tot half7 werken. Moeten ze maar zelfstandig spelen, tv kijken etc kan ik op de bank hangen. Niet de gastouder die ik normaal ben, maar heb moeder geïnformeerd en die kon niks doen qua ophalen etc.
Fijn mommytoobee en linnepin dat de echo goed was! Echt complete kindjes nu. Ik heb morgen de termijnecho, hoop dat alles goed is. Behalve flinke misselijkheid en veel spugen merk ik echt niets.
Gave foto Linnepin! Wel jammer dat ik geen echo meer heb, had bij 10 weken al de termijn echo, dus nu niet meer bij 12. Maar had het toen bij 10 wel echt even nodig voor de zekerheid.. Nou ja, kan altijd nog een pretecho plannen. Heb 26 november weer afspraak bij de verloskundige en ga nog even bellen of we dan misschien heel even kunnen kijken (omdat ik nog steeds wat onzeker ben). Lage bloeddruk heb ik ook Mommytoobee. Vooral goed op de signalen letten en niet te snel opstaan enzo, dan gaat het wel goed! Veel echoplezier voor de meiden die deze week nog mogen!